Waar woon je?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Behoeft het werkelijk uitleg dat het Westen momenteel superieur is? Ja, ik ben op de hoogte van alle uitzonderingen en de vinger in de pap van het Westen in de meeste conflicten wereldwijd, maar dat wij daar als islamitische wereld al eeuwen zo beïnvloedbaar/vatbaar voor zijn, toont temeer hun superioriteit aan.
Het ging om de bevolking. Er is geen mens superieur aan de ander.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Behoeft het werkelijk uitleg dat het Westen momenteel superieur is? Ja, ik ben op de hoogte van alle uitzonderingen en de vinger in de pap van het Westen in de meeste conflicten wereldwijd, maar dat wij daar als islamitische wereld al eeuwen zo beïnvloedbaar/vatbaar voor zijn, toont temeer hun superioriteit aan.
Ik ga meestal pas wanneer ik echt niet kan. Dan sta ik te springen en te dansen enzoo. Vooral wanneer ik in bed lig, dan wil ik gewoon ECHT niet opstaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als je voelt dat je moet, uitstellen. Dat opbouwen. Eerste keer als je je blaas voelt 5min wachten, dan plassen, volgende keer weer wachten etc denk ik?
Trein? Geen idee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe kom ik zo snel mogelijk in Berlijn? Ik moet er met spoed naartoe. Eerste vlucht vanaf Schiphol is pas om kwart voor negen (die van over een halfuurtje red ik niet meer).
Oh. Dan weet ik het ook niet eigenlijk. Je hebt het of je hebt het niet. Ik heb het mezelf aangeleerd, altijd vies van andere (openbare) toiletten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga meestal pas wanneer ik echt niet kan. Dan sta ik te springen en te dansen enzoo. Vooral wanneer ik in bed lig, dan wil ik gewoon ECHT niet opstaan.![]()
Dus trainen doe ik al genoeg denk ik.
Auto een optie?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe kom ik zo snel mogelijk in Berlijn? Ik moet er met spoed naartoe. Eerste vlucht vanaf Schiphol is pas om kwart voor negen (die van over een halfuurtje red ik niet meer).
Als auto geen optie is, en de vliegtuig te laat vertrekt, kan trein een optie zijn. https://www.nsinternational.nl/.quote:
Met de trein kom ik helaas pas morgenochtend aan, dan kan het al te laat zijn...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als auto geen optie is, en de vliegtuig te laat vertrekt, kan trein een optie zijn. https://www.nsinternational.nl/.
Denk alleen dat een vliegtuig uiteindelijk sneller is dan de trein.
Syl, vliegtuig. Kijk eens op skyscanner.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met de trein kom ik helaas pas morgenochtend aan, dan kan het al te laat zijn...
Eerste vlucht is om 20:45, ik heb al geboekt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Syl, vliegtuig. Kijk eens op skyscanner.
Hasta olan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerste vlucht is om 20:45, ik heb al geboekt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er dan nog is. Hij heeft een DNR-verklaring.
Ik vrees het ergste.quote:
Ik hoop dat je op tijd bent.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste.
Ik had vanochtend al een naar voorgevoel (nare droom/nachtmerrie). Helaas heeft mijn voorgevoel me weer niet in de steek gelaten.
hoeveel liter drink je van tevoren?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:17 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag voor het eerst gevast op het werk. Geen hongergevoel (niet gek na twee eieren, sucuk en een paar boterhammen), maar dorst was wel echt erg. Thuis is die dorst wel te doen maar op werk wanneer je de hele tijd op en neer aan het rennen bent en dingen tilt is dat toch best zwaar.
Verder was het niet zo druk dus mocht ik eerder gaan jeej.
2 liter is goed! Mij lukt het met moeite 1,5liter te drinkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef Bortecinem het volgende:
Van iftar tot sahur zeker wel twee liter, met sahur ongeveer 0,75 liter. Ik wil wel meer drinken maar ik kan nu al niet slapen omdat ik dan steeds naar de wc moet.
ik kom ook op de 2 liter.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef Bortecinem het volgende:
Van iftar tot sahur zeker wel twee liter, met sahur ongeveer 0,75 liter. Ik wil wel meer drinken maar ik kan nu al niet slapen omdat ik dan steeds naar de wc moet.
water & limoen, water& citroen. Mijn 2 grote liefdes.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
Met dit weer wil ik alleen maar drinken. Net 'boodschappen' gedaan maar ik heb vooral drinken gehaald. Bronwater met citroen (loooove it), ice tea en bebsiiii.
Ik ben te lui om het zelf te maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
water & limoen, water& citroen. Mijn 2 grote liefdes.
zelf maken? schijfjes maken en in water droppen, that's all.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben te lui om het zelf te maken.
Koop altijd Spa citroen.
Lancôme Pure Empreinte.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ook dat duurt mij te langgg.
Welke dan? Ik heb zo'n philosophy set al maanden maar nog niet gebruikt.
Wil je zelf raten en reactie achterlaten, dan wel volgens mij. Maar ik kijk meestal alleen naar aantal ratings en cijfer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
makeupalley is alleen voor leden?
Suikerbomquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben te lui om het zelf te maken.
Koop altijd Spa citroen.
puur koud water met schijfjes limoen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:45 schreef Peunage het volgende:
Wat is er lekkerder dan puur koud water? Niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |