Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Jullie doen net alsof ik alles in het westen zo geweldig vind en dat ik niet weet dat zij al het bloed aan hun handen hebben. Hoe ga ik daar tegenin, als jullie zo al jullie mening klaar hebben over mij?quote:
Leg dan duidelijk uit wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof ik alles in het westen zo geweldig vind en dat ik niet weet dat zij al het bloed aan hun handen hebben. Hoe ga ik daar tegenin, als jullie zo al jullie mening klaar hebben over mij?
Pf. Beetje mosterd na de maaltijd. Het is zoveel groter gemaakt dan het is ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leg dan duidelijk uit wat je bedoelt.
Ik hoor je anders vaak genoeg het Westen bejubelen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pf. Beetje mosterd na de maaltijd. Het is zoveel groter gemaakt dan het is ook.
Als jij na alles wat je al weet en wellicht niet weet nog genuanceerd bent over het Westen in dat ze op X vlak meer dan de moslimwereld Y zijn, wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof ik alles in het westen zo geweldig vind en dat ik niet weet dat zij al het bloed aan hun handen hebben. Hoe ga ik daar tegenin, als jullie zo al jullie mening klaar hebben over mij?
Nee, dat was misschien inderdaad niet handig verwoord.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jij na alles wat je al weet en wellicht niet weet nog genuanceerd bent over het Westen in dat ze op X vlak meer dan de moslimwereld Y zijn, wat verwacht je dan?
Oh? Zoals? Dat ik het goed heb hier? Wat overheden doen heb ik geen invloed op.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoor je anders vaak genoeg het Westen bejubelen?
titels zijn decadentquote:
Rest de vraag door wie worden die terreurorganistaties tot aan terreur staten getraind en bewapend? In mijn huis ben je veilig, maar buiten mijn huis heb ik ook aandeel in alles wat jou overkomt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, dat was misschien inderdaad niet handig verwoord.
Maar goed, het gaat mij ook meer om het feit dat mensen hier gewoon kunnen doen en laten (grotendeels), zonder daarbij bang te moeten zijn gelyncht te worden door een of andere terreurorganisatie.
Waarom zijn ze superieur volgens jou?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoor vaak een negatieve klank bij je over de Islamitische cultuur/opvoeding.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh? Zoals? Dat ik het goed heb hier? Wat overheden doen heb ik geen invloed op.
[..]
titels zijn decadent
Dat vind ik ook verwerpelijk, natuurlijk weten we allemaal door wie dat gefinancierd wordt. Ja, ben ik het met je eens. Ontken ik ook zeker niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Rest de vraag door wie worden die terreurorganistaties tot aan terreur staten getraind en bewapend?
Mag dat niet dan? Negatieve klank, of misschien kritisch? Als ik in Rotterdam opgegroeid zou zijn stond ik er misschien anders in. Ik weet het niet. Voor mij voelt het nou eenmaal zo. Kan het niet helpen. Vind het prima wat anderen doen, als ze het maar niet opdringen aan mij.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoor vaak een negatieve klank bij je over de Islamitische cultuur/opvoeding.
Omg. Waarom doe je zo aangevallen
Ok.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag dat niet dan? Negatieve klank, of misschien kritisch? Als ik in Rotterdam opgegroeid zou zijn stond ik er misschien anders in. Ik weet het niet. Voor mij voelt het nou eenmaal zo. Kan het niet helpen. Vind het prima wat anderen doen, als ze het maar niet opdringen aan mij.
Je moet werken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:48 schreef Stimorol- het volgende:
Die ICT er bij mij op mn werk ergert mij. Sluit zomaar mijn ad.nl af.
Ik vind je te zwart wit. Daar houdt de discussie wel op voor mij.quote:
Oh, oké. Als jij dat zo ziet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind je te zwart wit. Daar houdt de discussie wel op voor mij.
Alsof 't Westen zo perfect is.
Ja wat, alles wat ik zeg wordt verbogen naar: kb vindt westen superieur. Weet niet meer wat te zeggen daarop hoor.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wat, alles wat ik zeg wordt verbogen naar: kb vindt westen superieur. Weet niet meer wat te zeggen daarop hoor.
Not funnyquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:10 schreef Blocko het volgende:
Klinker, wanneer gaan we ons aanmelden bij de ISIS?
als je voelt dat je moet, uitstellen. Dat opbouwen. Eerste keer als je je blaas voelt 5min wachten, dan plassen, volgende keer weer wachten etc denk ik?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:04 schreef Bortecinem het volgende:
Klinker, hoe doe ik mijn blaas trainen dan? Ik heb zover ik het weet hier mijn hele leven al last van?
flikker op man, dan meld ik me liever aan voor het iraakse leger en geef ik mn NLse nationaliteit opquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:10 schreef Blocko het volgende:
Mogen vrouwen wel vechten? Vechten/Strijden is toch iets voor mannen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:10 schreef Blocko het volgende:
vrouwen doen de seks-jihadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mogen vrouwen wel vechten? Of zijn vrouwen opeens wel gelijk aan mannen?
Als genoeg vrouwen zich vrijwillig opgeven voor de seks-jihad zal het aantal verkrachtingen wel enorm dalen. Zo doen de vrouwen toch iets voor de vrouwen in de regio.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vrouwen doen de seks-jihadimmers die mannen wel aan hun trekjes moeten komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als genoeg vrouwen zich vrijwillig opgeven voor de seks-jihad zal het aantal verkrachtingen wel enorm dalen. Zo doen de vrouwen toch iets voor de vrouwen in de regio.Zullen wel veel vrouwen twijfelen om zich aan te melden dan. Zeker met die gedachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als genoeg vrouwen zich vrijwillig opgeven voor de seks-jihad zal het aantal verkrachtingen wel enorm dalen. Zo doen de vrouwen toch iets voor de vrouwen in de regio.Mja. Echt walgelijk weer ja, dat onschuldige mensen het slachtoffer worden van die beesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In oorlogstijd is alles geoorloofd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja. Echt walgelijk weer ja, dat onschuldige mensen het slachtoffer worden van die beesten.
Een tekort aan medeklinkers. Er zijn helaas geen voedingssupplementen met medeklinkers op de markt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:24 schreef hugecooll het volgende:
Waarom botsen jouw klinkers eigenlijk? Kunnen ze niet met elkaar overweg?
innerlijke strijd tussen de westerse en oosterse kbquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:24 schreef hugecooll het volgende:
Waarom botsen jouw klinkers eigenlijk? Kunnen ze niet met elkaar overweg?
Gelukkig hebben wij nog wat medeklinkers overquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een tekort aan medeklinkers. Er zijn helaas geen voedingssupplementen met medeklinkers op de markt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij nog wat medeklinkers over
Je moet er wat voor overhebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:28 schreef Stimorol- het volgende:
Seks jihad met die kk lelijke honden. I rather die.
@ISIS: zorg voor mooie honden!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:28 schreef Stimorol- het volgende:
Seks jihad met die kk lelijke honden. I rather die.
Waar woon je?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Behoeft het werkelijk uitleg dat het Westen momenteel superieur is? Ja, ik ben op de hoogte van alle uitzonderingen en de vinger in de pap van het Westen in de meeste conflicten wereldwijd, maar dat wij daar als islamitische wereld al eeuwen zo beïnvloedbaar/vatbaar voor zijn, toont temeer hun superioriteit aan.
Het ging om de bevolking. Er is geen mens superieur aan de ander.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Behoeft het werkelijk uitleg dat het Westen momenteel superieur is? Ja, ik ben op de hoogte van alle uitzonderingen en de vinger in de pap van het Westen in de meeste conflicten wereldwijd, maar dat wij daar als islamitische wereld al eeuwen zo beïnvloedbaar/vatbaar voor zijn, toont temeer hun superioriteit aan.
Ik ga meestal pas wanneer ik echt niet kan. Dan sta ik te springen en te dansen enzoo. Vooral wanneer ik in bed lig, dan wil ik gewoon ECHT niet opstaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als je voelt dat je moet, uitstellen. Dat opbouwen. Eerste keer als je je blaas voelt 5min wachten, dan plassen, volgende keer weer wachten etc denk ik?
Trein? Geen idee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe kom ik zo snel mogelijk in Berlijn? Ik moet er met spoed naartoe. Eerste vlucht vanaf Schiphol is pas om kwart voor negen (die van over een halfuurtje red ik niet meer).
Oh. Dan weet ik het ook niet eigenlijk. Je hebt het of je hebt het niet. Ik heb het mezelf aangeleerd, altijd vies van andere (openbare) toiletten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga meestal pas wanneer ik echt niet kan. Dan sta ik te springen en te dansen enzoo. Vooral wanneer ik in bed lig, dan wil ik gewoon ECHT niet opstaan.![]()
Dus trainen doe ik al genoeg denk ik.
Auto een optie?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe kom ik zo snel mogelijk in Berlijn? Ik moet er met spoed naartoe. Eerste vlucht vanaf Schiphol is pas om kwart voor negen (die van over een halfuurtje red ik niet meer).
Als auto geen optie is, en de vliegtuig te laat vertrekt, kan trein een optie zijn. https://www.nsinternational.nl/.quote:
Met de trein kom ik helaas pas morgenochtend aan, dan kan het al te laat zijn...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als auto geen optie is, en de vliegtuig te laat vertrekt, kan trein een optie zijn. https://www.nsinternational.nl/.
Denk alleen dat een vliegtuig uiteindelijk sneller is dan de trein.
Syl, vliegtuig. Kijk eens op skyscanner.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met de trein kom ik helaas pas morgenochtend aan, dan kan het al te laat zijn...
Eerste vlucht is om 20:45, ik heb al geboekt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Syl, vliegtuig. Kijk eens op skyscanner.
Hasta olan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerste vlucht is om 20:45, ik heb al geboekt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er dan nog is. Hij heeft een DNR-verklaring.
Ik vrees het ergste.quote:
Ik hoop dat je op tijd bent.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste.
Ik had vanochtend al een naar voorgevoel (nare droom/nachtmerrie). Helaas heeft mijn voorgevoel me weer niet in de steek gelaten.
hoeveel liter drink je van tevoren?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:17 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag voor het eerst gevast op het werk. Geen hongergevoel (niet gek na twee eieren, sucuk en een paar boterhammen), maar dorst was wel echt erg. Thuis is die dorst wel te doen maar op werk wanneer je de hele tijd op en neer aan het rennen bent en dingen tilt is dat toch best zwaar.
Verder was het niet zo druk dus mocht ik eerder gaan jeej.
2 liter is goed! Mij lukt het met moeite 1,5liter te drinkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef Bortecinem het volgende:
Van iftar tot sahur zeker wel twee liter, met sahur ongeveer 0,75 liter. Ik wil wel meer drinken maar ik kan nu al niet slapen omdat ik dan steeds naar de wc moet.
ik kom ook op de 2 liter.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef Bortecinem het volgende:
Van iftar tot sahur zeker wel twee liter, met sahur ongeveer 0,75 liter. Ik wil wel meer drinken maar ik kan nu al niet slapen omdat ik dan steeds naar de wc moet.
water & limoen, water& citroen. Mijn 2 grote liefdes.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
Met dit weer wil ik alleen maar drinken. Net 'boodschappen' gedaan maar ik heb vooral drinken gehaald. Bronwater met citroen (loooove it), ice tea en bebsiiii.
Ik ben te lui om het zelf te maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
water & limoen, water& citroen. Mijn 2 grote liefdes.
zelf maken? schijfjes maken en in water droppen, that's all.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben te lui om het zelf te maken.
Koop altijd Spa citroen.
Lancôme Pure Empreinte.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ook dat duurt mij te langgg.
Welke dan? Ik heb zo'n philosophy set al maanden maar nog niet gebruikt.
Wil je zelf raten en reactie achterlaten, dan wel volgens mij. Maar ik kijk meestal alleen naar aantal ratings en cijfer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
makeupalley is alleen voor leden?
Suikerbomquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben te lui om het zelf te maken.
Koop altijd Spa citroen.
puur koud water met schijfjes limoen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:45 schreef Peunage het volgende:
Wat is er lekkerder dan puur koud water? Niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |