mot je effe die pol neerplempenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:05 schreef Kingstown het volgende:
Hier verder.
Mss volgt er nog een passende pic en mss ook niet.
Die was er ooit wel, maar die is in de prullenbak beland. (Met alle namen en pics enzo van mensen die hier geregeld posten)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:09 schreef Disana het volgende:
Ja, doe maar een leuk plaatje. We hebben hier nooit een fatsoenlijke OP.
Dat is lief.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die was er ooit wel, maar die is in de prullenbak beland. (Met alle namen en pics enzo van mensen die hier geregeld posten)
Voor jou zal ik mijn best doen om een leuk plaatje te vinden.
Die OP met die Ava's? Had ikke gemaaktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:11 schreef Kingstown het volgende:
Die was er ooit wel, maar die is in de prullenbak beland. (Met alle namen en pics enzo van mensen die hier geregeld posten)
Ik vond dat een kut poll.quote:
ik zoek verkoelingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Interesseert mij het nou waar andere mannen en vrouwen naar op zoek zijn.
Nou ja effe kijken of die stelling van Ouder kloptquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vond dat een kut poll.
Interesseert mij het nou waar andere mannen en vrouwen naar op zoek zijn.
Ik vind haar maar irritant in dat topic.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja effe kijken of die stelling van Ouder kloptvoor de rest boeit het me ook niet
zoveel eigenlijkzal wel veschillen van persoon tot persoon en situatie en leeftijd enzo...
Is ze bijna in ieder topicquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar maar irritant in dat topic.
Ik kan me niet meer precies herinneren wat de achterliggende gedachte was, waarom er mee gestopt is. Zal eens kijken of ik er nog iets over terug kan vinden. Dat buiten gesloten voelen klinkt aannemelijk, maar volgens mij had dat er hier niets mee te maken. De meeste FOK!kers willen juist graag buitengesloten worden van 40+quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:12 schreef Disana het volgende:
En die namen en pics in de OP... je hebt dan kans dat mensen zich buitengesloten voelen of denken dat ze niet welkom zijn.
Haha ja, dat zou best eens kunnen. Lekker rustig, dat wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer precies herinneren wat de achterliggende gedachte was, waarom er mee gestopt is. Zal eens kijken of ik er nog iets over terug kan vinden. Dat buiten gesloten voelen klinkt aannemelijk, maar volgens mij had dat er hier niets mee te maken. De meeste FOK!kers willen juist graag buitengesloten worden van 40+
Ik wil best de uitslag van de pol zienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep. Jammer wel, want ik vond het topic de moeite waard.
Ze is de grote vriendin van FANN.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar maar irritant in dat topic.
ow..... zou ik wel lusten nuquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijg jij van mij ook een ijsje....was toch al aan het uitdelen!
Slagroom er op?
Leeftijd speelt een grote rol ja. Denk dat twintigers hele andere prioriteiten en wensen hebben als veertigers.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja effe kijken of die stelling van Ouder kloptvoor de rest boeit het me ook niet
zoveel eigenlijkzal wel veschillen van persoon tot persoon en situatie en leeftijd enzo...
jahaaaaaaaaa, maar dat ze niet gelijk heeft bedoel ik....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan mij niet zo boeien. De een wil dit, de ander dat. Prima toch.
Had speciaal voor jou haar 40+ topic uit de mottenballen gehaald....helaas heeft ze niet gereageerd.quote:
Oh zo. Nee gelijk heeft ze niet. Ze is verzuurd en gelooft niet meer in de liefde.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:19 schreef FANN het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaa, maar dat ze niet gelijk heeft bedoel ik....
twintigers willen konijnenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leeftijd speelt een grote rol ja. Denk dat twintigers hele andere prioriteiten en wensen hebben als veertigers.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh zo. Nee gelijk heeft ze niet. Ze is verzuurd en gelooft niet meer in de liefde.
ja, best wel jammer,quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had speciaal voor jou haar 40+ topic uit de mottenballen gehaald....helaas heeft ze niet gereageerd.
ik wil alleen een split!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijg jij van mij ook een ijsje....was toch al aan het uitdelen!
Slagroom er op?
Wat is dat voor plaatje in de OP?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar blijven die pics van je eucalypta neus?
Geen idee. Klikkende veertigers op google leverde bij afbeeldingen o.a. deze pic op.quote:
Straks ga je nog vertellen dat je ook geen wratten op je neus hebt.quote:Ik heb geen Eucalyptaneus.
Soms wel, maar meestal haal ik dat niet. Je weet dat wij mannen altijd overdrijven, dus je moet er standaard 25% van aftrekken.quote:Is jouw dingetje soms wel 3 centimeter?
Ah bah, als ik een image search doe naar je plaatje, krijg ik een oude pagina van Francisco van Jole. Kon je nou echt niets beters vinden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee. Klikkende veertigers op google leverde bij afbeeldingen o.a. deze pic op.
[..]
Straks ga je nog vertellen dat je ook geen wratten op je neus hebt.
[..]
Soms wel, maar meestal haal ik dat niet. Je weet dat wij mannen altijd overdrijven, dus je moet er standaard 25% van aftrekken.
Dat lijkt me een heel gepriegel met 2,25 cmquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Aftrekken? Ben je nu helemaal besodemieterd?
Zelfs met die lengte kunnen ze kinderen maken ..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel gepriegel met 2,25 cm
1 van de 2 piemels of kinderen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs met die lengte kunnen ze kinderen maken ..
tenminste 1 van de 2 die ik gezien heb wel ...
2 pikkiesquote:
De buurman van je ex haar vriendin haar nichtquote:
Met d'r neusgat. Geen probleem.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onbegonnen werk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door dat gedoe met jouw poll, kwam ik weer eens op R&P en daar wat topics gelezen.quote:
Tis er dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Door dat gedoe met jouw poll, kwam ik weer eens op R&P en daar wat topics gelezen.
is de juiste beschrijving. Wat een hoop ellende is daar te vinden en nog erger....al die mensen die denken een antwoord te kunnen geven.
Ik kom daar nooit.. Ik heb geen probleem of relatiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet over welk topic Kingeding het heeftanders had ik misschien HET antwoord wel
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit.. Ik heb geen probleem of relatie
Ja vrouwenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]Zolang je geen relatie hebt, heb je ook geen problemen Chuf, da's waar...
Nah.. dat wordt niks dan, op een lege maag is het slecht klussenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:48 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd of de fietsenmaker zo nog belt.. Had een slag in mn wiel en ze zouden kijken wat ze konden doen vandaag, ja Ramadam dus misschien dat ze vanavond nog wat gingen klussen voor het eten ...
Ik heb gezegd dat ik maandag anders wel langs zou lopen, maar leek er op dat ie het vandaag nog wou fixen.. Er liepen sowieso 2 mensen niets te doen daar .....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.. dat wordt niks dan, op een lege maag is het slecht klussen![]()
Staks zitten er 2 knikken in je wiel
Hoe kom jij aan een knik in je wiel, ben je alweer gevallen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik maandag anders wel langs zou lopen, maar leek er op dat ie het vandaag nog wou fixen.. Er liepen sowieso 2 mensen niets te doen daar .....
Ongelukje ...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een knik in je wiel, ben je alweer gevallen?
Met wie er maar wil denk ikquote:
In dit topic of de vorige sc?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Met wie er maar wil denk ik![]()
Neh.... relatie of sex, wat je liever hebt ofzoiets, mot je effe teruglezen...
veel te ingewikkeld
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:02 schreef FANN het volgende:
Vanaf hiero lezen... dan snap je het wel denk...
R&P / Wat is er toch met de Nederlandse vrouw anno 2014? #2
De poll heeft wel een vreemde uitslag trouwensquote:
Haar kinderen hebben daar ook last van geloof ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik word altijd een beetje opstandig van Ouder
Vanwege je eigen kids waarschijnlijk.. Nog iets gehoord uit het zuiden van je dochter?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik postte in deel I al mee, maar toen zij binnen kwam met haar stelligheden had ik bijna afgehaakt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef Deisyy het volgende:
Zo'n poll geeft vaak een vertekend beeld, de users die reageren zijn geen afspiegeling van de bevolking en degenen die reageren al helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
De poll heeft wel een vreemde uitslag trouwens![]()
R&P / Wat is er toch met de Nederlandse vrouw anno 2014? #2
Er zijn vast ook wel mannen die gewoon effe sex willen, maar daar staat nul procent bij
en bij de vrouwen 7 procent, da's best raaaaaaaaaaaaaaaaar.........
Ik geloof dat één van haar kinderen niets met haar te maken wilt hebben. Gek!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Haar kinderen hebben daar ook last van geloof ik
Nee hoor, dat heeft niets met mijn eigen kinderen te maken, ik vind haar er vaak een hele vreemde mening op na houden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanwege je eigen kids waarschijnlijk.. Nog iets gehoord uit het zuiden van je dochter?
Zou Fok geen afspiegeling van de samenleving zijn dan? Ook niet een béétje....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n poll geeft vaak een vertekend beeld, de users die reageren zijn geen afspiegeling van de bevolking en degenen die reageren al helemaal niet.
whut?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
volgens mij drukken mannen op ik iets anders
Echt he, wat een starre vrouw is dat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik postte in deel I al mee, maar toen zij binnen kwam met haar stelligheden had ik bijna afgehaakt.
en ze weet alles héél zekerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, wat een starre vrouw is dat.
Fok! is misschien wel een beetje een afspiegeling, maar hoe dieper je de topics gaat, hoe verder je van die afspiegeling af raakt, denk ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou Fok geen afspiegeling van de samenleving zijn dan? Ook niet een béétje....
Misschien wel
Ze heeft alles al meegemaakt, weet het beter dan wij, en ouwehoert er een eind op los. Getuige die achterlijke poll van d'r. Het topic liep best goed tot zij kwam posten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, wat een starre vrouw is dat.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopen op vrouwen die nu gaan denken dat ze vaker sex moeten want vanwege de poll
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft alles al meegemaakt, weet het beter dan wij, en ouwehoert er een eind op los. Getuige die achterlijke poll van d'r. Het topic liep best goed tot zij kwam posten.
Door haar houding jaagt ze altijd iedereen tegen zich in het harnas.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft alles al meegemaakt, weet het beter dan wij, en ouwehoert er een eind op los. Getuige die achterlijke poll van d'r. Het topic liep best goed tot zij kwam posten.
Ik leg het nog wel een keer uit ..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]jeemig, zove had ik nog niet gdacht... nu voelen mannen zich VERPLICHT om sex te hebben
bedoel je?
ghehehehe...... omgekeerde wereld zou dat zijn![]()
Van mij hoef je niet hoor Chuf
Dat moet ze zelf maar weten. Erger vind ik het dat ze een kwalitatief goedlopend topic bijna om zeep helpt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Door haar houding jaagt ze altijd iedereen tegen zich in het harnas.
Ja........ maar daarvoor vroeg ik, kan je geen poll makenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee toch? Zij stelde ook de vragen voor.
Ja oké, was dus niet jouw ideequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja........ maar daarvoor vroeg ik, kan je geen poll makenwas eigenlijk een grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |