Mij niet hoor .. Gekoeld alles hier ..quote:Op zondag 13 juli 2014 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is vast de warmte Chuf, is het naar je hoofd gestegen?
zie je wel, dat bedoel ik nou...quote:Op zondag 13 juli 2014 19:24 schreef chufi het volgende:
Die Brasil danserresen ook .. extra Blatter pakje aan ...
waar zit je dan naar te kijken?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:25 schreef chufi het volgende:
Show ziet er nu na 5 min al niet uit... net als de openingshow
We voetbal. sluitings feestje van .... 30 miljoen dat er niet uitziet ...quote:Op zondag 13 juli 2014 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
ow... geen voetbal?
IK heb de TV niet aan staan, geen zin in ook
PP Geld pakken en wegwezen Morgen zit Blatter weer thuis .. privejetje ...quote:Op zondag 13 juli 2014 19:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze doen eerst de sluitingsceremonie en daarna de finale, da's FIFA logica.
In voetbal zie ik sowieso weinig logica, maar ja, dat komt vast omdat het me niet boeitquote:Op zondag 13 juli 2014 19:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze doen eerst de sluitingsceremonie en daarna de finale, da's FIFA logica.
Het is ook een dwaas spel, ze lopen als een gek achter de bal aan en wanneer ze die dan hebben, schieten ze 'm weg.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
In voetbal zie ik sowieso weinig logica, maar ja, dat komt vast omdat het me niet boeit
Ze verdienen er wel goed aan, dus die spelers zijn zo gek nog niet, maar de mensen die e naar kijken...quote:Op zondag 13 juli 2014 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is ook een dwaas spel, ze lopen als een gek achter de bal aan en wanneer ze 'm dan hebben, schieten ze 'm weg.
De Fifa verdient het meest... De spelers is afhankelijk van hun lokale bond ..quote:Op zondag 13 juli 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze verdienen er wel goed aan, dus die spelers zijn zo gek nog niet, maar de mensen die e naar kijken...
ow, okéquote:Op zondag 13 juli 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
De Fifa verdient het meest... De spelers is afhankelijk van hun lokale bond ..
Dat zal best,maar ik heb geen zin om een bedrag aan bol.com te moeten betalenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:30 schreef sacha het volgende:
[..]
op bol gaat dat een stuk makkelijker vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |