naar die das, ben ik wel benieuwd naar voor die 8 euro.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:38 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Heb inderdaad de scheercreme meegenomen die vind ik best fijn! Aftershave heb ik helaas vergeten. De Palmolive had ik nog liggen, maar heb wel die van Nivea meegenomen die was geloof ik iets van een euro. Verder heb ik ook de Balea badger meegenomen van Dassenhaar maar die moet ik nog even uitproberen.
Weet alleen niet waar ik het kan halenquote:
wat bedoel je precies met zaakjes? bij de Turkse supermarkt ligt arko meestal wel in het schap of je kunt ze misschien afbellen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:18 schreef IPA35 het volgende:
Iemand bekend met een winkel die Arko verkoopt in omgeving Arnhem/Nijmegen? Er zitten genoeg van die zaakjes maar om ze nu allemaal één voor één langs te gaan.
Ook zou ik wel eens een flesje Alcolado Glacial willen. In Arnhem heb je ene "Toko Caribbean". Misschien daar eens proberen?
Zoals ik reeds heb verteld was ik dus bij een zaakje hier in de buurt die alles had van Arko behalve de scheercrème. Ik was gisteren in Nijmegen Bottendaal en liep twee zaakjes langs. Maar die hadden vooral honderd soorten olijven en geen verzorgingsproducten. Dus wil ik eigenlijk in Arnhem kijken. Ik weet er één te vinden maar ik weet niet of die het hebben. De grootste concentraties zitten in Malburgen en Klarendal. Maar ik ben daar niet zo bekend. Maar goed, binnekort maar eens een uitje maken. Ik heb ook de scheerstick op mijn wishlist gezet omdat ik op vakantie ga.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met zaakjes? bij de Turkse supermarkt ligt arko meestal wel in het schap of je kunt ze misschien afbellen?
Bij Amazing Oriental verkopen ze AG ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:18 schreef IPA35 het volgende:
Iemand bekend met een winkel die Arko verkoopt in omgeving Arnhem/Nijmegen? Er zitten genoeg van die zaakjes maar om ze nu allemaal één voor één langs te gaan.
Ook zou ik wel eens een flesje Alcolado Glacial willen. In Arnhem heb je ene "Toko Caribbean". Misschien daar eens proberen?
Ja die zit vlak naast dat zaakje wat ik noemde. Uit hun site bleek niet dat ze ook "West-Indische" waren verkochten. Dan ga ik daar kijken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Bij Amazing Oriental verkopen ze AG ook.
Ligt er eentje in Arnhem als ik me niet vergis, en anders zeker in Nijmegen.
Ja maar je moet het makkelijk kunnen vinden. Volgens weekend maar eens naar Arnhem...quote:
Hoe krijg je dat toch voor elkaar, weet jij welk baardtype je hebt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:50 schreef ToT het volgende:
Iets te kort na de vorige scheerbeurt me nu weer geschoren.
Ik bloed als een varken!
Geen idee. Ik heb niet echt een volle baard (volgens mij vrij normale baardgroei), maar de stoppels zijn wel erg stug.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat toch voor elkaar, weet jij welk baardtype je hebt?
dan zou ik een agressieve krabber of scherpere mesjes gebruiken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb niet echt een volle baard (volgens mij vrij normale baardgroei), maar de stoppels zijn wel erg stug.
normaal snijden mesjes er doorheenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:25 schreef ToT het volgende:
Ik merkte wel dat bij deze scheerbeurt de baardharen wel duidelijk stugger waren dan de vorige keer, toen ik die handcrème gebruikt had.
Ik heb een Pearl TTO SBF15. Is dat een goede, in mijn geval?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan zou ik een agressieve krabber of scherpere mesjes gebruiken.
Oh ik kom er wel doorheen, maar ik merk toch een lichte weerstand. Vandaag duidelijk meer dan de vorige keer.quote:
ik ken die krabber niet, dus ik weet niet of hij voor jouw baardharen goed is., misschien dat anderen daarover kunnen vertellen?quote:
Treet (die gebruik ik nu)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ken die krabber niet, dus ik weet niet of hij voor jouw baardharen goed is., misschien dat anderen daarover kunnen vertellen?
welke mesjes heb je allemaal?
probeer die feather maar eens over 2 dagenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Treet (die gebruik ik nu)
Wilkinson
Supermax
Gillette blue
Astra
Polsilver
Feather
Personna
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
probeer die feather maar eens over 2 dagen
gewoon voorzichtig,langzaam zonder druk op de krabber scheren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]Wil je dat ik m'n keel open haal of zo?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon voorzichtig,langzaam zonder druk op de krabber scheren.
Ik doe altijd na het scheren met warm water wassen en daarna met ijskoud water. Heerlijk!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef rumiii het volgende:
Niemand die zich ooit met koud water heeft geschoren?
scheer hier regelmatig met koud water. Gelukkig heb ik niet zo'n gevoelige huid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef rumiii het volgende:
Trekt de huid in m'n hals echt niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef rumiii het volgende:
Ik heb hem even getest de afgelopen dagen en ik vind hem echt fijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
naar die das, ben ik wel benieuwd naar voor die 8 euro.
Heeft ie een beetje backbone?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Ik heb hem even getest de afgelopen dagen en ik vind hem echt fijn.Echt veel ervaring met andere badgers heb ik echter niet. Ik heb hiervoor voornamelijk de Omega van de trekpleister gebruikt dus dit was mijn eerste dassenhaar badger maar ik ben er echt over te spreken. Op kloppen gaat makkelijk (Derby scheerzeep en Arko scheercreme gebruikt) en de kwast is netjes vol met schuim. Voor die 8euro is het, in mijn ogen dan, een aanradertje!
jepquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:08 schreef Deezertje het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.action.nl/100-(...)sscrub-100ml-thermal
Gillette gezichtsscrub 99 cent, zou het wat zijn als pre-shave?
Dat kun je wel vergeten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er - fysieke - winkels waar je TFS Scheerzeep Bergamotto Neroli Forte kunt kopen, liefst in Den Haag?
Waarom dan, is het te exclusief?quote:
Ik bedoel het spul zelf. Ben bij de DM geweest...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je blijft kloppen wordt ie weer dikker
Heel klein merkje, wat Ubershave zegt.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:50 schreef Ubershave het volgende:
Alleen Barbiere Di Figaro verkoopt de TFS zepen
Die zijn distributeur van het merk
Bedankt. Jammer, want ik ben er benieuwd naar en ik zag op de site dat ze momenteel wegens vakantie niet leveren.quote:
Enkele buitenlandse webshops verkopen het ook denk ik, maar ik zou gewoon wachten even.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Jammer, want ik ben er benieuwd naar en ik zag op de site dat ze momenteel wegens vakantie niet leveren.
gewoon de creme, is normaalquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik bedoel het spul zelf. Ben bij de DM geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |