Misschien ben iK wel vrouw met baard o.Oquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit is een meidenvraag.
Het is niet erg.
Ook heel leuk hoe ze de 'K' uitsprekenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Disgusting. Ik weet niet wat het is, maar als ik Iraans hoor wil ik naalden in mijn oren steken en gillen.
Wat is er mis met jouquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:01 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat is daar nou mis mee? lekkr glad
STAPH IT PEUNAGE. JUST STAPHquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ook heel leuk hoe ze de 'K' uitspreken
En het bijhouden ervan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou![]()
0mm is echt irritant en staat voor geen meter.
Jij bent te kulturlu voor dit topic.quote:
wat is daar zo irritant aan? Maak jij er een penis stache van?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou![]()
0mm is echt irritant en staat voor geen meter.
Cutiequote:
Nee maar is volgende dag al wat langer. Moet je steeds moeite doen om 't glad te houdenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:06 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat is daar zo irritant aan? Maak jij er een penis stache van?
Hmmm, ik weet niet. Heb dan liever dat bekakte om eerlijk gezegd, maar dat kan ook irritant klinken ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Liever dat dan agzini egirmek bugurmek konusmak.
Ja, gesproken door de derde generatie welteverstaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind zulke zinnen zo arrogant overkomen...
De Turkse taal in NL bedoel je?
Stuur jij eens pics.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
In ruil voor pics van jou. Die schijnen gewild te zijn.
Volgens mij heb jij die pics doorgespeeld naar AryaMehr.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
In ruil voor pics van jou. Die schijnen gewild te zijn.
Ik voel me beledigdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet. Heb dan liever dat bekakte om eerlijk gezegd, maar dat kan ook irritant klinken ja.
[..]
Ja, gesproken door de derde generatie welteverstaan.
Je stuurt je pics wel door naar je hater, maar niet naar mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij die pics doorgespeeld naar AryaMehr.
De Turken die ik ken spreken gewoon beschaafd Turks. Niet met een dorpsaccent, ook niet met een overdreven kakaccent.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet. Heb dan liever dat bekakte om eerlijk gezegd, maar dat kan ook irritant klinken ja.
[..]
Ja, gesproken door de derde generatie welteverstaan.
quote:
Zeker! Vond de serie beter dan de film.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
is et wat de serie, de film is een classic
Jaaa...quote:
Ik heb geen pics gestuurd naar mijn hater. Ik kan mij alleen herinneren dat de site waar ik die foto's had gepost rond die tijd ook aan Che had gegeven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je stuurt je pics wel door naar je hater, maar niet naar mij.
Ik heb jouw pics ten eerste nooit gekregen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij die pics doorgespeeld naar AryaMehr.
YAV STUUR ME DIE SITE DAN BE KIZIM NE KADAR ZORSUN BEquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen pics gestuurd naar mijn hater. Ik kan mij alleen herinneren dat de site waar ik die foto's had gepost rond die tijd ook aan Che had gegeven.
Oh, nooit op gelet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb jouw pics ten eerste nooit gekregen.
Is het je trouwens ontgaan dat ik en aryamehr op zijn zachts gezegd geen vrienden waren?
Daha gecen gondermedim mi omgggquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
YAV STUUR ME DIE SITE DAN BE KIZIM NE KADAR ZORSUN BE
aferin kizquote:
Wallah heb ze nooit gezien daar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, nooit op gelet.
Najah het kan iedereen zijn geweest. Heb die sites aan zoveel mensen doorgegeven hier en ik heb genoeg haters - ook daar. Dus tja.
Maar waarom wil je foto ruil?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
omg. I give up.
Che stuur door ajb.
Utanmiyonmu om de naam van een van de profeten zo te gebruiken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Jezus, Stimo, jij met je foto's...
Wallah?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wallah heb ze nooit gezien daar.
Maar het was eem geintje btw, ik hou niet van fotoruil.
Kb flasher..
Heb jij Omar gekeken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Jezus, Stimo, jij met je foto's...
Nigga wie ben jij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
omg. I give up.
Che stuur door ajb.
Is niet beledigend bedoeld hoor. Gebruik je ook de nederlandse letter g wanneer je turks spreekt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel me beledigdWij spreken boers. Maar goed. Bizi saymayin.
Niet willen weten hoe ik eruit ziequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nigga wie ben jij.
Ik stuur niks en hoef ook niks
Here you goquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Utanmiyonmu om de naam van een van de profeten zo te gebruiken.
Ik hoef haar foto niet. Ugrasiyorum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh we spelen dat spelletje weer. Tamam.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nigga wie ben jij.
Ik stuur niks en hoef ook niks
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Here you goTurkse neger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |