Misschien ben iK wel vrouw met baard o.Oquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit is een meidenvraag.
Het is niet erg.
Ook heel leuk hoe ze de 'K' uitsprekenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Disgusting. Ik weet niet wat het is, maar als ik Iraans hoor wil ik naalden in mijn oren steken en gillen.
Wat is er mis met jouquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:01 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat is daar nou mis mee? lekkr glad
STAPH IT PEUNAGE. JUST STAPHquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ook heel leuk hoe ze de 'K' uitspreken
En het bijhouden ervan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou![]()
0mm is echt irritant en staat voor geen meter.
Jij bent te kulturlu voor dit topic.quote:
wat is daar zo irritant aan? Maak jij er een penis stache van?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou![]()
0mm is echt irritant en staat voor geen meter.
Cutiequote:
Nee maar is volgende dag al wat langer. Moet je steeds moeite doen om 't glad te houdenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:06 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat is daar zo irritant aan? Maak jij er een penis stache van?
Hmmm, ik weet niet. Heb dan liever dat bekakte om eerlijk gezegd, maar dat kan ook irritant klinken ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Liever dat dan agzini egirmek bugurmek konusmak.
Ja, gesproken door de derde generatie welteverstaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind zulke zinnen zo arrogant overkomen...
De Turkse taal in NL bedoel je?
Stuur jij eens pics.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
In ruil voor pics van jou. Die schijnen gewild te zijn.
Volgens mij heb jij die pics doorgespeeld naar AryaMehr.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
In ruil voor pics van jou. Die schijnen gewild te zijn.
Ik voel me beledigdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet. Heb dan liever dat bekakte om eerlijk gezegd, maar dat kan ook irritant klinken ja.
[..]
Ja, gesproken door de derde generatie welteverstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |