De wekker gaat inmiddels over 4,5 uurquote:Op zondag 13 juli 2014 02:07 schreef Flippiee het volgende:
Godver. Ik zou gaan slapen, maar ik zag dit pareltje nog..
KLB / Als Nederlander ben je niet voor Duitsland
Niet kunnen uitslapen op zondagquote:Op zondag 13 juli 2014 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De wekker gaat inmiddels over 4,5 uur
Mijn wekker gaat nietquote:Op zondag 13 juli 2014 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De wekker gaat inmiddels over 4,5 uur
Trusten gquote:Op zondag 13 juli 2014 02:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga maar eens slapen maar 4 uur geslapen vandaag
Mortaxx en ik gaan een kratje kopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hertog Jan komende week in de Bonus
Uh okequote:Op zondag 13 juli 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortaxx en ik gaan een kratje kopen.
Lekker ontbijtje dus!quote:Op zondag 13 juli 2014 02:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ging ook slapen. Totdat mijn kat wraak op mij nam en met een muis naar binnenkwam
quote:
quote:
Ja heel fijn. Probeer dat beest nu in een hoekje te krijgen en er een pot overeen te zetten. De wraak voor mijn webcam mishandeling is zoet voor mijn kat.quote:
Laat zien op tcquote:Op zondag 13 juli 2014 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja heel fijn. Probeer dat beest nu in een hoekje te krijgen en er een pot overeen te zetten. De wraak voor mijn webcam mishandeling is zoet voor mijn kat.
daar slaap ik doorheen gelukkigquote:Op zondag 13 juli 2014 11:08 schreef KitKatChunky het volgende:
Om 10 uur sowieso wakker zijn omdat de kerk het nodig vindt een halfuur lang de bel te luiden
Misschien kan je nog katholiek worden en het afdoen met een paar aflaten.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was om 8:30 mijn bed uit om er rond 9:00 weer in te gaan. Mijn dominee is niet blij
Gewoon Duitsland Argentinie vanavond kijken.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:31 schreef Amarantha het volgende:
Komkommertijd op TV
Alleen Spuiten & Slikken op reis begint volgende week Zondag weer. Voor de rest zijn er overal herhalingen enz
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon Duitsland Argentinie vanavond kijken.
Geo ouwe rukkertquote:Op zondag 13 juli 2014 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi ik ben Geo en ik wil misschien deel gaan uitmaken van deze SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |