abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192657892


[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2020 00:45:26 ]
pi_192657900
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:39 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Iemand die een paar mesjes te ruil heeft voor een Merkur Futur?

Heb de krabber een paar maanden geleden nieuw aangeschaft. Vrij weinig gebruikt.

Gebruikte na aanschaf ervan een keer een oude "slant" die ik nog had liggen; sindsdien de Futur niet meer gebruikt. |:(
Dus jij wilt wat misjes in ruil voor een Merkur Futur.? Daar zeg ik geen nee tegen, PM me maar!
pi_202698783
Tijd om deze topicreeks opnieuw in leven te roepen (ook al zit iedereen verplicht thuis en is een scheerbeurt al bijna 2 jaar een overbodige luxe).

Ben ik de enige bij wie de schroefdraad van de scheerkop na een aantal jaren gebruik doldraait? Of is dat inherent aan klassieke scheermesjes?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  maandag 20 december 2021 @ 10:10:22 #204
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202715812
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:12 schreef stavromulabeta het volgende:
Tijd om deze topicreeks opnieuw in leven te roepen (ook al zit iedereen verplicht thuis en is een scheerbeurt al bijna 2 jaar een overbodige luxe).

Ben ik de enige bij wie de schroefdraad van de scheerkop na een aantal jaren gebruik doldraait? Of is dat inherent aan klassieke scheermesjes?
Ik gebruik eigenlijk altijd mijn vintage gillette, maar volgens mij is mijn Edwin Jagger ook een beetje gammel. Ik vond de draad vanaf het begin al niet heel super. Het kan dus best zijn dat ze allemaal op den duur dol draaien. Is het je vaker overkomen?
Siesta & Fiesta!
pi_202716159
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:12 schreef stavromulabeta het volgende:
Tijd om deze topicreeks opnieuw in leven te roepen (ook al zit iedereen verplicht thuis en is een scheerbeurt al bijna 2 jaar een overbodige luxe).

Ben ik de enige bij wie de schroefdraad van de scheerkop na een aantal jaren gebruik doldraait? Of is dat inherent aan klassieke scheermesjes?
anders bestel bij ali de verstelbare future voor E10
pi_202731034
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 10:10 schreef Bramito het volgende:

[..]
Ik gebruik eigenlijk altijd mijn vintage gillette, maar volgens mij is mijn Edwin Jagger ook een beetje gammel. Ik vond de draad vanaf het begin al niet heel super. Het kan dus best zijn dat ze allemaal op den duur dol draaien. Is het je vaker overkomen?
Inderdaad een EJ. Dit is ondertussen de tweede kop die stuk is. Gelukkig kun je het stuk met de schroefdraad wel los bestellen (dat dat te koop is, zegt misschien ook al iets). Maar misschien moet ik maar eens overstappen op Mühle of zo.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_202731687
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 07:50 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Inderdaad een EJ. Dit is ondertussen de tweede kop die stuk is. Gelukkig kun je het stuk met de schroefdraad wel los bestellen (dat dat te koop is, zegt misschien ook al iets). Maar misschien moet ik maar eens overstappen op Mühle of zo.
ik vind het wel snel van EJ, zou idd eens een ander merk proberen.
  dinsdag 21 december 2021 @ 09:45:07 #208
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202732020
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 07:50 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Inderdaad een EJ. Dit is ondertussen de tweede kop die stuk is. Gelukkig kun je het stuk met de schroefdraad wel los bestellen (dat dat te koop is, zegt misschien ook al iets). Maar misschien moet ik maar eens overstappen op Mühle of zo.
Ik heb nog even gekeken en inderdaad is de draad redelijk verneukt. Ik gebruik hem dus nooit, maar ik zou zeker ook geen nieuwe kopen. Is de kop van Mühle niet hetzelfde als EJ? Ik meen mij zoiets te herinneren.
Siesta & Fiesta!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')