Snap dat je dat zegt. Maar soms duurt het nog geen 5 minuten en dan slaapt hij ineens weer.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:44 schreef L-E het volgende:
Wat me opvalt is dat je zegt dat er na een paar minuten iemand bij hem gaat kijken. Als we hier hem zo lang zouden laten huilen zou hij zo overstuur raken dat hij er niet gauw meer uit komt, misschien eerder naar hem toe gaan?
Ik ben weer beneden met dreumes vanaf 4:30
Dat had ik begrepen ja. Dus bij de volgende keer zal ik dat niet doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:04 schreef Susie het volgende:
Bij nachtangst mag je hem ook niet wakker maken. Ervoor zorgen dat hij zich niet bezeerd, rustig tegen hem praten etc. Maar dus niet wakker maken.Soms worden ze zelf wakker, maar vaak slapen ze ook weer verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op zondag 13 juli 2014 11:58 schreef Omentielvo het volgende:
Gulara![]()
Ik voel me soms bijna schuldig met mijn doorslaper. Ligt meestal tussen 18.30-19.00 uur in bed en wordt pas de volgende ochtend wakker.
Ik geniet me te pletter!quote:Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef Gulara het volgende:
Ja, gaan jullie je lekker schuldig voelen. Genieten van jullie doorslapende kroost zullen jullie!
Nee maar echt, ik heb er zelf maar weinig problemen mee. Ik krijg meer dan genoeg slaap. En het gaat vast wel een keer over.
En als het nou een draak van een kind zou zijn overdag, maar hij is zo leuk, dus niks te klagen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:27 schreef Zolena het volgende:
Mijn dreumes is weer zo blij ineens. Echt, gierend van het lachen door de kamer rennen, vallen, nog harder lachen en weer opstaan.Terwijl een week geleden nog alles stom was.
Dat zal je nog verbazen.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Djen vindt W&P super op de telefoon. Maar betwijfel of ze zon show interessant genoeg vindt. Die kleintjes hebben vaak nog niet zoveel concentratievermogen.
Oów! Zijn dat de Twentse roots?! Arme Lars... sorry vent!quote:Op maandag 14 juli 2014 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn kind begint steeds meer dr Twentse roots te laten doorschemeren, die kijkt echt eerst de kat uit de boom (en wordt dan een regelrechte flirt, maar dat terzijde)
Ik weet uit ervaring dat ze echt wel eerder kunnen voorkomen dan de twee jaar die vaak genoemd wordt. Het geen contact kunnen krijgen is 1 van de kenmerken, maar die van ons reageerden ook echt lichamelijk. Dus zeiknat van het zweet, ademhaling en hartslag compleet over de zeik, gloeiend van de warmte. Wat eigenlijk niet klopt in jouw verhaal is de timing. Ze horen bij een slaapfase die optreed na een uurtje/anderhalf uur. Maar het kan natuurlijk prima een gewone droom zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:58 schreef vencodark het volgende:
Mijn man en ik hebben het nu een paar keer meegemaakt dat Aiden na een paar uurtjes slaap (3 á 4 uurtjes) heel zielig en huilend wakker wordt. Na een paar minuten gaat 1 van ons even kijken. Aiden zit dat meestal rechtop in zijn bedje heel dramatisch te huilen.
Ogen dicht, niks willen. Geen contact mee te krijgen en lijkt ook niet door te hebben dat je er bent. Hij is niet eens echt wakker ofzo.
Troosten kunnen we dus ook niet want ja...geen contact. Als hij al even stil is, dan begint hij na een minuut gewoon weer opnieuw.
Heel vervelend maar na eventjes brengen we hem gewoon huilend weer naar bed. Meestal slaapt hij dan toch weer in, na niet al te lange tijd.
Ik heb toch online even gekeken en vond het volgende:
http://www.opvoedadvies.nl/nachtangsten.htm
Nu herken ik dus wel die punten die daarin staan. Verschil is alleen dat Aiden niets bijzonders met zijn lichaam doet. Al heb ik het 1 keer gezien dat hij erg draaide in bewoog in zijn bed.
Daarnaast staat er dat het zich voornamelijk voordoet vanaf zo'n 18 maanden. Aiden is bijna 15 maanden.
Is er iemand die het herkent en eventueel tips heeft voor ons? Ik zie op de site wel tips staan maar misschien ken iemand nog andere manieren wat bij jullie kleintje helpt of heeft geholpen.
Thx.
Ow, dat is ook echt niet leuk!quote:Op maandag 14 juli 2014 16:41 schreef As1981 het volgende:
Dat scheelt wel heel veel ja. Ik zit echt regelmatig met een brok in mijn keel als yaro zegt "ik ben niet zo goed in slapen he mama ik kan alleen maar over niet leuke dingen dromen dus ik blijf wel wakker"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |