Mag je niet eens laten staan a zemmelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef darkmond het volgende:
[..]
Schaamhaar dus ook niet laten staan?
Jezus moeten we verwijven of zo
Zeg Geertje. Definieert gij eens continuequote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van mij? Zeg josti, kijk om je heen ben niet de enige. Als jij continu als een bitch reageert doe ik dat ook.
Of je reageert normaal, of we gaan op de zelfde voet door.
Kies maar.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
jij hebt tenminste nog chocoladecake om jou te troosten, wat heb ik? Niks. Niet eens een foto.
Huh wat meen je dat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mag je niet eens laten staan a zemmel
Je komt hier nauwelijks zegt ie dan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:57 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zeg Geertje. Definieert gij eens continueIk kom hier nauwelijks.
En hoezo reageer ik als een bitch? Ik zeg vaak raar mens, so what? Niet zo gevoelig doen.
IK WIL FOTO.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]je heb je magnum ding
Ik heb ook een magnum, maar geen plek in mn maag
Bijgehouden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oksel/Schaamhaar moet volgens mij bijgehouden worden. Of compleet weg of gewoon knippen.
onzin. vlechten die shit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oksel/Schaamhaar moet volgens mij bijgehouden worden. Of compleet weg of gewoon knippen.
Liever dat dan agzini egirmek bugurmek konusmak.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:59 schreef Unlabeled het volgende:
Even tussendoor: De turkse taal wordt heel hard verneukt door de dorpse bevolking in Nederland. Wat een grof taalgebruik manmanman.
Hallo zuster,quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]je heb je magnum ding
Ik heb ook een magnum, maar geen plek in mn maag
GC / Turken op FOK! #1095 JFM heeft geen dadels.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Liever dat dan agzini egirmek bugurmek konusmak.
Dat is geen probleem. Maar niet op 0mm tochquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind zulke zinnen zo arrogant overkomen...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:59 schreef Unlabeled het volgende:
Even tussendoor: De turkse taal wordt heel hard verneukt door de dorpse bevolking in Nederland. Wat een grof taalgebruik manmanman.
Wat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #1095 JFM heeft geen dadels.
wat is daar nou mis mee? lekkr gladquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:01 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Maar niet op 0mm toch
Mannen bijhouden meen ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:01 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gewoon bijhouden. Dus niet te lang houden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:01 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nederlands pratenquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind zulke zinnen zo arrogant overkomen...
De Turkse taal in NL bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |