Nope.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:11 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
(op hoef ik niets aan te doen toch?)
De OP lezenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
hee, volgens de banner in de OP is het al Freaknacht
nope, dat ding zou auto geupdate moeten worden maar dat lukt blijkbaar nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:11 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
(op hoef ik niets aan te doen toch?)
ik zie het toevallig, mijn aandacht werd getrokken door de goddelijke kop van hoogiequote:
blote voetenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:13 schreef Pandaplint het volgende:
Met blote voeten op een naaktstslak stappen. GODDELIJK
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
dan heet je Amethyst Amelia Kelly en noem je jezelf Iggy Azalea. dan moet er ergens iets niet goed met je zijn...
Akonquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet echt heej...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:13 schreef Pandaplint het volgende:
Met blote voeten op een naaktstslak stappen. GODDELIJK
Blote voetenquote:
ex-collega van me had in deze band kunnen spelen. hij is gevraagd, maar had het te druk met het dweilorkest waar hij nu voorzitter van isquote:
*kijkt naar de klok*quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je gaat er de hele zaterdag niets meer aan doen?
er zijn vast nog wel tickets te krijgen via die dubieuze doorverkoopbureau's. mensen die daarvoor werken moeten ze afschieten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:45 schreef Qunix het volgende:
Rob... Reclame maken voor een uitverkocht concert
Gezellige bende in de studio, maar we krijgen er te weinig van mee helaas.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:49 schreef Qunix het volgende:
De ene na de andere plaat.
Rob draait net te veel vind ik
hij heeft z'n vaste Freddie niet he!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:49 schreef Qunix het volgende:
De ene na de andere plaat.
Rob draait net te veel vind ik
volgens mij dat Pharell later dit jaar naar NL komt....maar ik zat ook niet echt op te letten eerlijk gezegd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Het is volgens mij een 3FM presents Pharell. Dus je wordt binnenkort nog wel doodgegooid met schijtflauwe spelletjes op de radio.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:54 schreef Qunix het volgende:
Precies. Vol overtuiging had hij het over dat mocht je hem missen tijdens NSJ, je een kans krijgt want hij staat in de Ziggo Dome (vervolgens hoor je een twijfel) en zei JKidV dat het uitverkocht was. Dooie mus etc.
Het kwam iig gek over zojuist.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is volgens mij een 3FM presents Pharell. Dus je wordt binnenkort nog wel doodgegooid met schijtflauwe spelletjes op de radio.
ik hoop een woordgrappenquiz....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is volgens mij een 3FM presents Pharell. Dus je wordt binnenkort nog wel doodgegooid met schijtflauwe spelletjes op de radio.
volgens de 3fm-site wel ja. de komende 3wk gewoon Stenders en niet op 1 of ander festivalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef ddx het volgende:
En volgende week weer normale Stenders toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |