Ok.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wat, alles wat ik zeg wordt verbogen naar: kb vindt westen superieur. Weet niet meer wat te zeggen daarop hoor.
Not funnyquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:10 schreef Blocko het volgende:
Klinker, wanneer gaan we ons aanmelden bij de ISIS?
als je voelt dat je moet, uitstellen. Dat opbouwen. Eerste keer als je je blaas voelt 5min wachten, dan plassen, volgende keer weer wachten etc denk ik?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:04 schreef Bortecinem het volgende:
Klinker, hoe doe ik mijn blaas trainen dan? Ik heb zover ik het weet hier mijn hele leven al last van?
flikker op man, dan meld ik me liever aan voor het iraakse leger en geef ik mn NLse nationaliteit opquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:10 schreef Blocko het volgende:
Mogen vrouwen wel vechten? Vechten/Strijden is toch iets voor mannen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:10 schreef Blocko het volgende:
vrouwen doen de seks-jihadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mogen vrouwen wel vechten? Of zijn vrouwen opeens wel gelijk aan mannen?
Als genoeg vrouwen zich vrijwillig opgeven voor de seks-jihad zal het aantal verkrachtingen wel enorm dalen. Zo doen de vrouwen toch iets voor de vrouwen in de regio.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vrouwen doen de seks-jihadimmers die mannen wel aan hun trekjes moeten komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als genoeg vrouwen zich vrijwillig opgeven voor de seks-jihad zal het aantal verkrachtingen wel enorm dalen. Zo doen de vrouwen toch iets voor de vrouwen in de regio.Zullen wel veel vrouwen twijfelen om zich aan te melden dan. Zeker met die gedachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als genoeg vrouwen zich vrijwillig opgeven voor de seks-jihad zal het aantal verkrachtingen wel enorm dalen. Zo doen de vrouwen toch iets voor de vrouwen in de regio.Mja. Echt walgelijk weer ja, dat onschuldige mensen het slachtoffer worden van die beesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In oorlogstijd is alles geoorloofd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja. Echt walgelijk weer ja, dat onschuldige mensen het slachtoffer worden van die beesten.
Een tekort aan medeklinkers. Er zijn helaas geen voedingssupplementen met medeklinkers op de markt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:24 schreef hugecooll het volgende:
Waarom botsen jouw klinkers eigenlijk? Kunnen ze niet met elkaar overweg?
innerlijke strijd tussen de westerse en oosterse kbquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:24 schreef hugecooll het volgende:
Waarom botsen jouw klinkers eigenlijk? Kunnen ze niet met elkaar overweg?
Gelukkig hebben wij nog wat medeklinkers overquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een tekort aan medeklinkers. Er zijn helaas geen voedingssupplementen met medeklinkers op de markt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij nog wat medeklinkers over
Je moet er wat voor overhebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:28 schreef Stimorol- het volgende:
Seks jihad met die kk lelijke honden. I rather die.
@ISIS: zorg voor mooie honden!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:28 schreef Stimorol- het volgende:
Seks jihad met die kk lelijke honden. I rather die.
Waar woon je?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Behoeft het werkelijk uitleg dat het Westen momenteel superieur is? Ja, ik ben op de hoogte van alle uitzonderingen en de vinger in de pap van het Westen in de meeste conflicten wereldwijd, maar dat wij daar als islamitische wereld al eeuwen zo beïnvloedbaar/vatbaar voor zijn, toont temeer hun superioriteit aan.
Het ging om de bevolking. Er is geen mens superieur aan de ander.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Behoeft het werkelijk uitleg dat het Westen momenteel superieur is? Ja, ik ben op de hoogte van alle uitzonderingen en de vinger in de pap van het Westen in de meeste conflicten wereldwijd, maar dat wij daar als islamitische wereld al eeuwen zo beïnvloedbaar/vatbaar voor zijn, toont temeer hun superioriteit aan.
Ik ga meestal pas wanneer ik echt niet kan. Dan sta ik te springen en te dansen enzoo. Vooral wanneer ik in bed lig, dan wil ik gewoon ECHT niet opstaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als je voelt dat je moet, uitstellen. Dat opbouwen. Eerste keer als je je blaas voelt 5min wachten, dan plassen, volgende keer weer wachten etc denk ik?
Trein? Geen idee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe kom ik zo snel mogelijk in Berlijn? Ik moet er met spoed naartoe. Eerste vlucht vanaf Schiphol is pas om kwart voor negen (die van over een halfuurtje red ik niet meer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |