Ik heb hem even getest de afgelopen dagen en ik vind hem echt fijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
naar die das, ben ik wel benieuwd naar voor die 8 euro.
Heeft ie een beetje backbone?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Ik heb hem even getest de afgelopen dagen en ik vind hem echt fijn.Echt veel ervaring met andere badgers heb ik echter niet. Ik heb hiervoor voornamelijk de Omega van de trekpleister gebruikt dus dit was mijn eerste dassenhaar badger maar ik ben er echt over te spreken. Op kloppen gaat makkelijk (Derby scheerzeep en Arko scheercreme gebruikt) en de kwast is netjes vol met schuim. Voor die 8euro is het, in mijn ogen dan, een aanradertje!
jepquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:08 schreef Deezertje het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.action.nl/100-(...)sscrub-100ml-thermal
Gillette gezichtsscrub 99 cent, zou het wat zijn als pre-shave?
Dat kun je wel vergeten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er - fysieke - winkels waar je TFS Scheerzeep Bergamotto Neroli Forte kunt kopen, liefst in Den Haag?
Waarom dan, is het te exclusief?quote:
Ik bedoel het spul zelf. Ben bij de DM geweest...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je blijft kloppen wordt ie weer dikker
Heel klein merkje, wat Ubershave zegt.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:50 schreef Ubershave het volgende:
Alleen Barbiere Di Figaro verkoopt de TFS zepen
Die zijn distributeur van het merk
Bedankt. Jammer, want ik ben er benieuwd naar en ik zag op de site dat ze momenteel wegens vakantie niet leveren.quote:
Enkele buitenlandse webshops verkopen het ook denk ik, maar ik zou gewoon wachten even.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Jammer, want ik ben er benieuwd naar en ik zag op de site dat ze momenteel wegens vakantie niet leveren.
gewoon de creme, is normaalquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik bedoel het spul zelf. Ben bij de DM geweest...
Mijn andere crèmes zijn een stuk dikker lijkt het.quote:
Oké, dan doe ik dat. Dank je wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Enkele buitenlandse webshops verkopen het ook denk ik, maar ik zou gewoon wachten even.
daar zit ook een ander prijskaartje aan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mijn andere crèmes zijn een stuk dikker lijkt het.
Nou ja...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar zit ook een ander prijskaartje aan?
heerlijk, die nivea lemonquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:32 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nou ja...
Palmolive 85 cent voor betaald, Niveau 1,25 maar die is bijna net zo dik als Arko.
Ik heb de original, zit bijna geen geur aan helaas.quote:
Je hebt maar een beetje nodig hoor. Het is niet dat het aangelengd is met water ofzoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mijn andere crèmes zijn een stuk dikker lijkt het.
ik ook, van de DM, vind hem goed ruikenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb de original, zit bijna geen geur aan helaas.
Je spreekt over "lemon". Hij ruikt daar niet naar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ook, van de DM, vind hem goed ruiken
bij mij welquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je spreekt over "lemon". Hij ruikt daar niet naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |