Nope.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:11 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
(op hoef ik niets aan te doen toch?)
De OP lezenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
hee, volgens de banner in de OP is het al Freaknacht
nope, dat ding zou auto geupdate moeten worden maar dat lukt blijkbaar nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:11 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
(op hoef ik niets aan te doen toch?)
ik zie het toevallig, mijn aandacht werd getrokken door de goddelijke kop van hoogiequote:
blote voetenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:13 schreef Pandaplint het volgende:
Met blote voeten op een naaktstslak stappen. GODDELIJK
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
dan heet je Amethyst Amelia Kelly en noem je jezelf Iggy Azalea. dan moet er ergens iets niet goed met je zijn...
Akonquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet echt heej...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:13 schreef Pandaplint het volgende:
Met blote voeten op een naaktstslak stappen. GODDELIJK
Blote voetenquote:
ex-collega van me had in deze band kunnen spelen. hij is gevraagd, maar had het te druk met het dweilorkest waar hij nu voorzitter van isquote:
*kijkt naar de klok*quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je gaat er de hele zaterdag niets meer aan doen?
er zijn vast nog wel tickets te krijgen via die dubieuze doorverkoopbureau's. mensen die daarvoor werken moeten ze afschieten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:45 schreef Qunix het volgende:
Rob... Reclame maken voor een uitverkocht concert
Gezellige bende in de studio, maar we krijgen er te weinig van mee helaas.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:49 schreef Qunix het volgende:
De ene na de andere plaat.
Rob draait net te veel vind ik
hij heeft z'n vaste Freddie niet he!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:49 schreef Qunix het volgende:
De ene na de andere plaat.
Rob draait net te veel vind ik
volgens mij dat Pharell later dit jaar naar NL komt....maar ik zat ook niet echt op te letten eerlijk gezegd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Het is volgens mij een 3FM presents Pharell. Dus je wordt binnenkort nog wel doodgegooid met schijtflauwe spelletjes op de radio.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:54 schreef Qunix het volgende:
Precies. Vol overtuiging had hij het over dat mocht je hem missen tijdens NSJ, je een kans krijgt want hij staat in de Ziggo Dome (vervolgens hoor je een twijfel) en zei JKidV dat het uitverkocht was. Dooie mus etc.
Het kwam iig gek over zojuist.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is volgens mij een 3FM presents Pharell. Dus je wordt binnenkort nog wel doodgegooid met schijtflauwe spelletjes op de radio.
ik hoop een woordgrappenquiz....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is volgens mij een 3FM presents Pharell. Dus je wordt binnenkort nog wel doodgegooid met schijtflauwe spelletjes op de radio.
volgens de 3fm-site wel ja. de komende 3wk gewoon Stenders en niet op 1 of ander festivalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef ddx het volgende:
En volgende week weer normale Stenders toch ?
TMI.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:58 schreef Qunix het volgende:
Ik zal voortaan mijn scheten ergens anders laten want het stink hier zo...
/note aan mijzelf
Ik vind dit wel fijn. Lekker jammen en opnemen en op plaat uitbrengen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind dit maar irritant gefreak. niet mijn ding
ik kan me voorstellen dat mensen dit mooi vinden, ik heb er niks mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind dit wel fijn. Lekker jammen en opnemen en op plaat uitbrengen.
(vroeger)
Tegenwoordig zijn er weinig artiesten die ook echt kunnen spelen. Simpel jammen is al moeilijk.
Ouwelullen praatquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind dit wel fijn. Lekker jammen en opnemen en op plaat uitbrengen.
(vroeger)
Tegenwoordig zijn er weinig artiesten die ook echt kunnen spelen. Simpel jammen is al moeilijk.
Ramones op de radio altijd +1. De reden is alleen minder.quote:
ik las het ja. 66 is ie geworden toch? best jong, maar aan de andere kant zal er ook wel het 1 en ander aan drank en drugs in zijn maag verdwenen.... iig RIP (Rest in Punk)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ramones op de radio altijd +1. De reden is alleen minder.
62, overleden aan kanker... Welk soort kan ik niet vinden...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:44 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen
[..]
ik las het ja. 66 is ie geworden toch? best jong, maar aan de andere kant zal er ook wel het 1 en ander aan drank en drugs in zijn maag verdwenen.... iig RIP (Rest in Punk)
twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 23:23:19Pharrell bedankt Nederland 'You started it all with supporting Happy' ( @3FM
#NSJ14 reageer retweet
Bescheidenheid siert de mensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:08 schreef Evertjan het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 23:23:19Pharrell bedankt Nederland 'You started it all with supporting Happy' ( @3FM
#NSJ14 reageer retweet
te jong in ieder geval.....ben verder niet zo'n Ramonesfan, maar zo af en toe wel lekker om even voorbij te horen komenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
62, overleden aan kanker... Welk soort kan ik niet vinden...
Die al een vriendin heeftquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
ze wil flirten met een excuwrsiebegeleidewr
Hoi!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
DeMint dronken in dit topic (vorige #, dat wel)
Nooit verwacht!!
Hoi Mint.quote:
Ja, absoluut! Wel moe nu maar da's niet ergquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi Mint.
Zo te lezen heb je genoten.
Neen, koffiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dag mopjen!
Weer strak aan de kamillethee?
Na de friet?quote:
Nee.quote:
#teamfrietquote:
Minthy heeft gelijk. En wolfrolf ook.quote:
Waar zijn al mijn medestanders?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Minthy heeft gelijk. En wolfrolf ook.
Kusje op je frieten!quote:
haha je zei tettenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Kusje op je frieten!![]()
Al ben ik meer van de patetten.
Expres, want frieten en tieten klinken aardig hetzelfde ookquote:
Tietenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Expres, want frieten en tieten klinken aardig hetzelfde ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
TietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wijn.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Dit is koppijnwijnquote:
Als je er genoeg van drinkt, gaat het vanzelf smaken.quote:
Watquote:
En koppijn?quote:
ja, die stond toen groot in beeld in de OP omdat volgens de OP de Freaknacht al was begonnen...net als daar nu Annemieke (of zodadelijk Timur) staatquote:
Een beetjequote:Op zondag 13 juli 2014 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En koppijn?
Ik welbiertjes gedronken op het Rembrandtplein
Amsterdamquote:Op zondag 13 juli 2014 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En koppijn?
Ik welbiertjes gedronken op het Rembrandtplein
ja, lekker nummer wel ditquote:
Amsterdamquote:
Je leven is nu compleet?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Kwam Carlo boshard nog tegen
Nee.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chatgirl
Geniet je van je zondag?
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee.
Zit alweer vacatures door te spitten
Vooral als je van zulke vacatures tegenkomt: http://www.jobbird.com/nl(...)gewereld-in-nijmegenquote:Op zondag 13 juli 2014 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Stomme dingen.
Jezelf voor de tv zetten met comfort food
Niet eens een fatsoenlijke vacature omschrijvingquote:Op zondag 13 juli 2014 16:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vooral als je van zulke vacatures tegenkomt: http://www.jobbird.com/nl(...)gewereld-in-nijmegen
Ik heb geen comfortfood meer in huis
Chatgirl Huurmoordernaaresquote:Op zondag 13 juli 2014 16:13 schreef ChatGirl het volgende:
En een vacature bij een bedrijf waarvan de naam me ernstig doet denken aan een huurmoordenaar.
quote:
Je kunt je eerste opdracht vast wel hier op Fok! krijgenquote:
Het is een baan in het buitenland (oostblok, dus het zóu theoretisch kunnen kloppen).quote:Op zondag 13 juli 2014 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt je eerste opdracht vast wel hier op Fok! krijgen
Haha cool. Toevallig link naar de vacature?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is een baan in het buitenland (oostblok, dus het zóu theoretisch kunnen kloppen).
http://www.jobbird.com/nl(...)headhunters-in-sofiaquote:Op zondag 13 juli 2014 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha cool. Toevallig link naar de vacature?
De naam is idd nogal verdacht ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.jobbird.com/nl(...)headhunters-in-sofia
ik vraag me bij dat soort vacatures altijd af hoe het zit met de huisvesting. kwam laatst ook bijvoorbeeld een vacature voor klantenservicemedewerker voor de NL-markt bij, ik dacht, Paypal in Berlijn. Op zich zou ik dat best willen doen...maar huisvesting? Ik zie mezelf niet zelf op zoek gaan naar betaalbare woonruimte daar...quote:Op zondag 13 juli 2014 16:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.jobbird.com/nl(...)headhunters-in-sofia
Is toch niet heel anders dan het snel vinden van een woonruimte in een andere stad in Nederland?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vraag me bij dat soort vacatures altijd af hoe het zit met de huisvesting. kwam laatst ook bijvoorbeeld een vacature voor klantenservicemedewerker voor de NL-markt bij, ik dacht, Paypal in Berlijn. Op zich zou ik dat best willen doen...maar huisvesting? Ik zie mezelf niet zelf op zoek gaan naar betaalbare woonruimte daar...
Soms zetten ze er bij dat ze kandidaten helpen met het zoeken naar huisvesting en/of dat ze huisvesting verzorgen vanuit het bedrijf.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vraag me bij dat soort vacatures altijd af hoe het zit met de huisvesting. kwam laatst ook bijvoorbeeld een vacature voor klantenservicemedewerker voor de NL-markt bij, ik dacht, Paypal in Berlijn. Op zich zou ik dat best willen doen...maar huisvesting? Ik zie mezelf niet zelf op zoek gaan naar betaalbare woonruimte daar...
nouja, als ik in bijv Eindhoven iets zoek reis ik daar makkelijker heen om te bezichtigen dan naar Berlijn of Sofia...quote:Op zondag 13 juli 2014 18:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is toch niet heel anders dan het snel vinden van een woonruimte in een andere stad in Nederland?
zo'n vermoeden had ik al jaquote:Op zondag 13 juli 2014 18:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Soms zetten ze er bij dat ze kandidaten helpen met het zoeken naar huisvesting en/of dat ze huisvesting verzorgen vanuit het bedrijf.
Vooraf afspraken maken voor bezichtigingen. Paar dagen hotel/hostel. Opgeloooost!.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nouja, als ik in bijv Eindhoven iets zoek reis ik daar makkelijker heen om te bezichtigen dan naar Berlijn of Sofia...
[..]
zo'n vermoeden had ik al ja
Berlijn lijkt me zó tof. Zag daar vanmiddag ook een vacature en ik ga er waarschijnlijk wel op reageren.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je dan zeggen ich bin ein berliner? :pquote:Op zondag 13 juli 2014 18:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Berlijn lijkt me zó tof. Zag daar vanmiddag ook een vacature en ik ga er waarschijnlijk wel op reageren.
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ga je dan zeggen ich bin ein berliner? :p
thuisbezorgd.ptquote:Op zondag 13 juli 2014 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus...
Geen restjes meer, niemand die eten wil koken. En ook bijnna geen eten in huis om er iets te koken
#lettheHungerGamesbegin
Nodig jezelf uit bij een leuke Eduardo of Jaime.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus...
Geen restjes meer, niemand die eten wil koken. En ook bijnna geen eten in huis om er iets te koken
#lettheHungerGamesbegin
patatquote:Op zondag 13 juli 2014 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah we vonden pasta, bacon, kaas en ei. Rarara wat eten wij?
Frietquote:
quote:
Dat rijmt helemaal nietquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:54 schreef Cee het volgende:
Friet. Het is ook een frituurpan, en fritessaus, geen patatpan of patatsaus. Einde discussie, slotje.
Het is gewoon patat.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:54 schreef Cee het volgende:
Friet. Het is ook een frituurpan, en fritessaus, geen patatpan of patatsaus. Einde discussie, slotje.
Jouw post is betrapt op doping, vals spel en onjuiste informatie en daarom ongeldig verklaard. Jammer. Friet.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is gewoon patat.
Opgelost,
Slotje.
No rematch.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is gewoon patat.
Opgelost,
Slotje.
No rematch.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme, ik moet ook niet tegen vrouwen ingaan
patat 4-ever
Het is Overijsselaar, niet Fries.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Patat/friet discussie is bijna hetzelfde als de fries/chips discussie.
Zelfs m'n vader, die ondertussen aardig last heeft van z'n gehoor, hoort dat dat vals wasquote:
Hey Wofljequote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfs m'n vader, die ondertussen aardig last heeft van z'n gehoor, hoort dat dat vals was
Creep!quote:
I want a perfect body...quote:
Die Den Haag reactiequote:Op maandag 14 juli 2014 11:41 schreef Pino112 het volgende:
http://www.totaaltv.nl/ni(...)rwijd-uitgerold.html
19 augustus: NPO 3FM
JANKEN!quote:
Het kon nog netquote:
Owja. Dat vergeet ik steeds.quote:
New Patat Order 3FMquote:Op maandag 14 juli 2014 11:41 schreef Pino112 het volgende:
http://www.totaaltv.nl/ni(...)rwijd-uitgerold.html
19 augustus: NPO 3FM
quote:
quote:
quote:Hilversum zucht onder het gure beleid van de neoliberale tandem Tommie & Ieniemienie.
quote:De recente kritiek op het linkse gehalte van de publieke omroep heeft haar eerste slachtoffer geëist. Netmanager Suzanne Kunzeler maakte vandaag bekend dat Emile Roemer niet langer welkom is op de set van Sesamstraat. De Brabantse politicus nam sinds medio 2003 de rol van Pino op zich.
De laatste jaren combineerde Roemer die functie met het fractievoorzitterschap van de SP. Volgens bronnen in Hilversum boterde het al langer niet tussen Roemer en enkele van zijn collega’s.
In een korte verklaring stelt hij zich niet over zijn opvolging te willen uitlaten en wenst hij zijn oud-collega’s veel succes. Volgens Marcel van Dam, die vijfentwintig jaar lang Meneer Aart speelde, is van een links Sesamstraat allang geen sprake meer. “Met de komst van Supergrover kreeg het populisme voet aan de grond in Sesamstraat. Hilversum zucht onder het gure beleid van de neoliberale tandem Tommie & Ieniemienie.”
Joost Eerdmans benadrukt dat hij een Pino voor alle mensen wil zijn. Desondanks kondigt hij aan een frisse rechtse wind door Sesamstraat te zullen laten waaien: “Bredere straten, lik op stuk, en natuurlijk meer blauw op straat.”
warmquote:Op maandag 14 juli 2014 12:43 schreef DeLuna het volgende:
I'm a beautiful dayyyyy
Ehm nee bewolkt warm alles
Hier ook.quote:
quote:
Ik had zo gehoopt dat het wel klaar was met die #***&$#**@@()#&* plaatquote:
3fmfan.nlquote:Op maandag 14 juli 2014 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb zo eens even een vraagje. Ik zoek een plaat gedraaid op 3FM, in de nacht van 30 juni op 1 juli. Die zoekfunctie op 3FM.nl is al een tijdje dood, maar volgens mij is er nog een andere manier. Alleen weet ik die niet meer. Waar kan ik hiervoor terecht?
Jon Bakker, ben jij het?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus spendeer je 3 weken van je leven aan een tabel om een grafiek te maken, valt er niets te zien in de grafiek
Ook geen uitkomst is een uitkomst.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus spendeer je 3 weken van je leven aan een tabel om een grafiek te maken, valt er niets te zien in de grafiek
Ik zou deze post grappig vinden als je blind wasquote:Op maandag 14 juli 2014 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat iddquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:37 schreef Pandaplint het volgende:
Van dat nieuwsbericht over dat graf klopt echt geen reet
- Graf van 4 meter diep....lijkt me wel erg diep
- Op het moment van het zakken van de kist zag men... Het was toch tijdens de voorbereiding?
Oftewel... weer een sensatiebericht
quote:Een bizarre ontdekking op de Zuiderbegraafplaats in Rotterdam. Een begrafenisondernemer vond zaterdag een dronken man die lag te slapen in een graf waar die dag iemand in zou worden begraven.
Het graf was voorafgaand aan de begrafenis geopend. Toen de kist op het graf werd gezet voor de ceremonie, zag een medewerker van de begraafplaats plotseling twee benen in het ruim drie meter diepe gat liggen.
Openbare dronkenschap
Een 36-jarige man uit Rotterdam bleek ladderzat en lag zijn roes uit te slapen bovenop een kist die al in het graf lag. Hij had twee tassen met bier en wijn bij zich. De begrafenisondernemer heeft de man uit het gat gehaald en de politie gebeld.
Agenten namen de dronkaard mee naar het bureau waar hij zijn roes moest uitslapen. Hij is aangeklaagd voor openbare dronkenschap.
Volgens Fred Marree van Stadsbeheer is zoiets nog nooit eerder voorgekomen op een Rotterdamse begraafplaats.
4 meter kan wel kloppen hoor... wij hebben een familiegraf, 3 kisten op elkaar...tikt wel aanquote:Op maandag 14 juli 2014 16:37 schreef Pandaplint het volgende:
- Op het moment van het zakken van de kist zag men... Het was toch tijdens de voorbereiding?
Ah ik lees het nu ook. Nooit geweten dat het zo werktequote:Op maandag 14 juli 2014 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
4 meter kan wel kloppen hoor... wij hebben een familiegraf, 3 kisten op elkaar...tikt wel aan
Vanochtend was het nog 3 meter...quote:Op maandag 14 juli 2014 16:37 schreef Pandaplint het volgende:
NOSquote:
Ja maar het zou niet moeten.quote:
Hij heeft geleerd van zijn beste vriendin over hoe je het beste iemand kan beledigen in een nummer.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:49 schreef alors het volgende:
Maar ik heb de afgelopen dagen eigenlijk nauwelijks geluisterd, maar
16:34| Ed Sheeran - Don't (3fm Megahit) godverdomme zeg![]()
Bal is rond.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:49 schreef alors het volgende:
Maar ik heb de afgelopen dagen eigenlijk nauwelijks geluisterd, maar
16:34| Ed Sheeran - Don't (3fm Megahit) godverdomme zeg![]()
Dat zei m'n vrouw gister ookquote:Op maandag 14 juli 2014 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh het begint nu ergens op te lijken
Eindelijk langer dan 20 sec.quote:
Je gebruikt wel de Wingman toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eindelijk langer dan 20 sec.
Www.1opde5.nl
Nee een condoom voor anale seks, die zijn dikker dus voel je minder waardoor je langer door kanquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee een condoom voor anale seks, die zijn dikker dus voel je minder waardoor je langer door kan
Gebruik je die ja?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee een condoom voor anale seks, die zijn dikker dus voel je minder waardoor je langer door kan
Tof! Waar ga je heen?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:14 schreef SilentChaos het volgende:
Nog twee dagen en dan ga ik op vakantie
quote:
quote:
Met je mokkeltje?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:14 schreef SilentChaos het volgende:
Nog twee dagen en dan ga ik op vakantie
Kroatiëquote:
Nee met 2 andere vrouwenquote:
Maroon 5 heeft maar 1 ECHT goed album gemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Maroon 5 wordt ook steeds belabberder.
Songs about Janequote:Op maandag 14 juli 2014 21:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maroon 5 heeft maar 1 ECHT goed album gemaakt.
#teamfrietquote:
ik weet niet meer dat de deal was, wel of geen details?quote:
quote:
Wa denkte zelf...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet niet meer dat de deal was, wel of geen details?
[..]
Eindelijk iemand met verstand.quote:
niet zoveel op dit momentquote:
*bookmarktquote:
Nee, dat geloof ik graag!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet zoveel op dit moment
[..]
*bookmarkt
Jaaaaaquote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Drie tegen één volgende week zaterdag qua patat/friet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |