mot je effe die pol neerplempenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:05 schreef Kingstown het volgende:
Hier verder.
Mss volgt er nog een passende pic en mss ook niet.
Die was er ooit wel, maar die is in de prullenbak beland. (Met alle namen en pics enzo van mensen die hier geregeld posten)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:09 schreef Disana het volgende:
Ja, doe maar een leuk plaatje. We hebben hier nooit een fatsoenlijke OP.
Dat is lief.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die was er ooit wel, maar die is in de prullenbak beland. (Met alle namen en pics enzo van mensen die hier geregeld posten)
Voor jou zal ik mijn best doen om een leuk plaatje te vinden.
Die OP met die Ava's? Had ikke gemaaktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:11 schreef Kingstown het volgende:
Die was er ooit wel, maar die is in de prullenbak beland. (Met alle namen en pics enzo van mensen die hier geregeld posten)
Ik vond dat een kut poll.quote:
ik zoek verkoelingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Interesseert mij het nou waar andere mannen en vrouwen naar op zoek zijn.
Nou ja effe kijken of die stelling van Ouder kloptquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vond dat een kut poll.
Interesseert mij het nou waar andere mannen en vrouwen naar op zoek zijn.
Ik vind haar maar irritant in dat topic.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja effe kijken of die stelling van Ouder kloptvoor de rest boeit het me ook niet
zoveel eigenlijkzal wel veschillen van persoon tot persoon en situatie en leeftijd enzo...
Is ze bijna in ieder topicquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar maar irritant in dat topic.
Ik kan me niet meer precies herinneren wat de achterliggende gedachte was, waarom er mee gestopt is. Zal eens kijken of ik er nog iets over terug kan vinden. Dat buiten gesloten voelen klinkt aannemelijk, maar volgens mij had dat er hier niets mee te maken. De meeste FOK!kers willen juist graag buitengesloten worden van 40+quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:12 schreef Disana het volgende:
En die namen en pics in de OP... je hebt dan kans dat mensen zich buitengesloten voelen of denken dat ze niet welkom zijn.
Haha ja, dat zou best eens kunnen. Lekker rustig, dat wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer precies herinneren wat de achterliggende gedachte was, waarom er mee gestopt is. Zal eens kijken of ik er nog iets over terug kan vinden. Dat buiten gesloten voelen klinkt aannemelijk, maar volgens mij had dat er hier niets mee te maken. De meeste FOK!kers willen juist graag buitengesloten worden van 40+
Ik wil best de uitslag van de pol zienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep. Jammer wel, want ik vond het topic de moeite waard.
Ze is de grote vriendin van FANN.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar maar irritant in dat topic.
ow..... zou ik wel lusten nuquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijg jij van mij ook een ijsje....was toch al aan het uitdelen!
Slagroom er op?
Leeftijd speelt een grote rol ja. Denk dat twintigers hele andere prioriteiten en wensen hebben als veertigers.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja effe kijken of die stelling van Ouder kloptvoor de rest boeit het me ook niet
zoveel eigenlijkzal wel veschillen van persoon tot persoon en situatie en leeftijd enzo...
jahaaaaaaaaa, maar dat ze niet gelijk heeft bedoel ik....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan mij niet zo boeien. De een wil dit, de ander dat. Prima toch.
Had speciaal voor jou haar 40+ topic uit de mottenballen gehaald....helaas heeft ze niet gereageerd.quote:
Oh zo. Nee gelijk heeft ze niet. Ze is verzuurd en gelooft niet meer in de liefde.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:19 schreef FANN het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaa, maar dat ze niet gelijk heeft bedoel ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |