Nee, hij zat gewoon goed.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Aii, dat is klote. Had je het lampje er niet scheef in ofzo?
Je kan iOS nog downgraden!quote:Op maandag 22 september 2014 10:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Lekker geupdate naar iOS 8.0 en nu werkt de Parrot niet meer.
Hoop dat Parrot zelf snel met een update komt.
Weet ik maar dat is niet de bedoeling. Parrot is gelukkig al wel bezig met een update dus hopelijk komt dat ook een beetje vlot.quote:
Klopt helemaal! Maar wel netjes maximumsnelheid of iets over maximum als ik mensen achter me heb. Ik trek wel langzaam op en laat hem goed uitrollen. Bandenspanning altijd in orde etc. CC 95% van de tijd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:23 schreef Piet__Piraat het volgende:
Je rijdt als een bejaarde dus
Benzine neem ik aan? Nette score. Zou mij nooit lukken
Wil eigenlijk nog beter doen met een gemiddelde van boven de 1 op 20. Moeten er alleen meer dingen in mijn rijgedrag of technische dingen aan de auto veranderen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dat is een mooi positief verschil
Die schijnen niet dat franse geel te zijn maar een lichtgele gloed te hebben.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:50 schreef bokkepoot het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ips+colorvision+geel
Maakt toch niet uitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Heeft iemand een adres voor goede gele H4 lampen zoals op oudere fransozen? Mijn materialenzaak kan er niet aan komen en op internet vind ik alleen merkloze lampen.
Om er even op terug te komen, contact gehad met de Renault-dealer: kosten: ¤ 115,-!quote:Op woensdag 17 september 2014 09:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij kwam uit een lampenset, die ik altijd achterin heb liggen voor onderweg.
Maar ben bang dat nu wel de bumper en lamp eruit kunnen om het glas er uit te krijgen...
Brezan? Heuts?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Om er even op terug te komen, contact gehad met de Renault-dealer: kosten: ¤ 115,-!
Ik heb wel contact met Halfords, die heeft het bij de leverancier neergelegd. Maar nu Halfords failliet is, moet ik nog maar zien of er wat van/uit komt.
Simpel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De lamp is het probleem niet, maar dit:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja, ik weet wat/hoeveel het werk is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Simpel.
Gehele koplamp uitbouwen, lossnijden van kitrand, lens eruit en stukjes glas eruit. Zo doet de monteur het ook maar dat kost manuren. En Renault garage is zeker niet goedkoop qua manuren.
Optie 2: Een andere koplamp unit halen van een slopert.
Succes met Halfords zeg maar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat/hoeveel het werk is.
Daarom ben ik nu maar even gaan aankloppen bij Halfords, waar hij uit de set kwam. Kijken of daar iets mee te doen is.
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Succes met Halfords zeg maar.Ben dr een bitje bang voor gezien de huidige omstandigheden bij Halfords.
Burgerlul!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
2de plaats op spritmonitor voor mijn model6.99l/100km
Wacht maar tot ik de 6 inruil voor een Prius (omdat een Tesla ver buiten budget valt).quote:
We reden laatst 10,6l/100km met de Seicento Squote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
Echt... en dat met een 6
Ik scoor verdomme met m'n diesel niet eens een liter per 100km gunstiger
Dit geloof ik niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:47 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
We reden laatst 10,6l/100km met de Seicento S2 man + 2 koffertjes, 115km GPS op de snelweg
En dat was het gemiddelde verbruik (En het verbruik van die kar in het boekje zou 5,8l/100km moeten zijn bij snelweg ritten
) Dus dat viel vies tegen, rit van een kleine 400 kilometer bij elkaar, 3 kwart tank leeg.
Tankje is 38 liter, hoor je een kleine 650-700 kilometer op de kunnen halen, na ongeveer 350-375 kilometer was de tank 3 kwart leeg, kleine berekening, dan is het gemiddelde verbruik ongeveer 1 op 12quote:
We zijn vooraf met volle tank vertrokken (Hebben getankt, want op 300 meter van ons huis zit een benzine pomp) En we hebben niet getankt tot we weer terug warenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:25 schreef monsterd. het volgende:
Je bent niet vooraf met een volle tank vertrokken en je hebt niet bij aankomst weer getankt. Hoe kun je dan weten dat er 3/4 inhoud uit je tank weg is. Als je straks echt mag autorijden leer je nog wel dat de vlotter van je auto niet betrouwbaar is
Bij mijn 206 was dat best erg, als hij vol zat duurde het lang voor hij begon, maar zodra je onder de helft kwam...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:53 schreef Catch22- het volgende:
Benzinemeters werken vrijwel nooit lineair
En hoeveel liter ging er toen in toen je meteen bij terugkomst weer getankt had?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:58 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
We zijn vooraf met volle tank vertrokken (Hebben getankt, want op 300 meter van ons huis zit een benzine pomp) En we hebben niet getankt tot we weer terug waren
Hebben bij elkaar 375 kilometer gereden.
Hilversum > Almere > Friesland en weer terug.
EDIT: Er ging 29 liter in.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En hoeveel liter ging er toen in toen je meteen bij terugkomst weer getankt had?
Ik bedoelde dat we nog 9 liter over hadden dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:19 schreef JDude het volgende:
[..]
375 km op 9 liter ja? Doe mij ook zo'n hok.
"Geslacht: Vrouw"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:58 schreef starla het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt, dat vrachtwagens je groot licht geven nadat je ze hebt ingehaald?
Ik zit alleen met de vraag waarom. Reed paar dagen terug op de A12 rond een uurtje of 1:00 en passeerde een vrachtwagen. Deze gaf me groot licht (snapte niet zo goed waarom, want hield voldoende 'links' aan zodat de bestuurder niet zou schrikken (was 3-baans en reeds gewoon in de middelste)), nog sterker, reed met m'n linker wielen ws over de wegmarkering, maar om die tijd reed verder bijna niemand en zeker niet op de linker baan.
Ik dacht, goh zal wel. Maar 1 km verder kreeg ik opnieuw groot licht van een vrachtwagen, same story, was ruim afstand tussen ons twee en reed iets boven maximum toegestande snelheid (140 ipv 130 op de teller, dus niet eens 140), en ook niet zo knettersnel zodat hij zou schrikken me dunkt.
Nadat ik was thuisgekomen checkte ik m'n achterlichten...die deden het gewoon en had geen mistachterlichten aan ofzo. Ik voerde zélf zeker geen groot licht.
Is dit een bepaald signaal dat vrij gebruikelijk is, maar ik gewoon de reden ervan niet snap?
Iemand?
Zojuist de logo's voor de naaf van de wieldop besteld.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Eens, niets is zo lame als een wieldop met namaakbouten.
Achterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:36 schreef Goddelijker het volgende:
Voor of achter (gaat om wieldoppen voor de winterbanden, dus goedkoop universeel setje)...
Zelf even gephotoshopt.
[ afbeelding ]
goede keuze wat de wieldoppen betreftquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:43 schreef Goddelijker het volgende:
Het zijn tóch de voorste geworden!
Ze zijn besteld, dus nu hopen dat alles beetje snel binnen is (wieldoppen vanuit België, stickers vanuit Bulgarije).
Mijn Clio III staat ook op lichtmetaal, 's zomers. Dit is voor de winterreifen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:43 schreef JDude het volgende:
Grappig, ik zie de Clio III eigenlijk bijna altijd met lichtmetaal. Of heb je wieldoppen nodig voor je winterwielen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |