Die masker is dus van witte klei en wordt hardquote:
picssssquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die masker is dus van witte klei en wordt hardIk ga hem nu eraf wassen.
Mijn pics - oudere, dat dan weer wel - zijn meerdere malen door AryaMehr in het Turkentopic geplaatst. Hij was me aan het stalken, of kende iemand anders die me aan het stalken was, op andere forums en is zo aan mijn foto's gekomen. Hoe kan het dat je die hebt gemist?quote:
is et wat de serie, de film is een classicquote:
Wat?!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn pics - oudere, dat dan weer wel - zijn meerdere malen door AryaMehr in het Turkentopic geplaatst. Hij was me aan het stalken, of kende iemand anders die me aan het stalken was, op andere forums en is zo aan mijn foto's gekomen. Hoe kan het dat je die hebt gemist?
Het wordt echt beter.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
GOT kwam ik niet doorheen. stopte tijdens afl. 1.
I'd rather not.quote:
Dm eens er paar. Of geen je insta.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft hij een paar keer gedaan volgens mij. Unlabled had mijn foto's zo gezien bv.
Wat een hond.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft hij een paar keer gedaan volgens mij. Unlabled had mijn foto's zo gezien bv.
Welke verbeteringen zie je??quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
I'd rather not.
Shit Borte. Koop deze. echt . Pf.
zacht rustig egaal. ik heb van mijzelf een tophuid maar dit is wel fijnnnquote:
Ik echt niet. Ik moet scrubben en weet ik veel hoeveel smeren voordat ik een 'mooie' huid krijg.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zacht rustig egaal. ik heb van mijzelf een tophuid maar dit is wel fijnnn
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze zijn allang verwijderd door de mods hihaho.
Hoe zag unlabeled ze dan...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze zijn allang verwijderd door de mods hihaho.
Puahaha anne sozu dinlemezsen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
Kut restaurant.. een hamburgerschotel zonder brood.Dafuq man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |