Met een sigaret in de hand heb je weinig ander keus dan voor de kroeg te gaan staan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef Socios het volgende:
Al dan niet met een sigaret in de andere hand_!
Dat kan ook prima zonder een glas drinken mee te nemen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met een sigaret in de hand heb je weinig ander keus dan voor de kroeg te gaan staan.
Een peuk roken terwijl je bier kan drinken is ultiem lekker voor rokers.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat kan ook prima zonder een glas drinken mee te nemen.
En dan nog... Mensen die willen laten zien aan voorbijgangers dat ze een hijs nemen
Dit iddquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met een sigaret in de hand heb je weinig ander keus dan voor de kroeg te gaan staan.
Oh, was er toch een trein te laat, of gebotst?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:25 schreef mergbot het volgende:
jezus ik lees alleen maar frustratietopics van jou get a life
Ja de trein had vertraging dus moest socios een paar minuten naar het cafeetje kijken waar mensen een leuke tijd haddenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:25 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Oh, was er toch een trein te laat, of gebotst?
'Stoer' bier drinken en sigaretten roken om aan anderen te laten zien "life" noemenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:25 schreef mergbot het volgende:
jezus ik lees alleen maar frustratietopics van jou get a life
Neequote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:27 schreef Socios het volgende:
[..]
'Stoer' bier drinken en sigaretten roken om aan anderen te laten zien "life" noemen_!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:26 schreef mergbot het volgende:
[..]
Ja de trein had vertraging dus moest socios een paar minuten naar het cafeetje kijken waar mensen een leuke tijd hadden
Je bent gestopt? Hulde! Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bier en sigaretten gaan ook wel geweldig samen. Zeg ik als, nog steeds, zeer rouwige ex-roker.
Sinds november vorig jaar. Ik rook nog wel een lekker sigaartje bij een al even goede borrel hoor. Dat wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent gestopt? Hulde! Sinds wanneer?
Ah kijk, dat hoort ook wel een beetje, het aroma van een goede sigaar bij een mooi glas single malt moet je ook totaal niet onderschatten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds november vorig jaar. Ik rook nog wel een lekker sigaartje bij een al even goede borrel hoor. Dat wel.
Precies. Het een smaakt beter met het ander.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah kijk, dat hoort ook wel een beetje, het aroma van een goede sigaar bij een mooi glas single malt moet je ook totaal niet onderschatten.
Zolang het maar niet is om te patsen naar andere mensen op straat; het is niets om je verheven bij te voelen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah kijk, dat hoort ook wel een beetje, het aroma van een goede sigaar bij een mooi glas single malt moet je ook totaal niet onderschatten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |