SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Je zou maar in Zuid Limburg of Groningen wonen." Die ene keer extra naar Amsterdam moet dan toch wel kunnen? Als je toch al tweewekelijks op en neer gaat om de thuiswedstrijden te bezoeken.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:05 schreef Chase_Utley het volgende:
"Je zou maar in Zuid Limburg of Groningen wonen." Die ene keer extra naar Amsterdam moet dan toch wel kunnen? Als je toch al tweewekelijks op en neer gaat om de thuiswedstrijden te bezoeken.Nee, waarom in godsnaam naar de Arena moeten komen voor je SCC terwijl die altijd via de post kwam.
![]()
Geen idee, maar dat zinnetje vond ik gewoon een beetje lachwekkend.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Nee, waarom in godsnaam naar de Arena moeten komen voor je SCC terwijl die altijd via de post kwam.
Hey, maar VAK410 heeft toch altijd privileges. Zie dit ook als een privilege. De SCC wordt persoonlijk overhandigd. Misschien zelfs met een glaasje prik erbij.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hoe vreemd het ook klinkt, en ik ben nu echt aan het vloeken in de kerk volgens mij, maar ik denk niet dat het goed voor Ajax is, zo'n 5e titel op rij. Niet qua uitstraling (de eredivisie stelt al niet zoveel voor, maar nu wordt je echt al helemaal zo'n Schotse Premier League-competitie met maar 1 fatsoenlijk team) maar vooral niet qua ontwikkeling van Ajax zelf. Het verschil in weerstand voor Ajax in de eredivisie en Europa moet niet veel groter worden dan het nu al is, want dan zal je zelf ook nooit door kunnen groeien om je Europese ambities enigszins waar te kunnen maken. Je bent toch voor een groot deel afhankelijk van de competitie in je eigen land.
Een enigszins aantrekkelijke eredivisie waarin Feyenoord en PSV (gevolgd door o.a. Twente, Heerenveen, Vitesse) het je daadwerkelijk moeilijk maken is voor alle Nederlandse clubs beter, zo maak je elkaar sterker. Je kan zelf nog 100 of 200 miljoen budget hebben, maar als linksback tegen Ruben Schaken moeten spelen in de belangrijkste binnenlandse wedstrijden om de titel dan houdt het ook een keer op qua aantrekkingskracht. Al heet je Ajax.![]()
Volgend jaar Feyenoord kampioen laten worden, wij tweede en dan vCL doorkomen en dus twee clubs in de CL?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:27 schreef erik013 het volgende:
Hoe vreemd het ook klinkt, en ik ben nu echt aan het vloeken in de kerk volgens mij, maar ik denk niet dat het goed voor Ajax is, zo'n 5e titel op rij. Niet qua uitstraling (de eredivisie stelt al niet zoveel voor, maar nu wordt je echt al helemaal zo'n Schotse Premier League-competitie met maar 1 fatsoenlijk team) maar vooral niet qua ontwikkeling van Ajax zelf. Het verschil in weerstand voor Ajax in de eredivisie en Europa moet niet veel groter worden dan het nu al is, want dan zal je zelf ook nooit door kunnen groeien om je Europese ambities enigszins waar te kunnen maken. Je bent toch voor een groot deel afhankelijk van de competitie in je eigen land.
Een enigszins aantrekkelijke eredivisie waarin Feyenoord en PSV (gevolgd door o.a. Twente, Heerenveen, Vitesse) het je daadwerkelijk moeilijk maken is voor alle Nederlandse clubs beter, zo maak je elkaar sterker. Je kan zelf nog 100 of 200 miljoen budget hebben, maar als linksback tegen Ruben Schaken moeten spelen in de belangrijkste binnenlandse wedstrijden om de titel dan houdt het ook een keer op qua aantrekkingskracht. Al heet je Ajax.![]()
Misschien kunnen we ze wat geld geven allemaal dan gaat het vast beterquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:27 schreef erik013 het volgende:
![]()
Gaat erom dat je maar even in die periode tijd moet maken. Het is dat ik een week later pas ga maar ik had net zo goed in het buitenland kunnen zitten..het is gewoon belachelijk om alleen 410 naar de Arena te laten komen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je zal maar een keer extra naar de ArenA moeten![]()
Vak 410 zijn toch de eckte. Die maken toch 24/7 tijd voor Ajax?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gaat erom dat je maar even in die periode tijd moet maken. Het is dat ik een week later pas ga maar ik had net zo goed in het buitenland kunnen zitten..het is gewoon belachelijk om alleen 410 naar de Arena te laten komen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vak 410 zijn toch de eckte. Die maken toch 24/7 tijd voor Ajax?![]()
Ik geef geen fuck om Ajax.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vak 410 zijn toch de eckte. Die maken toch 24/7 tijd voor Ajax?![]()
Puur objectief gezien zou dat idd het beste zijn, hoe idioot het ook klinkt. Je moet natuurlijk dan alleen nooit Feyenoord of PSV kampioen 'laten worden'quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgend jaar Feyenoord kampioen laten worden, wij tweede en dan vCL doorkomen en dus twee clubs in de CL?maar nipt een keer de titel moeten afgeven aan een hele sterke rivaal.
Dit jaar Feyenoord door in de VCL is voor Ajax misschien ook waardevoller dan (weer) die 10 miljoen aan NL tv-gelden als Feyenoord eruit vliegt. Geld heeft Ajax al zat en ze zijn financieel kerngezond met een goede buffer, maar een koopclub willen ze niet zijn. Spelers van 30 miljoen worden toch niet gehaald en je kan niet de salarissen blijven upgraden. In eigen land weerstand krijgen met je team is veel waardevoller dan dat geld, als je kijkt naar de doelstellingen voor Ajax.
De eredivisie wordt nooit een Premier League of Bundesliga, maar met een sterk Feyenoord en PSV kunnen we op z'n minst een Primeira League zijn met 2 a 3 hele sterke teams, met een begroting van 90+ miljoen.
[ Bericht 0% gewijzigd door erik013 op 10-07-2014 22:49:48 ]![]()
Slaat echt helemaal nergens op ditquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:44 schreef erik013 het volgende:
[..]
Puur objectief gezien zou dat idd het beste zijn, hoe idioot het ook klinkt. Je moet natuurlijk dan alleen nooit Feyenoord of PSV kampioen 'laten worden'maar nipt een keer de titel moeten afgeven aan een hele sterke rivaal.
Dit jaar Feyenoord door in de VCL is voor Ajax misschien ook waardevoller dan (weer) die 10 miljoen aan NL tv-gelden als Feyenoord eruit vliegt. Geld heeft Ajax al zat en ze zijn financieel kerngezond met een goede buffer, maar een koopclub willen ze niet zijn. Spelers van 30 miljoen worden toch niet gehaald en je kan niet de salarissen blijven upgraden. In eigen land weerstand krijgen met je team is veel waardevoller dan dat geld, als je kijkt naar de doelstellingen voor Ajax.
De eredivisie wordt nooit een Premier League of Bundesliga, maar met een sterk Feyenoord en PSV kunnen we op z'n minst een Primeira League zijn met 2 a 3 hele sterke teams, met een begroting van 90+ miljoen.Ze zullen het gewoon op eigen kracht moeten doen anders heb je er nog niks aan
![]()
Natuurlijk moet je het op eigen kracht doen, maar je hebt ook (wekelijks) goede tegenstanders nodig om zelf beter te worden. En je aantrekkingskracht voor spelers te behouden natuurlijk. Zoals gezegd: hoe kun je in godsnaam als verdediger beter worden als je concurrentie met Schaken en Verhoek aan komt zetten? Ik denk dat je daar eerder slechter van wordtquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slaat echt helemaal nergens op ditZe zullen het gewoon op eigen kracht moeten doen anders heb je er nog niks aan
![]()
Tenzij Ajax besluit om mee te gaan doen in de Bundesliga of de Lique 1 werkt de wegzakkende eredivisie in mijn ogen als grootste remmende factor bij het bereiken van de sportieve groei die ze zo graag willen. Van een salarisverhoging van 200 % gaan spelers niet beter spelen, van leren spelen tegen sterke tegenstanders wel. En qua transfersommen kan Ajax sowieso al vrijwel elke (eredivisie) speler betalen als ze willen nu, het type speler die je met 30-40 miljoen aan extra transferbudget zou kunnen betalen wil sowieso al niet naar Nederland.
[ Bericht 4% gewijzigd door erik013 op 10-07-2014 23:09:05 ]![]()
Alsof Ajax zoveel beter is dan de concurrentie, die 4 keer op rij geeft blijkbaar een vals beeld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:59 schreef erik013 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je het op eigen kracht doen, maar je hebt ook (wekelijks) goede tegenstanders nodig om zelf beter te worden. En je aantrekkingskracht voor spelers te behouden natuurlijk. Zoals gezegd: hoe kun je in godsnaam als verdediger beter worden als je concurrentie met Schaken en Verhoek aan komt zetten? Ik denk dat je daar eerder slechter van wordt![]()
Tenzij Ajax besluit om mee te gaan doen in de Bundesliga of de Lique 1 werkt de wegzakkende eredivisie in mijn ogen als grootste remmende factor bij het bereiken van de sportieve groei die ze zo graag willen. Van een salarisverhoging van 200 % gaan spelers niet beter spelen, van leren spelen tegen sterke tegenstanders wel.![]()
Zo dominant vind ik ons ook weer niet eigenlijk. Dan zullen we toch een paar keer achter elkaar met 10 punten verschil kampioen moeten wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:59 schreef erik013 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je het op eigen kracht doen, maar je hebt ook (wekelijks) goede tegenstanders nodig om zelf beter te worden. En je aantrekkingskracht voor spelers te behouden natuurlijk. Zoals gezegd: hoe kun je in godsnaam als verdediger beter worden als je concurrentie met Schaken en Verhoek aan komt zetten? Ik denk dat je daar eerder slechter van wordt![]()
Tenzij Ajax besluit om mee te gaan doen in de Bundesliga of de Lique 1 werkt de wegzakkende eredivisie in mijn ogen als grootste remmende factor bij het bereiken van de sportieve groei die ze zo graag willen. Van een salarisverhoging van 200 % gaan spelers niet beter spelen, van leren spelen tegen sterke tegenstanders wel. En qua transfersommen kan Ajax sowieso al vrijwel elke (eredivisie) speler betalen als ze willen nu, het type speler die je met 30-40 miljoen aan extra transferbudget zou kunnen betalen wil sowieso al niet naar Nederland.![]()
Ajax raakte z'n 4 a 5 beste spelers kwijt de laatste jaren, maar werd met het minste elftal in misschien wel 7 jaar nog steeds zonder al te veel moeite kampioen afgelopen jaar. Dat ben je toch echt een heel stuk beter dan je concurrentie. In elk geval veel verder, want de CL-ervaring heeft daarin ook meegespeeld natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:09 schreef Basterds het volgende:
[..]
Alsof Ajax zoveel beter is dan de concurrentie, die 4 keer op rij geeft blijkbaar een vals beeld.
Als je kijkt hoe die concurrentie in Europa 'presteert' dan wordt dat beeld wel bevestigd.![]()
Hoeveel is het puntenverschil elk jaar geweest? Zo rond de 6 punten denk ik, stelt niet zo veel voor. Ik zocht dat net even van Celtic op. Die hadden afgelopen seizoen 29 punten voorsprong op de eerste achtervolger, dan kan je echt zeggen dat je de competitie ontstegen bent. En Madrid en Barca hebben zoiets de afgelopen jaren ook vaak gehad. Nogmaals, zoveel beter was Ajax niet dan zijn concurrenten, en dat zie je dus aan de puntenaantallen maar ook gewoon aan het spel op het veld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:15 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ajax raakte z'n 4 a 5 beste spelers kwijt de laatste jaren, maar werd met het minste elftal in misschien wel 7 jaar nog steeds zonder al te veel moeite kampioen afgelopen jaar. Dat ben je toch echt een heel stuk beter dan je concurrentie. In elk geval veel verder, want de CL-ervaring heeft daarin ook meegespeeld natuurlijk.
Als je kijkt hoe die concurrentie in Europa 'presteert' dan wordt dat beeld wel bevestigd.![]()
Zie m'n reactie hierbovenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo dominant vind ik ons ook weer niet eigenlijk. Dan zullen we toch een paar keer achter elkaar met 10 punten verschil kampioen moeten wordenEen Feyenoord met toch een erg talentvol en jarenlang ingespeeld elftal dat afgelopen jaar eigenlijk had moeten 'oogsten' liet het liggen tegen een matig Ajax (voor Ajax-begrippen dan) dat op geen enkele manier overtuigend was. Ze domineerden echter in de 2e seizoenshelft in alle topwedstrijden qua uitslagen en wonnen 3 keer zonder veel moeite van Feyenoord. Dat vind ik op zich wel duidelijke domineren. Ajax had eigenlijk een soort tussenjaar en speelde op 70 % van 'z'n kunnen'. Voluit gaan en wekelijks met 6-0 domineren was niet eens nodig.
Ik denk dat zelfs Bayern, dat met 20 punten verschil ofzo kampioen werd, daar last van kan hebben. Vorig jaar piekten die enorm, niet toevallig op hetzelfde moment dat Borussia ook top was. Waar hun concurrenten in Europa in eigen land Liverpool, Arsenal, City, United, Barcelona, Real, Atletico etc. hebben moesten zij het hebben van een matig (door henzelf leeggekocht/verzwakt) Dortmund en Bayer Leverkussen.![]()
Je overschat Ajax bijhoorlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:31 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zie m'n reactie hierbovenEen Feyenoord met toch een erg talentvol en jarenlang ingespeeld elftal dat afgelopen jaar eigenlijk had moeten 'oogsten' liet het liggen tegen een matig Ajax (voor Ajax-begrippen dan) dat op geen enkele manier overtuigend was. Ze domineerden echter in de 2e seizoenshelft in alle topwedstrijden qua uitslagen en wonnen 3 keer zonder veel moeite van Feyenoord. Dat vind ik op zich wel duidelijke domineren. Ajax had eigenlijk een soort tussenjaar en speelde op 70 % van 'z'n kunnen'. Voluit gaan en wekelijks met 6-0 domineren was niet eens nodig.
Ik denk dat zelfs Bayern, dat met 20 punten verschil ofzo kampioen werd, daar last van kan hebben. Vorig jaar piekten die enorm, niet toevallig op hetzelfde moment dat Borussia ook top was. Waar hun concurrenten in Europa in eigen land Liverpool, Arsenal, City, United, Barcelona, Real, Atletico etc. hebben moesten zij het hebben van een matig (door henzelf leeggekocht/verzwakt) Dortmund en Bayer Leverkussen.![]()
Op zich mee eens, maar Ajax hoefde nog niet tot 70 % van z'n kunnen te gaan om met die 6 punten voorsprong kampioen te worden, dat is m'n punt een beetje. Ze kwamen er zelfs mee weg door de vertrokken topspelers te vervangen door spelers als Duarte, Sigthorsson en v.d. Hoornquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:21 schreef Basterds het volgende:
[..]
Hoeveel is het puntenverschil elk jaar geweest? Zo rond de 6 punten denk ik, stelt niet zo veel voor. Ik zocht dat net even van Celtic op. Die hadden afgelopen seizoen 29 punten voorsprong op de eerste achtervolger, dan kan je echt zeggen dat je de competitie ontstegen bent. En Madrid en Barca hebben zoiets de afgelopen jaren ook vaak gehad. Nogmaals, zoveel beter was Ajax niet dan zijn concurrenten, en dat zie je dus aan de puntenaantallen maar ook gewoon aan het spel op het veld.Als je niet beter wist zou je zeggen dat ze keken hoe ver ze konden gaan met Feyenoord, PSV en Twente uitdagen om een keer een gooi naar de titel te doen.
Die 3 wedstrijden tegen Feyenoord waren daarin echt veelzeggendDaarin hoefden ze nog niet voor de helft te gaan als wat ze tegen Barcelona en Milan moesten, om die te winnen.
![]()
Vooral dit vind ik een rare opmerking. Juist het feit dat Ajax elk jaar zijn beste spelers verkoopt en die vervangt door jeugdspelers die nog moeten groeien, dan wel middelmatige aankopen maakt dat Ajax de Eredivisie niet ontstegen is. Al is dat natuurlijk iets waar alle clubs mee te maken hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:44 schreef erik013 het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar Ajax hoefde nog niet tot 70 % van z'n kunnen te gaan om met die 6 punten voorsprong kampioen te worden, dat is m'n punt een beetje. Ze kwamen er zelfs mee weg door de vertrokken topspelers te vervangen door spelers als Duarte, Sigthorsson en v.d. HoornAls je niet beter wist zou je zeggen dat ze keken hoe ver ze konden gaan met Feyenoord, PSV en Twente uitdagen om een keer een gooi naar de titel te doen.
Die 3 wedstrijden tegen Feyenoord waren daarin echt veelzeggendDaarin hoefden ze nog niet voor de helft te gaan als wat ze tegen Barcelona en Milan moesten, om die te winnen.
En je beeld over de wedstrijden tegen Feyenoord en het seizoen in het algemeen deel ik niet. Zo gemakkelijk ging dat allemaal niet, ik zou het Ajax spel eerder als stroef omschrijven.![]()
Zeggen we een keer dat jullie de beste zijn, is het weer niet goedquote:
Nee hoor, het is eerder dat ik zeg dat de concurrentie zo slecht is, dan dat ik wil zeggen dat Ajax zo geweldig was.![]()
Concurrentie was slechter, ja. Maar ik zie hun langzaamaan weer opkrabbelen. Feyenoord is (bijna) schuldenvrij, met wat geld in kas kunnen ze weer wat meer. Jeugdspelers hebben ze daar altijd wel. Twente komt weer terug, altijd een lastige ploeg. Over PSV ga ik het maar niet hebben, het beleid daar is gewoon kut met peren (Brands). Maar ik zie over jaartje of twee wel weer twee a drie clubs met elkaar strijden voor de titel. Als je dan ziet dat je met een Eredivisie-verdediging halve finale WK kan halen, dan zegt dat toch wat over ons niveau. Zo slecht zijn we niet. Alleen ontbreekt het ons soms aan de mentaliteit in Europa. Altijd alles mooi willen doen in plaats van zoals Advocaat keihard op nul gaan spelen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:49 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zeggen we een keer dat jullie de beste zijn, is het weer niet goed
Nee hoor, het is eerder dat ik zeg dat de concurrentie zo slecht is, dan dat ik wil zeggen dat Ajax zo geweldig was.![]()
Het probleem is in mijn ogen dat ze dat nou juist nog te weinig doen. Een speler 'van buiten' moet je alleen halen als die echt wat toevoegt ten opzichte van je eigen jeugdspelers. Maar deden Bojan en v.d. Hoorn dat? Alleen van Schone vond ik dat. Wees eens eerlijk dat Ajax toch eigenlijk wel een beetje afgestraft had moeten worden, voor het halen van zulke spelers?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:48 schreef Basterds het volgende:
[..]
Vooral dit vind ik een rare opmerking. Juist het feit dat Ajax elk jaar zijn beste spelers verkoopt en die vervangt door jeugdspelers die nog moeten groeien, dan wel middelmatige aankopen maakt dat Ajax de Eredivisie niet ontstegen is.Maar zelfs dan nog 3 maal winnen tegen een Feyenoord waarvan je zou kunnen zeggen dat die op hun top zouden moeten zitten afgelopen jaar... Je bent in mijn ogen ook dominant als je op 70 % van je eigenlijke kunnen nog steeds net iets beter bent dan je directe concurrentie (ik hoop dat ik het zo een beetje uitlegquote:Al is dat natuurlijk iets waar alle clubs mee te maken hebben.
En je beeld over de wedstrijden tegen Feyenoord en het seizoen in het algemeen deel ik niet. Zo gemakkelijk ging dat allemaal niet, ik zou het Ajax spel eerder als stroef omschrijven.)
[ Bericht 3% gewijzigd door erik013 op 11-07-2014 00:09:49 ]![]()
Maar dan nog bevestig je toch m'n punt een beetje dat een brede en sterke top in de eredivisie belangrijk is?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Concurrentie was slechter, ja. Maar ik zie hun langzaamaan weer opkrabbelen. Feyenoord is (bijna) schuldenvrij, met wat geld in kas kunnen ze weer wat meer. Jeugdspelers hebben ze daar altijd wel. Twente komt weer terug, altijd een lastige ploeg. Over PSV ga ik het maar niet hebben, het beleid daar is gewoon kut met peren (Brands). Maar ik zie over jaartje of twee wel weer twee a drie clubs met elkaar strijden voor de titel.Mee eens, het zit hem niet zo zeer in de kwaliteit van de eredivisieclubs, maar vooral het gewend zijn om op internationaal podium ervaring op te doen. Als je zoals Feyenoord zijnde echter al sinds 2009 ofzo niet eens de poulefase van de Europa League haalt (wel mede door veel pech vaak ook) zal je nauwelijks beter worden en zal Ajax die ervaringsvoorsprong blijven behouden. Wat dat betreft is dit WK natuurlijk voor de eredivisie een enorme boost, maar Feyenoord profiteert daar zelf nauwelijks meer van. Behalve in financieel opzicht natuurlijk...quote:Als je dan ziet dat je met een Eredivisie-verdediging halve finale WK kan halen, dan zegt dat toch wat over ons niveau. Zo slecht zijn we niet. Alleen ontbreekt het ons soms aan de mentaliteit in Europa. Altijd alles mooi willen doen in plaats van zoals Advocaat keihard op nul gaan spelen.
Ik wou idd ook overigens als reden voor de wanprestaties in Europa noemen dat we teveel matige en onervaren coaches in de eredivisie hadden. Zoals we zagen behaalde Advocaat met AZ gewoon een goed resultaat in Europa en kreeg Van Gaal Feyenoorders aan het mee voetballen in de wereldtop.![]()
Nee, ik snap er eigenlijk niets van. Waarom was Ajax bijv. op 70% van zijn kunnen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:56 schreef erik013 het volgende:
[..]
Het probleem is in mijn ogen dat ze dat nou juist nog te weinig doen. Een speler 'van buiten' moet je alleen halen als die echt wat toevoegt ten opzichte van je eigen jeugdspelers. Maar deden Bojan en v.d. Hoorn dat? Alleen van Schone vond ik dat.
[..]
Maar zelfs dan nog 3 maal winnen tegen een Feyenoord waarvan je zou kunnen zeggen dat die op hun top zouden moeten zitten afgelopen jaar... Je bent in mijn ogen ook dominant als je op 70 % van je eigenlijke kunnen nog steeds net iets beter bent dan je directe concurrentie (ik hoop dat ik het zo een beetje uitleg)
En volgens jou is Ajax te goed voor de Eredivisie, ik hoop dat ik dat het komende seizoen ga zien, want de afgelopen 4 jaar was dat dus echt niet zo.![]()
Dat bedoel ik zowel als qua dat ze ten opzichte van de jaren eerder een elftal hadden staan dat veel minder was (als we in procenten zouden gaan uitdrukken, zou je best kunnen zeggen dat Ajax qua kwaliteit van de selectie zo 20-30 % minder was dan het jaar ervoor, en dan ook nog eens Fisscher en Siem de Jong met een dramajaar) en dat ze zelfs met dat elftal niet op hun top hoefden zijn om 3 keer van Feyenoord te winnen. Ze gingen pas voluit in de CL-wedstrijden, wanneer er échte tegenstand kwam. Dat geeft in mijn ogen ook aan dat de eredivisie Ajax (en ook Feyenoord en PSV) remt, terwijl de CL ze juist optrekt qua niveau. Dat tweede is logisch, dat eerste niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:10 schreef Basterds het volgende:
[..]
Nee, ik snap er eigenlijk niets van. Waarom was Ajax bijv. op 70% van zijn kunnen?Ik zeg niet dat Ajax te goed is voor de eredivisie, ik zeg dat de eredivisie eigenlijk te slecht is voor de gezonde en realistische ambities van Ajax (een keer overwinteren in de CL om mee te beginnen). Sterker nog: eigenlijk is de eredivisie zelfs te slecht voor het niveau dat de KNVB zelf nastreeft, oftewel een plaats achter de 6 grote competities en ongeveer gelijk met Portugal. In elk geval niet achter België en Oekraïne.quote:En volgens jou is Ajax te goed voor de Eredivisie, ik hoop dat ik dat het komende seizoen ga zien, want de afgelopen 4 jaar was dat dus echt niet zo.![]()
Maar goed, volgens mij heb ik m'n punt nu wel duidelijk gemaakt. Ik vroeg me alleen wat af of er bij Ajax-supporters het besef is dat zoveel titels achter elkaar wellicht ook een vloek kunnen zijn i.p.v. een zege aangezien het niet alleen kan betekenen dat je zelf goed bent maar ook dat de rest gewoon slecht is en dat je de eredivisie, en daarmee ook jezelf, devalueert.
Ik kan snappen dat jullie PSV en vooral Feyenoord het liefst op hun bek zien gaan, maar zouden jullie niet (in eigen belang) hopen dat Feyenoord stunt en die VCL doorkomt i.p.v. dat je zelf wat extra miljoentjes tv rechtengeld buffer ontvangt bovenop de al flinke buffer? Niet alleen voor een sterkere concurrent maar ook omdat als het zo doorgaat Ajax straks als kampioen zelfs al eerst 2 voorrondes van de CL moet spelen?![]()
dat laatste is voorlopig niet aan de orde en die voorronde voor kampioenen is een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:43 schreef erik013 het volgende:
Maar goed, volgens mij heb ik m'n punt nu wel duidelijk gemaakt. Ik vroeg me alleen wat af of er bij Ajax-supporters het besef is dat zoveel titels achter elkaar wellicht ook een vloek kunnen zijn i.p.v. een zege aangezien het niet alleen kan betekenen dat je zelf goed bent maar ook dat de rest gewoon slecht is en dat je de eredivisie, en daarmee ook jezelf, devalueert.
Ik kan snappen dat jullie PSV en vooral Feyenoord het liefst op hun bek zien gaan, maar zouden jullie niet (in eigen belang) hopen dat Feyenoord stunt en die VCL doorkomt i.p.v. dat je zelf wat extra miljoentjes tv rechtengeld buffer ontvangt bovenop de al flinke buffer? Niet alleen voor een sterkere concurrent maar ook omdat als het zo doorgaat Ajax straks als kampioen zelfs al eerst 2 voorrondes van de CL moet spelen?![]()
Ik ben er helemaal voor dat Feyenoord zo ver mogelijk komt in Europa. Sterker nog, ik juich voor de Nederlandse clubs in Europa. Het maakt de Eredivisie sterker, en ik ben als de dood voor dat wij binnenkort bepaalde plekken kwijtraken door de matige coefficientenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:43 schreef erik013 het volgende:
Ik neem aan dat ze van iedereen een foto willen. Na PEC wordt Vak410 al helemaal als een risico-groepering gezien, voortaan willen ze dus de daders eruit kunnen pikken op basis van videobeelden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Nee, waarom in godsnaam naar de Arena moeten komen voor je SCC terwijl die altijd via de post kwam.
Gourmetten of steengrillen?![]()
En terechtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze van iedereen een foto willen. Na PEC wordt Vak410 al helemaal als een risico-groepering gezien, voortaan willen ze dus de daders eruit kunnen pikken op basis van videobeelden.![]()
Er straalt m.i. ook weer een beetje domheid en arrogantie uit dat stukje.
Ten eerste beginnen ze over de kosten van postzegels, alsof dit puur uit financiële overwegingen gebeurt. Denken ze hopelijk toch niet zelf? "Dag vrij declareren" hoeft overigens ook niet, want ook in het weekend is de balie gewoon open. Zou dus behoorlijk dom zijn om daar een dagje vrij voor te nemen.
Verder weer het gebruikelijke geblaat over 'de meest trouwe supporters'. Krijgen we dat geouwehoer weer, dat jochies van 17 met een stoere vak410-zonnebril even gaan bepalen dat ze de trouwste supporters zijn. Steek verdomme eens de hand in eigen boezem en bedenk waarom Ajax dit doet. Zij hebben ook geen zin meer in die shitload aan kritiek nav de bekerfinale. Even los van al die andere boetes die Ajax jaarlijks moet betalen aan de UEFA.Gourmetten of steengrillen?![]()
Jij hebt nog niks onverstandigs gezegd vandaag, blijf zo doorgaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:40 schreef Silenus het volgende:
Ten eerste beginnen ze over de kosten van postzegels, alsof dit puur uit financiële overwegingen gebeurt. Denken ze hopelijk toch niet zelf? "Dag vrij declareren" hoeft overigens ook niet, want ook in het weekend is de balie gewoon open. Zou dus behoorlijk dom zijn om daar een dagje vrij voor te nemen.
Verder weer het gebruikelijke geblaat over 'de meest trouwe supporters'. Krijgen we dat geouwehoer weer, dat jochies van 17 met een stoere vak410-zonnebril even gaan bepalen dat ze de trouwste supporters zijn. Steek verdomme eens de hand in eigen boezem en bedenk waarom Ajax dit doet. Zij hebben ook geen zin meer in die shitload aan kritiek nav de bekerfinale. Even los van al die andere boetes die Ajax jaarlijks moet betalen aan de UEFA.![]()
Juust. Schuimbekken dit dat alles.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dattie er dan 5 inlegt tegen de kakkies in de Kuip
[ afbeelding ]
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2014 11:37:09 ]![]()
Ik sta ook zeker niet achter dat stuk maar ik vind het wel irritant dat ik naar de Arena moet om die kaart op te halen, daarnaast hebben ze mijn foto al.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:40 schreef Silenus het volgende:
Verder weer het gebruikelijke geblaat over 'de meest trouwe supporters'. Krijgen we dat geouwehoer weer, dat jochies van 17 met een stoere vak410-zonnebril even gaan bepalen dat ze de trouwste supporters zijn. Steek verdomme eens de hand in eigen boezem en bedenk waarom Ajax dit doet. Zij hebben ook geen zin meer in die shitload aan kritiek nav de bekerfinale. Even los van al die andere boetes die Ajax jaarlijks moet betalen aan de UEFA.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
echt dom dat hij dit twee keer deet wat nou als het faut ging dan waren we de pineudquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was de schuld van Jasper dat we verloren hebben snap dat dan!![]()
Je bent een wijs manquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:40 schreef Silenus het volgende:
Verder weer het gebruikelijke geblaat over 'de meest trouwe supporters'. Krijgen we dat geouwehoer weer, dat jochies van 17 met een stoere vak410-zonnebril even gaan bepalen dat ze de trouwste supporters zijn. Steek verdomme eens de hand in eigen boezem en bedenk waarom Ajax dit doet. Zij hebben ook geen zin meer in die shitload aan kritiek nav de bekerfinale. Even los van al die andere boetes die Ajax jaarlijks moet betalen aan de UEFA.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Walgelijke club.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Alles op de bank en verder sparenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zes komma een miljoen.
Marc Netto kan weer trots zijn.![]()
Hebben ze goed goed onderhandeldquote:Heeft marcie dit bedwongen of was hij toen nog niet in dienst?
![]()
Wel lekker. Alleen beetje jammer dat er weinig mee gedaan wordt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niets mis mee. Straks Barcelona opkopen. Suarez en hopelijk Vertonghen dan terug en De Sa en Mike die kant opquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alles op de bank en verder sparen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nog, heeft ook weinig zin op het niveau waar je nu zitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Wel lekker. Alleen beetje jammer dat er weinig mee gedaan wordt.![]()
Tering, wat een bedragen, niet normaal toch. ajax maar 25 gevangen voor hem toenquote:![]()
![]()
Is die 6,5% inclusief opleidingsvergoeding of komt die er ook nog boven?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er zit dan ook een verschil tussen topscorer NL en topscorer ENG.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tering, wat een bedragen, niet normaal toch. ajax maar 25 gevangen voor hem toen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, zo`n 65 miljoenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zit dan ook een verschil tussen topscorer NL en topscorer ENG.![]()
![]()
Sowieso hebben ze bij Barca graag iemand die zich in de tegenstander vast kan bijten. Ook dat heeft nu meer waarde gekregen.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Overigens is het eerder 4.5 miljoen.
5% over de winst (94-26 miljoen = 68 miljoen)
1.5% over totale som."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Leg uit...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:23 schreef Dven het volgende:
1.5% over totale som.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Percentage bedongen bij verkoop gaat over de winst. Opleidingsvergoeding over de totale transfersom.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ajax ontvangt geen opleidingsvergoeding lijkt mij.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:43 schreef Planga het volgende:
Ajax ontvangt geen opleidingsvergoeding lijkt mij.![]()
![]()
bron?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Percentage bedongen bij verkoop gaat over de winst.![]()
Gewoon gebruikelijk. Logisch ook.quote:
Stel Ajax verkoopt S. voor 26 miljoen
Liverpool verkoopt S. voor 10 miljoen
Liverpool maakt 16 miljoen verlies en moeten ze ook nog effe een halve ton aan Ajax overmaken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan hoeft het dus niet zo te zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon gebruikelijk. Logisch ook.
Stel Ajax verkoopt S. voor 26 miljoen
Liverpool verkoopt S. voor 10 miljoen
Liverpool maakt 16 miljoen verlies en moeten ze ook nog effe een halve ton aan Ajax overmaken.![]()
Bel Marc. Als het niet zo is krijg je van mij een pic van tetten in de SC onder werktijdquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
we komen er wel achterquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Bel Marc. Als het niet zo is krijg je van mij een pic van tetten in de SC onder werktijd![]()
Voor zijn 23ste. Wel dus.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:43 schreef Planga het volgende:
Voor ieder jaar tussen 16e en 23e krijgt ieder club een opleidingsvergoeding van 0.5% per jaar.. Suarez speelde drie seizoenen bij Ajax, dus 1.5%. Punt..
Plus doorverkooppercentage...![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:43 schreef Planga het volgende:
![]()
En gewoon alle kosten van Zivkovic, Milik en Viergever eruitgehaald..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:14 schreef Scorpie het volgende:
6,1 miljoen, das net zoveel als Janmaat moet kosten.![]()
We hebben moneyyyyyyyyyyyyyy Gquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Wel lekker. Alleen beetje jammer dat er weinig mee gedaan wordt.![]()
#genotquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En gewoon alle kosten van Zivkovic, Milik en Viergever eruitgehaald..
Zoveel money op de bankMarc Netto
![]()
![]()
Wat een kutclub toch, dat Barcelona
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik denk dat je wel gelijk gaat krijgen (Marc even gebeld)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:23 schreef Dven het volgende:
1.5% over totale som.![]()
Ik verwacht een passend plaatje in de SCquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel gelijk gaat krijgen (Marc even gebeld)"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
donequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik verwacht een passend plaatje in de SC![]()
Bohquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 16:05:01Dejan Meleg gaat op huurbasis naar Cambuur. Fabian Sporkslede wordt dit seizoen verhuurd aan Willem II: http://t.co/dpdKAxFfyh reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:33 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 16:05:01Dejan Meleg gaat op huurbasis naar Cambuur. Fabian Sporkslede wordt dit seizoen verhuurd aan Willem II: http://t.co/dpdKAxFfyh reageer retweet
![]()
Benieuwd hoe Meleg zich daar gaat ontwikkelen. Misschien de nieuwe Serero voor seizoen 15/16?![]()
Whutquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:14 schreef Vermecelli het volgende:
[..]![]()
Benieuwd hoe Meleg zich daar gaat ontwikkelen. Misschien de nieuwe Serero voor seizoen 15/16?![]()
![]()
Gelukkig is hij alvast groterquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Meleg mag zijn handjes dichtknijpen als hij ooit zo goed als Thuli zou kunnen worden.![]()
Sporkslede heeft ook wel potentie in mijn ogen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ben al lang blij dat hij opgerot is en dat we geef last meer hebben van hem. Heb wel medelijden met de supporters van Stoke in dat geval. In plaats van zijn carrière weer een beetje op de reel proberen te krijgen bij een Spaanse middenmoter gaat hij weer geld harken in het buitenland.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen LitmanenAFCA en Shreyas dan op hun forum Stoke over Bojan.
xd![]()
![]()
Zou jij ook doen als je Bojan heette, carriere in het slop en toch nog financieel afhankelijk wilde wordenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben al lang blij dat hij opgerot is en dat we geef last meer hebben van hem. Heb wel medelijden met de supporters van Stoke in dat geval. In plaats van zijn carrière weer een beetje op de reel proberen te krijgen bij een Spaanse middenmoter gaat hij weer geld harken in het buitenland.![]()
Ik geef hem geen ongelijk dat hij veel geld wil verdienen. Als je eenmaal toch die status hebt bij clubs zodat je veel geld kan pakken moet je dat toch altijd doen. En misschien weet hij van zichzelf dat hij het bij een Spaanse middenmoter ook niet gaat redden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben al lang blij dat hij opgerot is en dat we geef last meer hebben van hem. Heb wel medelijden met de supporters van Stoke in dat geval. In plaats van zijn carrière weer een beetje op de reel proberen te krijgen bij een Spaanse middenmoter gaat hij weer geld harken in het buitenland.Oh.![]()
Nou nee. Bovendien zal dat blaag al genoeg verdiend hebben om de rest van zijn leven niet meer te hoeven werken. Of denk je dat hij gratis speelde voor onder andere Roma, Milan, Barca en Ajaxquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:38 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je Bojan heette, carriere in het slop en toch nog financieel afhankelijk wilde worden![]()
Beetje meer respect mag wel, het is dat hij geblesseerd raakte maar anders had hij ons naast de titel ook nog de CL gebrachtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou nee. Bovendien zal dat blaag al genoeg verdiend hebben om de rest van zijn leven niet meer te hoeven werken. Of denk je dat hij gratis speelde voor onder andere Roma, Milan, Barca en Ajax![]()
Dit is van oefenwedstrijd deze week. Maar aanvoerdersband? Zou hij een fatsoenlijke kans krijgen nu het wat minder druk op het middenveld is en Sporkslede verhuurd is? Of is het sowieso game-over voor hem?![]()
Lekker die miljoentjes van Suarez
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Luis eeuwige heldbedankt voor de knaken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
hahahahahhaahquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Meleg mag zijn handjes dichtknijpen als hij ooit zo goed als Thuli zou kunnen worden.
nee![]()
Grootste talent ooit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:10 schreef Itisbangin het volgende:
Is dit Boccara?
[ afbeelding ]
Aanvoerdersbandje bij j-a?
Gelukkig wordt hij voorzichtig gebracht.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
hij is echt niet het grootste talent ooit hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Grootste talent ooit.
Gelukkig wordt hij voorzichtig gebracht.
weinig verstand van voetbal heb jij![]()
Heel rustig. Handvol wedstrijdjes bij Evian.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Grootste talent ooit.
Gelukkig wordt hij voorzichtig gebracht.
Niet forceren op je 21e.![]()
Ik ken hem verder niet, maar dat werd hier gesteld bij zijn komst destijds.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij is echt niet het grootste talent ooit hoor
weinig verstand van voetbal heb jijWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
bron?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, maar dat werd hier gesteld bij zijn komst destijds.![]()
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
twitter:henrywinter twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 20:07:28#WorldCup best keeper short-list: Navas, Neuer, Romero. Best young player: Depay, Pogba, Varane. reageer retweet
![]()
![]()
Romeroquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:08 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:henrywinter twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 20:07:28#WorldCup best keeper short-list: Navas, Neuer, Romero. Best young player: Depay, Pogba, Varane. reageer retweet
.
Die nominaties voor Keylorgod en Neuer zijn wel terecht.![]()
Prima toch. Laat hem en elke andere Ajacied in godsnaam van dat soort lijstjes blijven als ze nog jaren bij Ajax horen te blijven. Als ze op het punt zijn dat ze klaar zijn om te vertrekken mogen ze erop voor de extra cashquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:08 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:henrywinter twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 20:07:28#WorldCup best keeper short-list: Navas, Neuer, Romero. Best young player: Depay, Pogba, Varane. reageer retweet
![]()
![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 06:34:49'Ajax heeft variabele afspraken met Liverpool gemaakt in geval doorverkoop Suarez' aldus fin.dir. Slop. Slotsom blijkt: 2 miljoen euro reageer retweet
![]()
Ongetwijfeld een van de vele erfenissen van v/d Boog, godverdomme. Dat die Zwartkruis eerst ook doodleuk meldt dat het ongeveer 5% is, wat een journalistquote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:41 schreef Tarado het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 06:34:49'Ajax heeft variabele afspraken met Liverpool gemaakt in geval doorverkoop Suarez' aldus fin.dir. Slop. Slotsom blijkt: 2 miljoen euro reageer retweet
![]()
De kop van jut wordt weer uit de kast gehaald, was leuk dat speculeren maar het begon er op een gegeven moment op te lijken dat Ajax er meer aan over zou houden dan Liverpool.quote:
Op dat moment denken dat Liverpool zich voor de CL zou kwalificeren is bijna net zoiets als gokken op 1-7 Brazilië - Duitsland![]()
Dit neem ik maar met een korreltje zout.. Onbetrouwbare journalist die Zwartkruis. Eerder had hij het nog over 6%![]()
Verweij komt er ook mee en die is doorgaans wel betrouwbaar als het om Ajax nieuws gaat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit neem ik maar met een korreltje zout.. Onbetrouwbare journalist die Zwartkruis. Eerder had hij het nog over 6%Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Bestuur aan de muur.
Wel wat onhandig, dit zou Marcel Brands beter hebben gedaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Zorgwekkend dat Sigthorsson nog steeds op linksbuiten wordt opgesteld.quote:AFC Ajax @AFCAjax 56 min.
#Ajax oefent vandaag om 14:30 uur tegen Aalborg, maar speelt om 11:00 uur ook nog een trainingspartij tegen het Duitse FC Hönnepel.
Opstelling #Ajax: Leeuwenburgh; Tete, Denswil, Riedewald, Dijks; Duarte, Bazoer, Serero; De Sa, Zivkovic, Sigthorsson.
Ajax Showtime @Ajaxshowtimecom 4 min.
38' Goaal voor Ajax! Serero scoort na een mooie pass van Denswil. Eindelijk! 1-0!![]()
AFC Ajax @AFCAjax 50 sec.
#Ajax heeft tegen Hönnepel een 2-0-voorsprong te pakken. Thulani Serero ('39) en Kolbeinn Sigthorsson ('42) scoorden.![]()
vanmiddag is de echte wedstrijd pas hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zorgwekkend dat Sigthorsson nog steeds op linksbuiten wordt opgesteld.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
vanmiddag is de echte wedstrijd pas he.
In Rijnsburg, dichtbij. Misschien dat ik er een kijkje ga nemen![]()
quote:Haastwerk' nekt Ajax in miljoenentransfer van Suárez
Zaterdag, 12 juli 2014 om 07:00
Schattingen over het transferbedrag van Luis Suárez lopen uiteen van 81 miljoen euro (Spaanse media) tot 94 miljoen (Engelse media), maar de opbrengsten voor Ajax vallen hoe dan ook erg tegen. Volgens De Telegraaf houdt de club uit Ajax maar een relatief bescheiden bedrag van minder dan twee miljoen euro over aan de transfer van de Uruguayaanse aanvaller van Liverpool naar Barcelona.
/
Het dagblad schrijft zaterdag dat de toenmalige Ajax-directie, onder leiding van Rik van den Boog, bij de onderhandelingen over de verkoop van Suárez aan Liverpool blijkt verzuimd te hebben een doorverkooppercentage te bedingen. Ajax moet nu genoegen nemen met een relatief laag vast bedrag. Er zat toentertijd ‘veel ruis op de lijn’ tussen Van den Boog, die toen in bestuurlijk opzicht zwaar onder druk stond, en het kamp Suárez. De transfer werd uiteindelijk haastig afgerond.
Pas na bemiddeling van voetbalmakelaar Rob Jansen werd in een hotel op Schiphol de transfer van Suárez naar Engeland snel afgerond.
Van het totaalbedrag van 26,5 miljoen euro blijkt 7,5 miljoen euro variabel te zijn geweest; miljoenen die Ajax nooit heeft gezien. Het gaat bijvoorbeeld om vergoedingen voor het winnen van de Premier League-titel. Door het ontbreken van een doorverkooppercentage kijkt Ajax al helemaal jaloers naar FC Groningen, dat zeven jaar geleden al afscheid nam van Suárez maar op basis van de solidariteitsvergoeding wel bijna een half miljoen euro kan bijschrijven.![]()
Dat is de 17e volgens mijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dacht dat Ajax tegen Achilles zou oefenen deze morgen![]()
GODVERDOMMEquote:Het gaat bijvoorbeeld om vergoedingen voor het winnen van de Premier League-titel.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe kan je zo gestoord zijn in je kop
![]()
Zojuist opgezocht, 19e 11.00 uur tegen Achilles op het veld van De Lutte. Daarna middags tegen Real Sociedadquote:![]()
Thuli gaat zelfs scoren. Wat een master.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
AFC Ajax @AFCAjax 50 sec.
#Ajax heeft tegen Hönnepel een 2-0-voorsprong te pakken. Thulani Serero ('39) en Kolbeinn Sigthorsson ('42) scoorden.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thuli gaat zelfs scoren. Wat een master.![]()
![]()
Opstelling nu
Leeuwenburgh; Owusu, Boccara, Van Bruggen, Kuipers; Vissie, Warmerdam, Bakker; El Ghazi, Menig, Becker![]()
Omdat vd Boog een teringmongool is die ze moeten opknopenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe kan je zo gestoord zijn in je kop
![]()
![]()
Vermeer; Ligeon, Van der Hoorn, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Andersen; Schöne, Milik, KishnaSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Viergever nu de standaard back-up dus voor VM.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:19 schreef Reemi het volgende:
Vermeer; Ligeon, Van der Hoorn, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Andersen; Schöne, Milik, KishnaOh.![]()
Die zal Blind de eerste wedstrijden wel vervangen jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viergever nu de standaard back-up dus voor VM.Prima.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hopelijk mag Bazoer dit seizoen officieel zijn debuut maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die zal Blind de eerste wedstrijden wel vervangen jaPrima.
En wanneer mag die Muric eens spelen?Oh.![]()
Waarom hoop je dat? Nog relatief jong en nog lang niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk mag Bazoer dit seizoen officieel zijn debuut maken.
En wanneer mag die Muric eens spelen?![]()
Omdat hij de potentie heeft om Blind op te volgen als VM. En dan kan je hem af en toe wel laten invallen om aan het grote werk te laten ruikenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat? Nog relatief jong en nog lang niet goed genoeg.
Oh.![]()
Hij kan beter nog een jaar of 2 rijpen in jong Ajax voordat hij voor de leeuwen wordt gegooid.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij de potentie heeft om Blind op te volgen als VM. En dan kan je hem af en toe wel laten invallen om aan het grote werk te laten ruiken![]()
Hij hoeft ook niet meteen basisspeler te worden, maar om hem in te laten vallen of te spelen tegen clubs als Willem II en Dordrecht boeit echt niet veel hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij kan beter nog een jaar of 2 rijpen in jong Ajax voordat hij voor de leeuwen wordt gegooid.Oh.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 14:55:5924. Goal Aalborg, 0-1. Enevoldsen zet Aalborg uit een counter op 0-1. #ajaaal reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
1-1 door Schone.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:01 schreef Reemi het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 14:55:5924. Goal Aalborg, 0-1. Enevoldsen zet Aalborg uit een counter op 0-1. #ajaaal reageer retweet
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Siem zijn beste actietwitter:siemdejong twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 14:08:01Congrats @LuukdeJong9 with your new club #psv to bad it's not the best club in Holland 😉 #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
Pa dum tisjjquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:17 schreef Heeinz het volgende:
Siem zijn beste actietwitter:siemdejong twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 14:08:01Congrats @LuukdeJong9 with your new club #psv to bad it's not the best club in Holland 😉 #Ajax reageer retweet
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Bammm.. In your facequote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:17 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Die helenius zou vorig jaar naar ajax komen toch?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
wel veelzeggend dat die daar nog steeds zitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:27 schreef Catch22- het volgende:
Die helenius zou vorig jaar naar ajax komen toch?RED ONS HENNIEGOD![]()
hij was verkocht aan aston villa en is eergisteren weer verhuurd aan aalborg omdat hij geen impact kon makenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
wel veelzeggend dat die daar nog steeds zitHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Oh verwarde hem met Cornelius .quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij was verkocht aan aston villa en is eergisteren weer verhuurd aan aalborg omdat hij geen impact kon makenRED ONS HENNIEGOD![]()
Wacht wacht wacht,....
Dus als ik het goed begrijp...
Krijgen jullie niet alleen geen doorverkooppercentage a 5 miljoen, maar blijkt ook nog eens dat de transfersom uiteindelijk veel lager was omdat een deel van de bonussen niet uitgekeerd hoefde te worden?![]()
![]()
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Goed Engels ook ja. To badquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:17 schreef Heeinz het volgende:
Land of the free. Home of the brave.![]()
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:15 schreef De_Pel het volgende:
Wacht wacht wacht,....
Krijgen jullie niet alleen geen doorverkooppercentage a 5 miljoen, maar blijkt ook nog eens dat de transfersom uiteindelijk veel lager was omdat een deel van de bonussen niet uitgekeerd hoefde te worden?![]()
![]()
![]()
We hebben toch geld zat. Gooien we gewoon weer wat eigen jeugd in de basis en verkopen ze weer voor vele miljoenen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:15 schreef De_Pel het volgende:
Wacht wacht wacht,....
![]()
Overigens heeft Ajax wel het volle transferbedrag ontvangen maar de extra's (bij kampioenschap Liverpool waarschijnlijk) dus niet. Dat is niet zo verrassend hoor, ze zijn al 24 jaar geen kampioen geworden. Zeg maar het Feyenoord van Engeland.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik bedoel dus dat de 26 miljoen, waar iedereen eigenlijk altijd van uit ging, waarschijnlijk zelfs mét dit extraatje waarschijnlijk niet gehaald wordtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We hebben toch geld zat. Gooien we gewoon weer wat eigen jeugd in de basis en verkopen ze weer voor vele miljoenen.
Overigens heeft Ajax wel het volle transferbedrag ontvangen maar de extra's (bij kampioenschap Liverpool waarschijnlijk) dus niet. Dat is niet zo verrassend hoor, ze zijn al 24 jaar geen kampioen geworden. Zeg maar het Feyenoord van Engeland.
quote:Zo'n 7,5 miljoen van de totale 25,7 miljoen die Liverpool betaalde werden ondergebracht in bonusstructuren, die pas zouden worden ingelost als Liverpool en Suárez bepaalde prestaties behaalden. Doordat de club al een keer Champions League voetbal misliep, had Ajax geen recht op die bedragen.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Okquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Okquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:15 schreef De_Pel het volgende:
Wacht wacht wacht,....
Fluwelen revolutiequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fluwelen revolutieDit was daarvoor, tamme zee-egel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag gekeken tegen Aalborg. Was niet denderend. Echt des Ajax. Veel balbezit maar ze kwamen er niet echt doorheen. Kishna blijft dreiging houden. Milik niet echt gezien. Anderson moet het nu echt laten zien maar kon weer geen potten breken. Maar die 60 minuten waren te kort om goed te beoordelen. Becker was gevaarlijk toen hij erin kwam. Overwinning zou verdiend geweest zijn. Penalty was onterecht.wie zaait zal oogsten.....![]()
Nou volg ik jou clubje niet dagelijks, maar ik gok nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was daarvoor, tamme zee-egel.quote:Ajax loopt miljoenen mis
Door de duizelingwekkende transfersom voor Luis Suarez rinkelt ook voor FC Groningen en Ajax de kassa, al valt met name voor de Amsterdammers de opbrengst erg tegen.
Als erfenis van het bewind van Rik van den Boog houdt Ajax maar een relatief bescheiden bedrag over aan de topdeal. Volgens ingewijden is de meevaller kleiner dan 2 miljoen euro. Een tegenvaller, zeker als je bedenkt dat FC Groningen, waar Suarez al zeven jaar weg is, op basis van de solidariteitsvergoeding al bijna een half miljoen euro kan bijschrijven.
De toenmalige Ajax-directie onder leiding van Van den Boog blijkt bij de onderhandelingen over de verkoop van Suarez aan Liverpool verzuimd te hebben een doorverkooppercentage te bedingen, waardoor Ajax nu genoegen moet nemen met een relatief laag vast bedrag. Bij een doorverkooppercentage van bijvoorbeeld tien procent hadden de Amsterdammers al circa 9 miljoen bij kunnen schrijven.
Eind januari 2011, Ajax zat midden in de bestuurscrisis, was de zwaar onder druk staande Van den Boog er veel aan gelegen om een goede deal te sluiten over Suarez. Pas na bemiddeling van voetbalmakelaar Rob Jansen lukte het om de transfer rond te maken vanwege de ruis op de lijn tussen Van den Boog en het kamp-Suarez.
Inschattingsfouten
In een hotel op luchthaven Schiphol werden de onderhandelingen vervolgens snel afgerond. De haast waarmee de algemeen directeur, die later dat jaar zou vertrekken, te werk ging bij de transfer, is gepaard gegaan met enkele dure inschattingsfouten. Zo blijkt van het totaalbedrag van 26,5 miljoen euro 7,5 miljoen euro variabel te zijn geweest.
Veel van die bonussen heeft Liverpool nooit hoeven te betalen, omdat de sportieve prestaties (kampioenschap, kwalificatie Champions League) die daaraan gekoppeld waren nooit behaald zijn. Drieënhalf jaar later komt Ajax er helemaal bekaaid vanaf, nu blijkt dat Van den Boog toentertijd verzuimd heeft een doorverkooppercentage te bedingen, waardoor het echt grote geldschip de ArenA voorbij vaart.quote:Cruijff wil fluwelen revolutie Ajax
15 november 2010, 10:14
Komende week cruciaal voor een crisis. Wel of geen witte rook uit het kamertje van van den Boog? -
door Jules Seegers
Sport Update (14.38u): Keje Moldenaar stelt zich kanidaat, meldt ANP.
De derde verliesbeurt op rij van Ajax heeft Johan Cruijff verleid op te roepen tot een revolutie. In zijn vanuit Spanje gedicteerde column voor De Telegraaf vraagt hij ‘alle Ajacieden’ kandidaten te kiezen voor de ledenraadverkiezing volgende maand. Een derde van de raad is herverkiesbaar, maar Cruijff wil juist nieuwe kandidaten; oud-spelers.
Cruijff zet in op de ledenraad omdat daar de macht zit om bestuursleden te ontslaan, schorsen en benoemen. El Salvador wil af van de huidige bestuurders omdat zij volgens hem de club kapotmaken. Een coupe plegen in de raad, waar momenteel geen enkele oud-eerste elftalspeler van Ajax in zit, zou een eerste stap zijn richting een voor Cruijff herkenbaar Ajax.
Niet zo dom
Wie zijn daarvoor dan goede kandidaten? De column rept van Marc Overmars, ‘want hij heeft geholpen Go Ahead Eagles financieel gezond te maken’. Verder ook Keje Molenaar ‘om aan te geven dat niet alle voetballers zo dom zijn als vaak nog door sommigen wordt beweerd’. Peter Boeve, Tscheu La Ling, Edo Ophof en Peter Boeve maken het verlanglijstje van Cruijff compleet.
De ogen zijn nu gericht op het lijdend voorwerp. Toen Cruijff vorige week de aanval inzette werden hoofdtrainer, voorzitter en algemeen directeur verleid tot een reactie. Met wedstrijden tegen PSV en Real Madrid voor de deur kan met recht worden gezegd dat een diepe crisis op de loer ligt. Dit seizoen geen kampioen betekent al zeven jaar zonder landstitel. Het wachten is op witte rook bij Rik van den Boog.quote:Suarez verruilt Ajax voor Liverpool
28 januari 2011
Ajax en Liverpool hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Luis Suarez. De overgang naar de Engelse club is per direct. Met de overgang is een totaalbedrag gemoeid van maximaal 26,5 miljoen euro. De Uruguayaanse international stond nog tot en met 30 juni 2013 onder contract bij Ajax.
Suarez werd op 24 januari 1987 geboren in Salto, Uruguay. In de zomer van 2007 kwam hij over van FC Groningen, daarvoor speelde hij voor Nacional. Hij maakte zijn debuut in Amsterdam op 15 augustus 2007 in de wedstrijd Ajax - Slavia Praag (0-1). De aanvaller speelde in totaal 159 officiële wedstrijden voor Ajax, hij scoorde daarin 111 doelpunten. Vorig seizoen werd hij topscorer van de Eredivisie met 35 goals.
Luis Suarez won met Ajax een keer de KNVB Beker (2010).
Vrijdagavond volgt een reactie van algemeen directeur Rik van den Boog op Ajax TV.
Tekst: Ajax.nlBestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Oh ja, vd Boog was idd van het Cruijff kamp. Er uitgooien die vent !quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou volg ik jou clubje niet dagelijks, maar ik gok nee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fluwelen revolutieOkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh ja, vd Boog was idd van het Cruijff kamp. Er uitgooien die vent !
Misschien moet je je studiegeld terugvragen en daarvoor een cursus begrijpend lezen gaan volgen.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien moet je je studiegeld terugvragen en daarvoor een cursus begrijpend lezen gaan volgen.Groeten van de kampioen.quote:De toenmalige Ajax-directie onder leiding van Van den Boog blijkt bij de onderhandelingen over de verkoop van Suarez aan Liverpool verzuimd te hebben een doorverkooppercentage te bedingen, waardoor Ajax nu genoegen moet nemen met een relatief laag vast bedrag. Bij een doorverkooppercentage van bijvoorbeeld tien procent hadden de Amsterdammers al circa 9 miljoen bij kunnen schrijven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ok. Relevant. Maar toch. Misschien moet je je studiegeld terugvragen en daarvoor een cursus begrijpend lezen gaan volgen.quote:Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Ok.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok. Relevant. Maar toch. Misschien moet je je studiegeld terugvragen en daarvoor een cursus begrijpend lezen gaan volgen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
een feyenoorder die ons gaat uitlachen omdat we een paar miljoentjes minder hebben gehad hahahahahahaha
de ironie![]()
Ja maar feyenoord hoeft van de 8 miljoen van pelle ook maar de helft aan hun goedhartige vriendjes gevenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef Tyron het volgende:
een feyenoorder die ons gaat uitlachen omdat we een paar miljoentjes minder hebben gehad hahahahahahaha
de ironie
Knieblessure, als het de kruisbanden zijn dan kun je 'm voor een half jaar of meer afschrijven.
Zonde.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kruisband of knieband gok ik, allebei geen goed nieuws.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:39 schreef Pedroso het volgende:
Knieblessure, als het de kruisbanden zijn dan kun je 'm voor een half jaar of meer afschrijven.
Zonde.Comfortably numb![]()
De 2 Ajacieden een prima toernooi gespeeld. Vooral Cillessen betrouwbaar en beter dan ik had verwacht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bij Sporza vinden ze Blind de man van de wedstrijd.quote:Brazilië-Nederland samengevat
Sleutelmoment: 16e minuut. Brazilië etaleert opnieuw zijn kwetsbaarheid achterin en incasseert een tweede doelpunt. De match is dan al gespeeld.
Man van de match: Daley Blind. Commentator Carlo Wilmots: "Moeilijke keuze, maar ik kies toch voor Blind. Hij bekroont zijn sterke eerste WK met zijn eerste doelpunt voor Oranje."
Statistiek: Brazilië slikte 14 tegendoelpunten op dit WK, allemaal van binnen het strafschopgebied.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Cillessen was echt fantastisch, Blind ook zeker primaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:57 schreef Pedroso het volgende:
De 2 Ajacieden een prima toernooi gespeeld. Vooral Cillessen betrouwbaar en beter dan ik had verwacht.![]()
Volgens Blind valt het mee, had al last. Lopen gaat nog goed, niks ernstigs zichtbaar, geen zorgen nodig in Amsterdam volgens de artsen![]()
![]()
Nou ja van mij mag hij zoiets best zeggen, zeker als het toernooi voorbij is. Dat hij niet de natuurlijke leider is van deze ploeg mag duidelijk zijn, presteert ook niet zoals je mag verwachten van een speler van zijn kaliberquote:Op zondag 13 juli 2014 01:06 schreef Gruisman het volgende:
Van Persie net trouwens..echt aanvoerder onwaardig
![]()
Hij heeft fantastisch buitenspel gelopen hoor. Ongeëvenaard.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja van mij mag hij zoiets best zeggen, zeker als het toernooi voorbij is. Dat hij niet de natuurlijke leider is van deze ploeg mag duidelijk zijn, presteert ook niet zoals je mag verwachten van een speler van zijn kaliberOh.![]()
Niet zozeer wat hij zei over v. Hooijdonk. Maar gewoon zijn taalgebruik, de cliche's, uitstraling en de onwaarheden. Ook dat hele gedoe toen in 2012 dat hij niet met de pers wilde pratenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja van mij mag hij zoiets best zeggen, zeker als het toernooi voorbij is. Dat hij niet de natuurlijke leider is van deze ploeg mag duidelijk zijn, presteert ook niet zoals je mag verwachten van een speler van zijn kaliberHij komt op mij vaak over als een jochie van 14 wat net wat dure woorden heeft geleerd en ze dus maar in zijn zinnen propt om slim over te komen. De interviews met Robben waren echt zoveel beter
is nu wel echt de leider geworden
![]()
Degelijk maar nog niet van het niveau onhoudbare ballen stopper, al heeft hij die op de penalty's na ook niet gehadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:57 schreef Pedroso het volgende:
De 2 Ajacieden een prima toernooi gespeeld. Vooral Cillessen betrouwbaar en beter dan ik had verwacht.![]()
Nee, het is nog geen niveau Neuer of Courtois maar ontwikkeld zich snel en straalt rust uit (belangrijk voor een keeper). Een van de betere keepers dit WK en sowieso de beste keeper van NL.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Degelijk maar nog niet van het niveau onhoudbare ballen stopper, al heeft hij die op de penalty's na ook niet gehadAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Speelt natuurlijk pas zijn eerste echte seizoen op topniveau. Ik denk dat Cillessen wel het niveau van Edwin van der Sar kan aantikken.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Degelijk maar nog niet van het niveau onhoudbare ballen stopper, al heeft hij die op de penalty's na ook niet gehad
Maar hij moet wel flink gaan oefenen op penalty's ja.Oh.![]()
Dat ontwikkelde hij pas de laatste jaren van zijn carriere. Toen met het EK tegen Zweden en in de CL finale tegen Chelski natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van der Sar was voor zover ik mij kan herinneren ook geen penalty killer.Oh.![]()
Hij heeft mij ook absoluut verrast. Met name op hoge ballen en dan met name bij spelhervattingen had ik voorheen mijn twijfels, maar dat zag er gewoon goed uit. Al heeft hij natuurlijk niet heel veel te doen gehad aangezien de verdediging goed stond. Het niveau van Neuer en Courtois zie ik hem echter niet snel aantikken. Dat van Sar ook niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, het is nog geen niveau Neuer of Courtois maar ontwikkeld zich snel en straalt rust uit (belangrijk voor een keeper). Een van de betere keepers dit WK en sowieso de beste keeper van NL.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Het lijkt vooral alsof Cilissen voetballend beter is geworden. Gisteren ook tegen Brazilie, werd hij opgejaagd door 2 man maar bijft kalm en speelt de bal met zijn verkeerde been gewoon verticaal (zuiver en hard) naar de CV. En je bent onder de druk uit. Heerlijk.![]()
In de beginfase of niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:10 schreef Lemsterr het volgende:
Het lijkt vooral alsof Cilissen voetballend beter is geworden. Gisteren ook tegen Brazilie, werd hij opgejaagd door 2 man maar bijft kalm en speelt de bal met zijn verkeerde been gewoon verticaal (zuiver en hard) naar de CV. En je bent onder de druk uit. Heerlijk.![]()
Inderdaad, maar Van der Sar had wel het voordeel dat hij 197 cm was en Cilessen 'slechts' 188 cm.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ontwikkelde hij pas de laatste jaren van zijn carriere. Toen met het EK tegen Zweden en in de CL finale tegen Chelski natuurlijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Maar penalty's stoppen kan je ook wel als je 188 cm bentquote:Op zondag 13 juli 2014 15:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Van der Sar had wel het voordeel dat hij 197 cm was en Cilessen 'slechts' 188 cm.. Je moet het alleen heel goed oefenen en je goed voorbereiden.
Oh.![]()
Snap niet wat lengte met penalty stoppen te maken heeft.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar penalty's stoppen kan je ook wel als je 188 cm bent. Je moet het alleen heel goed oefenen en je goed voorbereiden.
![]()
We weten dat je het niet altijd helemaal snapt.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap niet wat lengte met penalty stoppen te maken heeft.![]()
Serieus....quote:Op maandag 14 juli 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt niet zoveel.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben inmiddels overleden![]()
[..]
Snap niet wat lengte met penalty stoppen te maken heeft.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Hoe is het om een afwijking in je hersenen te hebben?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu kom jij met een paar argumenten waarom lengte belangrijk is bij penalty's. Vermeer die net iets over 1.80 is kan prima penals stoppen net zoals Casillas bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
We weten dat je het niet altijd helemaal snapt.
Kennelijk is het belangrijk om groot te zijn dan kun je beter penalty's stoppen sorry dat ik dit helemaal fout had![]()
![]()
Niet vaak met LAFCA eens maar in dezen heeft hij toch een punt.
Lengte is voordelig maar niet noodzakelijk."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Muric verzwikt enkel tijdens hollen in het bos
Frank de Boer is 'niet echt' meer op zoek naar buitenspelers. De selectie herbergt genoeg smaken en dan komt Robert Muric er nog bij. Maar wanneer? Dat is nog steeds de vraag. Muric heeft nog geen werkvergunning en raakte bovendien geblesseerd.
“Robert is een beetje geblesseerd. Hij verzwikte in het bos zijn enkel toen hij voor zichzelf wilde trainen. Het is niet heel ernstig, maar hij moet eerst behandeld worden,” vertelt De Boer aan onder meer Ajax Life. Het is uitgesloten dat Muric volgende week wel voor Ajax kan uitkomen.
Dat hele verhaal krijgt sowieso nog een staartje. Het is inmiddels twee weken geleden dat Ajax de komst van de Kroaat aankondigde en de werkvergunning zou snel rond moeten zijn, maar dit zit toch complexer in elkaar. Dinamo Zagreb is het er nog altijd niet mee eens dat het Muric kwijtraakt.
“Marc Overmars en onze advocaat kennen de precieze stand van zaken. We hopen dat de zaak Muric zo snel mogelijk voorkomt en dat hij dan bij ons kan aansluiten. Ik ga er vanuit dat we hem gecontracteerd hebben,” vervolgt De Boer, die de 18-jarige Muric omschrijft als een 'type-Robben'.
“Onze scouts hebben Muric volop aan het werk gezien. Ik heb zelf een mooi videootje bekeken. Dat zag er goed uit. Hij doet me qua stijl een beetje denken aan Robben. Vanaf rechts komt hij met zijn linkerbeen vaak naar binnen. Hij heeft veel dreiging, gaat graag op een tegenstander af en heeft een vrij goede steekbal.”
Als Muric straks het Ajaxshirt mag dragen, is De Boer gelukkig. “Ik zie verder genoeg talent bij onze eigen buitenspelers. Anwar El-Ghazi was goed in Zeist, daar straalt het talent vanaf. Lasse Schöne. Sheraldo Becker heeft veel talent, Lesly de Sa zelfs, Ricardo Kishna. Ik denk dat we genoeg opties hebben.”
Bijkomende complicatie is trouwens dat Muric al enige tijd niet heeft getraind bij Dinamo Zagreb. Misschien dat het daardoor iets langer duurt voordat hij op en top fit is.![]()
[..]
Snap niet wat lengte met penalty stoppen te maken heeft.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Zoals van Gaal zei. Krul is langer en dan heb je meer bereik.quote:"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Toch een whopping 5 cm verschil met Jasperquote:Op maandag 14 juli 2014 12:24 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Zoals van Gaal zei. Krul is langer en dan heb je meer bereik.![]()
Bij penalty's gaat het om reactie vermogen niet om hoe lang je bent.![]()
Als Sneijder een geweldig reactie vermogen heeft zou ik hem toch niet in de goal zetten.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch een whopping 5 cm verschil met Jasper![]()
Bij penalty's gaat het om reactie vermogen niet om hoe lang je bent.
Snap wat je bedoelt maar het is een combinatie van factoren. Lengte / postuur is er een van, hoewel niet zo belangrijk idd als reactie vermogen. Taffarel van brazilie kon er vroeger ook wel wat van en is maar 183.
Met Krul leek er opeens een reus in de goal te staan en hij deed het gewoon geweldig.
Jasper kan gewoon geen fuck van pingels maar dat wisten we al langer. Misschien kan hij wat lesjes van Van der Sar nemen ofzo."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
twitter:SkySportsNews twitterde op maandag 14-07-2014 om 12:52:37Sky Sources: QPR agree fee with Ajax for Icelandic striker Kolbeinn Sigthorsson #SSN reageer retweet
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
JUICHENquote:Op maandag 14 juli 2014 12:54 schreef Chase_Utley het volgende:
twitter:SkySportsNews twitterde op maandag 14-07-2014 om 12:52:37Sky Sources: QPR agree fee with Ajax for Icelandic striker Kolbeinn Sigthorsson #SSN reageer retweet
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:54 schreef Chase_Utley het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou hij er echt 9 voor hebben gekregen? zou echt episch zijnHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
SkySports zegt 5 miljoen pond.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:08 schreef Catch22- het volgende:
zou hij er echt 9 voor hebben gekregen? zou echt episch zijnWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
o mijn god wat een bazenactie zou dat zijnquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Goeien vergelijkingquote:Op maandag 14 juli 2014 12:34 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Als Sneijder een geweldig reactie vermogen heeft zou ik hem toch niet in de goal zetten.
Snap wat je bedoelt maar het is een combinatie van factoren. Lengte / postuur is er een van, hoewel niet zo belangrijk idd als reactie vermogen. Taffarel van brazilie kon er vroeger ook wel wat van en is maar 183.
Met Krul leek er opeens een reus in de goal te staan en hij deed het gewoon geweldig.
Jasper kan gewoon geen fuck van pingels maar dat wisten we al langer. Misschien kan hij wat lesjes van Van der Sar nemen ofzo..
Wat ik probeer te zeggen is dat je wel 2.10 kan zijn maar als jij niet snel genoeg in een hoek komt of te laat reageert dan heb je er nog geen kut aan![]()
9 miljoen euro voor onze ploeteraar. Godverdomme genot. Das bijna net zoveel als die gelhoofd uit Rotterdam en bijna 1.5x zoveel als hun rechtsback
[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 13:13:06 ]![]()
Marcquote:Queens Park Rangers krijgt mogelijk op korte termijn de beschikking over Kolbeinn Sigthórsson. De 24-jarige IJslander kon in januari Ajax al verlaten voor de Engelse club, maar wilde niet tussentijds weg en voelde ook weinig voor de Championship. Anderhalve week geleden werd een nieuw bod van de hand gewezen door Ajax, maar een nieuw bod lijkt wél succes te hebben.
/
De Nederlandse en Engelse media gaven vorige week aan dat Ajax een eerste bod van bijna 6,5 miljoen euro weigerde: de Amsterdammers zouden zo’n 12,5 miljoen euro verlangen. Sky Sports bericht nu dat Queens Park Rangers en Ajax eruit zijn, maar noemt geen transferbedrag. Mogelijk hebben de Premier League-club en Eredivisionist elkaar halverwege aanbod en vraag gevonden.
Sigthórsson heeft nog een contract voor een jaar in Amsterdam en Ajax heeft zich bovendien al voorbereid op een transfer, door zich te versterken met Arkadiusz Milik en Richairo Zivkovic. In het shirt van Ajax maakte Sigthórsson in drie jaar tijd 24 doelpunten in 59 competitiewedstrijden.![]()
![]()
![]()
![]()
Niet meer dan 6,5 volgens Sky Sports.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:12 schreef Scorpie het volgende:
9 miljoen euro voor onze ploeteraar. Godverdomme genot.![]()
+ 2,5 als ze de CL halenquote:Op maandag 14 juli 2014 13:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet meer dan 6,5 volgens Sky Sports.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:54 schreef Chase_Utley het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar penalty's stoppen kan je ook wel als je 188 cm bent. Je moet het alleen heel goed oefenen en je goed voorbereiden.
Vermeer is 1.83 en heeft er al aardig wat gestopt. Lengte is handig maar niet van doorslaggevend belang. Jasper moet vooral wat aan z'n uitstraling doen imho. Het lijkt net een 15-jarig schooljongetje imho. Voor de rest uitstekend gekeept.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap niet wat lengte met penalty stoppen te maken heeft.Behulpzaam als een waterkraan.
6.5 miljoen pond? Of euro?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet meer dan 6,5 volgens Sky Sports.![]()
Casillas heeft zelfs 2 penaltyreeksen gewonnen voor Spanjequote:Op maandag 14 juli 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Vermeer is 1.83 en heeft er al aardig wat gestopt. Lengte is handig maar niet van doorslaggevend belang. Jasper moet vooral wat aan z'n uitstraling doen imho. Het lijkt net een 15-jarig schooljongetje imho. Voor de rest uitstekend gekeept.![]()
Uitstraling had v/d Sar ook niet en Courtois heeft dat ook niet, hij moet gewoon ballen stoppen dan komt die uitstraling vanzelfquote:Op maandag 14 juli 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Vermeer is 1.83 en heeft er al aardig wat gestopt. Lengte is handig maar niet van doorslaggevend belang. Jasper moet vooral wat aan z'n uitstraling doen imho. Het lijkt net een 15-jarig schooljongetje imho. Voor de rest uitstekend gekeept.![]()
Met oog op meldingsplicht boven de 10 (?) % krijgen we het vanzelf te horen als het meer dan 6.5 miljoen euro is.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wie geloof je eerder?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]![]()
Anyway, 6.5 miljoen is nog steeds dikke prima voor een flopWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
madame_paonquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
QPR have agreed a £5million fee with Ajax for Iceland international striker Kolbeinn Sigthorsson, according to Sky sources.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]![]()
Anyway, 6.5 miljoen is nog steeds dikke prima voor een flop
More to follow…
http://www1.skysports.com(...)kolbeinn-sigthorsson![]()
Okequote:Op maandag 14 juli 2014 13:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
QPR have agreed a £5million fee with Ajax for Iceland international striker Kolbeinn Sigthorsson, according to Sky sources.
More to follow…
http://www1.skysports.com(...)kolbeinn-sigthorsson#genot.
![]()
Ja, maar zitten wij niet al ver boven de 65 miljoen dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Met oog op meldingsplicht boven de 10 (?) % krijgen we het vanzelf te horen als het meer dan 6.5 miljoen euro is.
Ach. 6,5miljoen voor die prutser ( ondanks zijn belangrijke goals dit seizoen ) is gewoon prima! Ajax neemt langzaam de pijn uit mijn ogen weg tijdens wedstrijden.![]()
Marc Netto
Het ga je goed Siggi, soms was je goed, soms was het wat minder. Maar hee, aan jou lag het niet![]()
Volgens mij zit de begroting zelf altijd rond de 65 bij Ajax.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar zitten wij niet al ver boven de 65 miljoen dan?
Ach. 6,5miljoen voor die prutser ( ondanks zijn belangrijke goals dit seizoen ) is gewoon prima! Ajax neemt langzaam de pijn uit mijn ogen weg tijdens wedstrijden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: