twintigers willen konijnenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leeftijd speelt een grote rol ja. Denk dat twintigers hele andere prioriteiten en wensen hebben als veertigers.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh zo. Nee gelijk heeft ze niet. Ze is verzuurd en gelooft niet meer in de liefde.
ja, best wel jammer,quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had speciaal voor jou haar 40+ topic uit de mottenballen gehaald....helaas heeft ze niet gereageerd.
ik wil alleen een split!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijg jij van mij ook een ijsje....was toch al aan het uitdelen!
Slagroom er op?
Wat is dat voor plaatje in de OP?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar blijven die pics van je eucalypta neus?
Geen idee. Klikkende veertigers op google leverde bij afbeeldingen o.a. deze pic op.quote:
Straks ga je nog vertellen dat je ook geen wratten op je neus hebt.quote:Ik heb geen Eucalyptaneus.
Soms wel, maar meestal haal ik dat niet. Je weet dat wij mannen altijd overdrijven, dus je moet er standaard 25% van aftrekken.quote:Is jouw dingetje soms wel 3 centimeter?
Ah bah, als ik een image search doe naar je plaatje, krijg ik een oude pagina van Francisco van Jole. Kon je nou echt niets beters vinden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee. Klikkende veertigers op google leverde bij afbeeldingen o.a. deze pic op.
[..]
Straks ga je nog vertellen dat je ook geen wratten op je neus hebt.
[..]
Soms wel, maar meestal haal ik dat niet. Je weet dat wij mannen altijd overdrijven, dus je moet er standaard 25% van aftrekken.
Dat lijkt me een heel gepriegel met 2,25 cmquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Aftrekken? Ben je nu helemaal besodemieterd?
Zelfs met die lengte kunnen ze kinderen maken ..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel gepriegel met 2,25 cm
1 van de 2 piemels of kinderen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs met die lengte kunnen ze kinderen maken ..
tenminste 1 van de 2 die ik gezien heb wel ...
2 pikkiesquote:
De buurman van je ex haar vriendin haar nichtquote:
Met d'r neusgat. Geen probleem.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onbegonnen werk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door dat gedoe met jouw poll, kwam ik weer eens op R&P en daar wat topics gelezen.quote:
Tis er dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Door dat gedoe met jouw poll, kwam ik weer eens op R&P en daar wat topics gelezen.
is de juiste beschrijving. Wat een hoop ellende is daar te vinden en nog erger....al die mensen die denken een antwoord te kunnen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |