quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Here you goSexy ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Here you goSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent toch geen Turk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is er vriend, laat me niet opstaan..
[..]
Here you goSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Is niet beledigend bedoeld hoor. Gebruik je ook de nederlandse letter g wanneer je turks spreekt?
doe jij dan foto posten. Ik wacht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:22 schreef darkmond het volgende:
Stap 1. Take pica: http://webcamtoy.com/nl/
Stap 2. Upload pica: http://nl.tinypic.com/
Stap 3. Post pica: forum.fok.com
Moeilijk doen ook altijd
Vrouwen ...
Vind ik goed hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
doe jij dan foto posten. Ik wacht.
Ik vraag het je nu toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vind ik goed hoor
Maar niemand die mijn foto moet dus waarom zou ik?
NIET DEZE OMAR. De film Omar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Cool!
Oja, mrstylo, je vroeg naar series. Omar moet je ook kijken...
Ken ik. Nog niet gezien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Cool!
Oja, mrstylo, je vroeg naar series. Omar moet je ook kijken...
Ik herinner jou nog amper.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:24 schreef Che_ het volgende:
Alleen stimo en borte hebben mij gezien. En ik geen van hun.
Im out of the pic game for good
JE BENT 15quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Maar 't boeit jou niet hoe ik eruit zie of wel soms.
Nou ja dat bedoel ik juist. Ik ga ook niet elke dag moeite doen om het glad te houdenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:09 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee maar is volgende dag al wat langer. Moet je steeds moeite doen om 't glad te houdenGewoon trimmen op 5mm of zo om de zoveel tijd als 't weer groeit.
Wat een onderwerp is dit ook
Gerek yog kuzumquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo reageert niet eens op mijn pic.
tjappie skklquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:24 schreef Che_ het volgende:
Alleen stimo en borte hebben mij gezien. En ik geen van hun.
Im out of the pic game for good
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |