Met een sigaret in de hand heb je weinig ander keus dan voor de kroeg te gaan staan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef Socios het volgende:
Al dan niet met een sigaret in de andere hand_!
Dat kan ook prima zonder een glas drinken mee te nemen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met een sigaret in de hand heb je weinig ander keus dan voor de kroeg te gaan staan.
Een peuk roken terwijl je bier kan drinken is ultiem lekker voor rokers.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat kan ook prima zonder een glas drinken mee te nemen.
En dan nog... Mensen die willen laten zien aan voorbijgangers dat ze een hijs nemen
Dit iddquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met een sigaret in de hand heb je weinig ander keus dan voor de kroeg te gaan staan.
Oh, was er toch een trein te laat, of gebotst?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:25 schreef mergbot het volgende:
jezus ik lees alleen maar frustratietopics van jou get a life
Ja de trein had vertraging dus moest socios een paar minuten naar het cafeetje kijken waar mensen een leuke tijd haddenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:25 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Oh, was er toch een trein te laat, of gebotst?
'Stoer' bier drinken en sigaretten roken om aan anderen te laten zien "life" noemenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:25 schreef mergbot het volgende:
jezus ik lees alleen maar frustratietopics van jou get a life
Neequote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:27 schreef Socios het volgende:
[..]
'Stoer' bier drinken en sigaretten roken om aan anderen te laten zien "life" noemen_!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:26 schreef mergbot het volgende:
[..]
Ja de trein had vertraging dus moest socios een paar minuten naar het cafeetje kijken waar mensen een leuke tijd hadden
Je bent gestopt? Hulde! Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bier en sigaretten gaan ook wel geweldig samen. Zeg ik als, nog steeds, zeer rouwige ex-roker.
Sinds november vorig jaar. Ik rook nog wel een lekker sigaartje bij een al even goede borrel hoor. Dat wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent gestopt? Hulde! Sinds wanneer?
Ah kijk, dat hoort ook wel een beetje, het aroma van een goede sigaar bij een mooi glas single malt moet je ook totaal niet onderschatten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds november vorig jaar. Ik rook nog wel een lekker sigaartje bij een al even goede borrel hoor. Dat wel.
Precies. Het een smaakt beter met het ander.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah kijk, dat hoort ook wel een beetje, het aroma van een goede sigaar bij een mooi glas single malt moet je ook totaal niet onderschatten.
Zolang het maar niet is om te patsen naar andere mensen op straat; het is niets om je verheven bij te voelen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah kijk, dat hoort ook wel een beetje, het aroma van een goede sigaar bij een mooi glas single malt moet je ook totaal niet onderschatten.
Dat doe je lekker in een goede stoel met een ontspannend plaatje op.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Zolang het maar niet is om te patsen naar andere mensen op straat; het is niets om je verheven bij te voelen.
Hoe bedoel je precies? Ik zit gaarne met mijn leren fauteuil in de voortuin een Macallan 1926 weg te drinken met een Gurkha Black Dragon al rokend in mijn hand.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Zolang het maar niet is om te patsen naar andere mensen op straat; het is niets om je verheven bij te voelen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij niet de regering wel helaasquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een peuk roken terwijl je bier kan drinken is ultiem lekker voor rokers.
Het is overigens geen kwestie van willen laten zien. Ik wil ook best in de kroeg roken, of heb je daar bezwaar tegen?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:23 schreef .sfinx het volgende:
vooral als ze er inderdaad nog bij roken, die gore ransapen moet je gelijk het biertje uit de hand slaan en de keel doorsnijden met een bierfiltertje
Ach, dat moet de regering lekker zelf weten. Zelf ga ik amper nog naar de kroeg. Maar als ik naar een kroeg ga, dan sta of zit ik gewoon buiten bij een terraskachel, kut voor de niet-rokers die er zitten, maar dit is exact wat ze willen toch?quote:
Ja helaas welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, dat moet de regering lekker zelf weten. Zelf ga ik amper nog naar de kroeg. Maar als ik naar een kroeg ga, dan sta of zit ik gewoon buiten bij een terraskachel, kut voor de niet-rokers die er zitten, maar dit is exact wat ze willen toch?
Jij herkent het verkapte gedrag van dergelijke mensen gewoon niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:36 schreef ZarB het volgende:
Jezus socios ben je psychotisch ofzo? In al je topics frustreer je je om het feit dat mensen iets doen om een soort statement (jegens jou waarschijnlijk) af te geven. Wie vindt roken tegenwoordig nog stoer?Ik heb nog nooit iemand op de stoep van de kroeg een hijs zien nemen terwijl die zelfgenoegzaam om zich heen keek. Wtf hoe kom je erbij
Bonusklacht inderdaadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:38 schreef HSG het volgende:
Menaen die voor een kroeg staan en naar ieder voorbijganger moeten gaan brullen.
het feit alleen al dat je denkt dat iemand zou patsen met een glaasje bierquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat denk ik niet alleen, het is ook een feitelijke waarneming.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
het feit alleen al dat je denkt dat iemand zou patsen met een glaasje bier
dan is je referentiekader verwrongen of heb je waanbeelden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat denk ik niet alleen, het is ook een feitelijke waarneming.
Waarom loopt men er dan allemaal zo pontificaal mee rond?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dan is je referentiekader verwrongen of heb je waanbeelden.
De enigen die patsen met bier zijn 13 jarigen die stiekem hun eerste biertje van papa hebben gepikt.
Omdat een glas bier zich lastig in je broekzak laat vervoeren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom loopt men er dan allemaal zo pontificaal mee rond?
Waarom wordt men geacht bier te bestellen wanneer iemand 'een rondje' geeft?
Waarom tracht men stoer over te komen (binnen dan wel buiten) wanneer men een glas bier in de handen heeft?
Waarom trekt men een bepaald gezicht wanneer de laatste (grote) slok van een glas bier genomen is?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom tracht men stoer over te komen (binnen dan wel buiten) wanneer men een glas bier in de handen heeft?
Waarom trekt men een bepaald gezicht wanneer de laatste (grote) slok van een glas bier genomen is?
Al die betekenissen die jij aan het gedrag verleent ('pontificaal', 'stoer overkomen', 'men wordt geacht') is allemaal gebaseerd op je eigen interpretatie hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Het erge is dat hij niet eens trollt maar bloedserieus is. Hij denkt het echt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
Al die betekenissen die jij aan het gedrag verleent ('pontificaal', 'stoer overkomen', 'men wordt geacht') is allemaal gebaseerd op je eigen interpretatie hoorNergens hangt een bordje in de kroeg dat een rondje geven verplicht is, nog nooit heb ik iemand horen zeggen 'kijk eens hoe stoer ik ben'. Dat je niet bereid bent om naar jezelf te kijken en in te zien dat het eigenlijk gewoon aan jou ligt maakt je nog zieliger dan al die rokende bierdrinkers op het stoepje van de kroeg.
Ik probeer hier even in jou gedachtengang te komen. Maar ieder persoon dat voor een kroeg/cafe een biertje staat te drinken doet dit om gezien te worden met dat biertje? Dat je dit denkt zegt een hoop over jou als persoon. Hoe voelt dat nu? Zand in je bilnaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Held, ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Misschien vinden mensen mij dan ook stoer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:09 schreef Bananapeel het volgende:
Zo, heerlijk voor de kroeg kettingrokend bier staan drinken en heel stoer staan kijken
Jij mag niet meer drinken...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Held, ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Misschien vinden mensen mij dan ook stoer.
Nee, het stoer kauwgompje kauwen is weggelegd voor de mensen die ín de trein zitten en lángs de wachtende mensen op het perron razen. Bij voorkeur in een Intercity.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:39 schreef chroestjov het volgende:
Wanneer ik op de trein sta te wachten dan stel ik mij altijd pontificaal op het perron op en kijk ik stoer rond mij heen, zo van kijk mij eens stoer wachten.
Onzin, mensen die in een snikhete en stinkende (lichaamsgeuren) trein als sardientjes zijn ingeblikt kunnen nooit stoerder zijn dan diegene die in alle rust op het perron lekker in het zonnetje (met een grote stoere zonnebril op) en met een koel briesje pontificaal staan te chillen. (geen haast)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, het stoer kauwgompje kauwen is weggelegd voor de mensen die ín de trein zitten en lángs de wachtende mensen op het perron razen. Bij voorkeur in een Intercity.
Mensen die hun hele leven maagd zullen blijven en dat gemis laten verschuilen achter een trein obsessie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef Socios het volgende:
Mensen die menen met een glas bier in de hand op de stoep van een café moeten te staan om te laten zien aan voorbijgangers dat ze een alcoholische drank nuttigen
Al dan niet met een sigaret in de andere hand_!
Nonsens. Als ik in een gekoelde ICE International zit op mijn gereserveerde 1e klas zetel te Amsterdam Centraal ben ik oppermachtig. Mensen die op het perron op hun kutsprintertje naar Almere of Beverwijk staan te wachten zijn er niets bij. Ik mag dan het 'kauwgom kauwen' of 'het bier drinken'.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Onzin, mensen die in een snikhete en stinkende (lichaamsgeuren) trein als sardientjes zijn ingeblikt kunnen nooit stoerder zijn dan diegene die in alle rust op het perron lekker in het zonnetje (met een grote stoere zonnebril op) en met een koel briesje pontificaal staan te chillen. (geen haast)
Geenszins het gevalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Mensen die hun hele leven maagd zullen blijven en dat gemis laten verschuilen achter een trein obsessie.
Ze staan buiten om te roken stomme autist
Ja, daar word ik moe van. Aan de hand van mijn klachten hoop ik zaken in kwestie de kop in te drukken zodat men weer rust heeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:26 schreef PeZu het volgende:
Wordt je nou niet moe van jezelf met al die ergenissen over futiele zaken?
men?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, daar word ik moe van. Aan de hand van mijn klachten hoop ik zaken in kwestie de kop in te drukken zodat men weer rust heeft.
waarom denk je dat ikquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whahahhaaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Nonsens. Als ik in een gekoelde ICE International zit op mijn gereserveerde 1e klas zetel te Amsterdam Centraal ben ik oppermachtig. Mensen die op het perron op hun kutsprintertje naar Almere of Beverwijk staan te wachten zijn er niets bij. Ik mag dan het 'kauwgom kauwen' of 'het bier drinken'.
Tegenwoordig is het een camera?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:41 schreef Broder het volgende:
Beter dan met een camera langs een spoor staan.
Railhobbyisten altijd geen fatsoenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een camera?het wordt ook steeds erger met die kijk-mij-eens-stoer-treinen-spotten figuren
Haha! Uitstekende zin, ik moest hardop lachen. En nog wel een beetje herkenbaar ook. Maar ik ben ook wel fan van treinen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Nonsens. Als ik in een gekoelde ICE International zit op mijn gereserveerde 1e klas zetel te Amsterdam Centraal ben ik oppermachtig. Mensen die op het perron op hun kutsprintertje naar Almere of Beverwijk staan te wachten zijn er niets bij. Ik mag dan het 'kauwgom kauwen' of 'het bier drinken'.
Ik hoop dat je ICE International 4 uur vertraging heeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:24 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een camera?het wordt ook steeds erger met die kijk-mij-eens-stoer-treinen-spotten figuren
En het dan ook nog op youtube zetten om de delen met al zijn 'volgers'.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ICE International 4 uur vertraging heeft.
[..]
De inzet van de modernste technieken wordt niet langer geschuwd door het treinspotterslegioen, ze gaan over lijken om de mooiste treinvideo's te schieten. (bovenstaand filmpje is van deze TS in betere tijden)
Hij spot ook tornado's.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En het dan ook nog op youtube zetten om de delen met al zijn 'volgers'.
quote:
Het moest gebeuren manquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:38 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Goed om te zien dat je bent wedergekeerd om de strijd weer op te pakken tegen deze fascistoïde hordes railhobbyisten.
Let even op je woorden, echte fascisten spotten geen treinen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:38 schreef chroestjov het volgende:
Goed om te zien dat je bent wedergekeerd om de strijd weer op te pakken tegen deze fascistoïde hordes railhobbyisten.
Wat voor sigaartje Frank?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds november vorig jaar. Ik rook nog wel een lekker sigaartje bij een al even goede borrel hoor. Dat wel.
En waarom ben je gestopt? Ik dacht dat jij zo'n levensgenieter was? Je bent toch niet gedwongen door je vrouw?quote:
mooie dubbele gedekte longfiller, cubaan, cotsa rica.quote:
´ Leven als een keunig, in een deur-zun-weuning.´quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:34 schreef Scuidward het volgende:
Meestal ga ik ook even een rondje lopen om het huizenblok heen. Gewoon, prominent zijn.
Ow, nee, als ik een eigen huis heb gewoon in de voortuin met wat tuinstoelen, voorzijde uiteraard.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
´ Leven als een keunig, in een deur-zun-weuning.´
Volgens mij is deze comment niet voor mij bedoeld he.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:36 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
En waarom ben je gestopt? Ik dacht dat jij zo'n levensgenieter was? Je bent toch niet gedwongen door je vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |