twitter:WEATHEREUROPA twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 12:46:20#Höchsttemperaturen 11 July Hafr Al-Batin (Saudi Arabia) 50.8 °C 2 In Salah (Algeria) 48.5 °C 3 Timimoun (Algeria) 48.2 °C #wetter #weer reageer retweet
Ik vind dit een fijne site. Kun je keiveel op vinden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Wie hier kent een alternatief voor wolken.buienradar.nl? Tegenwoordig werkt die site voor geen meter meer, ook de snelheidsinstelling mis ik enorm
Daarom noemen ze een voorspelling ook een voorspellingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef roislecxe het volgende:
Nou kom op zeg. 2 dagen geleden was de voorspelling voor vandaag hier een graad of 27. Nu staat er 23 en het is in het echt maar 17 en hartstikke grijs.
Nee is geen fijne site, is amateuristisch inelkaar gezet en niet overzichtelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vind dit een fijne site. Kun je keiveel op vinden.
http://members.home.nl/tianwa/noni/journaal/bewolking.html
prachtig weer tot nu toe in Utrecht. buienradar laat ook niets zienquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:03 schreef Angry_Bird het volgende:
Vannacht rond half twee nog wel een flinke hoosbui gehad in Zeist. Had wel eerder op de dag mogen gebeuren. Vandaag zien de kansen voor lokaal noodweer er beter uit voor het midden van het land dan gisteren, terwijl er ook toen al stevige buien over de provincie Utrecht trokken.
Nou dan klik er maar niet meer opquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee is geen fijne site, is amateuristisch inelkaar gezet en niet overzichtelijk.
Die is goed idd...alles is er wel te vinden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vind dit een fijne site. Kun je keiveel op vinden.
http://members.home.nl/tianwa/noni/journaal/bewolking.html
Daaromquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Die is goed idd...alles is er wel te vinden.
Gisteren ontstonden veel buien ook vanuit het niets boven Nederland.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:56 schreef Frutsel het volgende:
De bloemkooltrein in Duitsland komt op gang... tot nu toe lijkt alles teveel naar het zuidwesten te gaan
Klopt, maar ik woon zo dichtbij de Duitse grens dat ik daar niets aan heb bij oostenwindquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:23 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Gisteren ontstonden veel buien ook vanuit het niets boven Nederland.
Roisquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[..]
Jullie zien er ook niet uit dus dat komt weer goed uit
Weer bingo in Gelderland... of zullen er ook nog buien ten noorden van deze lijn ontstaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:29 schreef Frutsel het volgende:
Inderdaad op de lijn Enschede - Zwolle ontstaan wat buien
Hè? Niet ingezoomd ontstaan die buien boven Overijssel en als ik innzoom laat Buienradar ze ontstaan boven Gelderland flink wat kilometers verderop.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef Angry_Bird het volgende:
Enkele buien zijn nu aan het ontstaan boven de noordelijke Veluwe. Trekrichting lijkt zuidwest te zijn, dus ik zit hier net ten oosten van Utrecht goed denk ik.
Inzoem klopte vannacht ook nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:00 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Hè? Niet ingezoomd ontstaan die buien boven Overijssel en als ik innzoom laat Buienradar ze ontstaan boven Gelderland flink wat kilometers verderop.
Je bent weer verdwaald.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Klopgeesten. Die kloppen pas.
Evenals klopboren.
Dat plaatje eronder, en dan Eindhoven als enige een lichter kleurtjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:06 schreef CWAV het volgende:
Was vannacht goed raak in Zandvoort:
http://www.weerportaal.nl(...)dweer-zandvoort-vast
Zijn modelberekeningenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat plaatje eronder, en dan Eindhoven als enige een lichter kleurtje
Zo een klap was hier gisteren.. Dreunde dwars door de flat heen. hoorde rechts, de knal je voelde de dreun en rechts van het gebouw de rest van de donderquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:53 schreef DJKoster het volgende:
*flits*
BANG! KNAL! KNAL! Rolllll! Heerlijk![]()
(Kinderen en honden waren minder enthousiast.)
Helaas nog geen hoosbuien.
Modderbiken dusquote:
Tot nu toe nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:32 schreef IkWilbert het volgende:
Gisteren trok alle onweer hier langs, vandaag meer geluk?
twitter:L1weer twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 17:59:20Niet zo warm als gisteren 22-24°: hierdoor ontstaan vanavond geen felle hoosbuien met onweer boven Limburg. Zou bij ca. 26° wel gebeuren #L1 reageer retweet
Pileus.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:10 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Groningen gisteravond. Die wolkjes bovenin hebben vast ook een naam?
Begint vooral steeds iets meer een frisse wind te waaien lijkt het. Blokkeert de zeewind de bende misschien?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:52 schreef quirina het volgende:
In Amsterdam schijnt een damperig zonnetje, volgens buiradar komt er een bak regen/onweer aan, maar volgens mij is die bui al dood voordat ie aankomt.
Ik hoor nu gerommel buiten en het wordt ook al beetje donkerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:57 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Begint vooral steeds iets meer een frisse wind te waaien lijkt het. Blokkeert de zeewind de bende misschien?
Viel me laatst op dat de vogels zo enorm hoorbaar waren terwijl er kolossale klappen vielen. Is ook te horen in dat compilatiefilmpje van me.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:40 schreef quirina het volgende:
Als de vogels ineens stil gaan zijn, dan komt er noodweer.
(Ooit eens iemand horen zeggen hoor)
Misschien hoorde ik alleen een vliegtuig, regent niet eensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:39 schreef quirina het volgende:
Alleen maar een beetje gerommel in de verte, ik hoor de vogels harder dan t gerommel.
Kut voor je, hier was het de hele zag zonnig met een graad of 27/28.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:55 schreef roislecxe het volgende:
Frisjes buiten. Had liever lekker op het balkon gezeten, maar het waait wat en het is niet lekker met 18 graden.
Heel de dag geen zon gezien ook, beetje een waardeloos dagje.
Mja heb wel buiten gegourmet vandaag, maar ik had er meer van verwachtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
Kut voor je, hier was het de hele zag zonnig met een graad of 27/28.
Misschien hoorde je je ingewanden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien hoorde ik alleen een vliegtuig, regent niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |