Censuur van symbolen die voor sommige Nederlanders wat minder prettig zijn maar wel symbolen toelaten van een veel gevaarlijkere ideologie.quote:
oke "stop volgen" dusquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Censuur van symbolen die voor sommige Nederlanders wat minder prettig zijn maar wel symbolen toelaten van een veel gevaarlijkere ideologie.
In Duitsland zijn de anti-Nazi wetten nog strenger, daar had ik waarschijnlijk politiebezoek gekregen na het openen van dit topic.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:33 schreef dude232 het volgende:
Waarom ga je niet gewoon in Duitsland wonen zijn wij ook van je af!
Probeer eens dat weet je het zekerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In Duitsland zijn de anti-Nazi wetten nog strenger, daar had ik waarschijnlijk politiebezoek gekregen na het openen van dit topic.
Die zijn allemaal zo goed als dood, dat weet je?quote:
Waarom zijn communisten levengevaarlijke gekken? En wat maakt ze gevaarlijker dan bijvoorbeeld rechtste kapitalisten?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:26 schreef JimmyDean het volgende:
communisten en andere levensgevaarlijke gekken
Kapitalisten (Joodse uitzuigers) zijn ook gevaarlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Waarom zijn communisten levengevaarlijke gekken? En wat maakt ze gevaarlijker dan bijvoorbeeld rechtste kapitalisten?
Die staan zo pauperquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:39 schreef Hoplahopla het volgende:
![]()
Je kunt natuurlijk ook een Londsdale-shirt kopen, of iets waar 88/14 op staat.
De meeste neo's zijn ook paupers. Dat wist je wel toch?quote:
Dat is de Volksturm. Ik zit in de hogere kringen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:43 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
De meeste neo's zijn ook paupers. Dat wist je wel toch?
Ja nu wordt het ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is de Volksturm. Ik zit in de hogere kringen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |