Laat ze maar gaan, als de nieuwe begint verander je toch gewoon de kop zou ik zeggen, maar zo'n serieuze volger ben ik niet dus prima.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Volgens mij is dat altijd al zo voor de overzichtelijkheid denk ik? Zodat je niet over de vorige etappe gaat lullen terwijl de volgende al bezig is? Ik post niet in die live topics, dus ik roep maar wat eigenlijk.
Oh ja dat kan natuurlijk ook gewoon. Al staat denk ik de route in de OP? Nou ja uren in zo een topic posten heb ik sowieso geen zin in, zoveel gebeurt er meestal niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat ze maar gaan, als de nieuwe begint verander je toch gewoon de kop zou ik zeggen, maar zo'n serieuze volger ben ik niet dus prima.
Oh jee Knut krijgt dan de vinger van zijn huisarts in zijn kont gepropt zodat hij kan voelen of er iets mis is!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
RIP Knut's seksleven
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-prostaatkanker.html
Zo'n verlamde zak/zaak is wel een van de redenen dat ik het niet prettig vind lang op de fiets te zittenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
RIP Knut's seksleven
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jee Knut krijgtdenkt dan dat het de vinger van zijn huisarts in zijn kont is zodat hij kan voelen of er iets mis is!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
RIP Knut's seksleven
Daarom met een touwtje aan je middel binden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n verlamde zak/zaak is wel een van de redenen dat ik het niet prettig vind lang op de fiets te zitten
Die bollen zijn de omtrek van je ballen in MM?quote:
Dan is je zadel niet goed.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n verlamde zak/zaak is wel een van de redenen dat ik het niet prettig vind lang op de fiets te zitten
Nee, probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Die bollen zijn de omtrek van je ballen in MM?
Gemiddelde snelheid. Reesbeerquote:
Een goed zadel zit op een paard.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een goed zadel zit je niet op je zak. Daarom slaan al die onderzoeken helemaal nergens op.
Volgens mij zat ik dat ook niet hoor, het is al een tijd geleden maar het werd wel gevoelloos daar, maar dat komt dus door het zadel?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een goed zadel zit je niet op je zak. Daarom slaan al die onderzoeken helemaal nergens op.
Ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik dat ook niet hoor, het is al een tijd geleden maar het werd wel gevoelloos daar, maar dat komt dus door het zadel?
Het is ook best lastig om een goed zadel te kiezen en enorm persoonlijk. Daarom dat iedere goede FM je zonder problemen een zadel een maandje laat testen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch een keer naar kijken dan, die mountainbike staat er maar
Je hebt zadelpijn en Zabelpijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik dat ook niet hoor, het is al een tijd geleden maar het werd wel gevoelloos daar, maar dat komt dus door het zadel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |