Dikquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf vervelend met je dikke hoofd. Het is net Peter Beense die op je af komt waggelen. Ga eens afvallen, dikke zeug.
Dan heeft er flink veel pep je neusschelpen geterroriseerdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dikweeg na vorige week nog maar 72 kilo papvretende teringkneus
Blijf dan van de drugs af, tamme. Je wil toch wel een beetje oud worden, vieze junkie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Huisdealertje is nu een week op vakantie naar Gran Canaria waarschijnlijk op mijn kostenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan heeft er flink veel pep je neusschelpen geterroriseerd
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Huisdealertje is nu een week op vakantie naar Gran Canaria waarschijnlijk op mijn kosten
Oud worden is overrated beetje plezier moet je hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf dan van de drugs af, tamme. Je wil toch wel een beetje oud worden, vieze junkie.
Wat is oud eigenlijk. Ik snap bijvoorbeeld niets van mensen die zware kettingrokers zijn, die boeit het geen reet of ze kanker krijgen of niet. Zo zou ik in ieder geval niet willen sterven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Oud worden is overrated beetje plezier moet je hebben.
Mensen die überhaupt roken begrijp ik niet maar goedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is oud eigenlijk. Ik snap bijvoorbeeld niets van mensen die zware kettingrokers zijn, die boeit het geen reet of ze kanker krijgen of niet. Zo zou ik in ieder geval niet willen sterven.
Beter had hij naar bulgarije gegaan, valt meer te verdienenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Huisdealertje is nu een week op vakantie naar Gran Canaria waarschijnlijk op mijn kosten
Als je 1 meter 50 bent is dat nog niet goed geloof ikquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Interesseert me inderdaad geen ene kanker. Als ik de 27 haal ben ik al meer dan content.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is oud eigenlijk. Ik snap bijvoorbeeld niets van mensen die zware kettingrokers zijn, die boeit het geen reet of ze kanker krijgen of niet. Zo zou ik in ieder geval niet willen sterven.
Ja want elke kettingroker krijgt kanker en niet roken is een garantie op een kankervrij leven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat GGMM gerookt heeft en sinds juli 2012 gestopt is?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mensen die überhaupt roken begrijp ik niet maar goed
Doe eens rustig joh. Was maar een vraag.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want elke kettingroker krijgt kanker en niet roken is een garantie op een kankervrij leven.
Tering wat ben jij dom.
Jij had de OP van het Feyenoordtopic mooi getrolled.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je 1 meter 50 bent is dat nog niet goed geloof ik
Wist je dat precies niemand dit iets boeit?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat GGMM gerookt heeft en sinds juli 2012 gestopt is?
#fokfeitjes
Je bent zelf maar vaagquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. Was maar een vraag.
Je moet wel vredig kunnen sterven. Niet in onvrede.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Interesseert me inderdaad geen ene kanker. Als ik de 27 haal ben ik al meer dan content.
Vredig sterven zal ik nooit. Leven kan niet lang genoeg zijn. Maar sinds het anderhalf jaar ben ik vrij zeker dat ik vrij rap sterf aan een hersentumor. Al gaat het de laatste weken wel best goed opzich dus misschien wordt het nog wat.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet wel vredig kunnen sterven. Niet in onvrede.
Waarom een hersentumor?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar sinds het anderhalf jaar ben ik vrij zeker dat ik vrij rap sterf aan een hersentumor.
Heb hier alleen limitlesspillenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:31 schreef Elan het volgende:
Wauw die pillen die Di Caprio slikt in Wolf of Wallstreet zijn die nog te krijgen in Bulgarije Dven.
Lang verhaal. December vorig jaar een aanval gehad. Sindsdien zie ik flitsen, heb ik last van trillend zicht, zie ik figuren, allemaal neurologische problemen. Sindsdien nog vaak een aanval gehad maar altijd verschillend van aard. Vele malen naar het ziekenhuis gegaan maar ze vinden nooit iets. Toen naar het Japanse ziekenhuis gegaan en daar hebben ze een meting in de hersenactiviteit gemaakt en die sloeg de pan uit. Epilepsiemedicatie meegekregen en daarna moeten terugkomen voor een mri scan. Ik bellen voor de uitslag maar die wilde ze telefonisch niet geven. Ik had geen zin om weer 6 uur in de bus te zitten dus heb gezegd dat ze de tyfus kunnen genieten. Gelijk ook gekapt met die medicatie.quote:
Daarom maar als een mongool op fok! Posten zodat er nog iets is van mij wat voor eeuwig herinnerd zal worden en bewaard zal blijven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:38 schreef Elan het volgende:
Als een Japanse arts het niet meer weet ben je ten dode opgeschreven RIP Dven.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Lang verhaal. December vorig jaar een aanval gehad. Sindsdien zie ik flitsen, heb ik last van trillend zicht, zie ik figuren, allemaal neurologische problemen. Sindsdien nog vaak een aanval gehad maar altijd verschillend van aard. Vele malen naar het ziekenhuis gegaan maar ze vinden nooit iets. Toen naar het Japanse ziekenhuis gegaan en daar hebben ze een meting in de hersenactiviteit gemaakt en die sloeg de pan uit. Epilepsiemedicatie meegekregen en daarna moeten terugkomen voor een mri scan. Ik bellen voor de uitslag maar die wilde ze telefonisch niet geven. Ik had geen zin om weer 6 uur in de bus te zitten dus heb gezegd dat ze de tyfus kunnen genieten. Gelijk ook gekapt met die medicatie.
Was er zeker van dat er iets zat maar nu ben ik er niet meer zo zeker van. Al zou het me niet verbazen als het uiteindelijk wel zo blijkt te zijn. Maakt verder toch niet uit want chemo zou ik sowieso nooit doen.
Beijerlanders zijn als onkruid wij gaan niet dood en mocht het onverhoopt toch gebeuren bij wijze van een ongeval reïncarneren we binnen een maand weer tot een beter en sterker mens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom maar als een mongool op fok! Posten zodat er nog iets is van mij wat voor eeuwig herinnerd zal worden en bewaard zal blijven.
Zo dat doet hij goed zeg, trots op je GGMMquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat GGMM gerookt heeft en sinds juli 2012 gestopt is?
#fokfeitjes
IK?! Weet van niksquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij had de OP van het Feyenoordtopic mooi getrolled.
Wel als je naar de link officiële website in de OP klikte kwam je bij celebrating Lukokinegert.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo dat doet hij goed zeg, trots op je GGMM
[..]
IK?! Weet van niks
Dat was Lukoki niet maar Serero. Dat geheel terzijde, ik denk niet dat iemand het boeit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel als je naar de link officiële website in de OP klikte kwam je bij celebrating Lukokinegert.
Toevallig nadat jij een topic in de reeks hebt geopend is het zo gekomen.
Jullie Feyenoorders zijn echt erg slimquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel als je naar de link officiële website in de OP klikte kwam je bij celebrating Lukokinegert.
Toevallig nadat jij een topic in de reeks hebt geopend is het zo gekomen.
Mwoah het heeft 6 maanden geduurd voor iemand het überhaupt opmerkte.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jullie Feyenoorders zijn echt erg slim
Denken jullie
Tel er nog maar 6 bij opquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah het heeft 6 maanden geduurd voor iemand het überhaupt opmerkte.
Nu overdrijf je weer maar ik vind het prima verder.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tel er nog maar 6 bij op
En weer 6
En weer 6
En weer 6
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu overdrijf je weer maar ik vind het prima verder.
Waarom geen Neuer???quote:Kandidaten Gouden Bal WK:
Rodriguez
Robben
Neymar
Lahm
Müller
Messi
Mascherano
Di Maria
Hummels
Kroos
Ik mis hem ook.quote:
Waarom geen Gini?quote:
Nou?quote:
Omdat ie er niets van kan!quote:
twitter:henrywinter twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 20:07:28#WorldCup best keeper short-list: Navas, Neuer, Romero. Best young player: Depay, Pogba, Varane. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |