inb4 JIDF.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dankzij JIFD sta ik nu als ISIST bij de NSA en HLS op WWW.
quote:Isist
A girl who is EXTREMELY fashionable, great with makeup, has a bunch of guys waiting to do what ever she asks. This girl has many friends and she always manages to make them look great and find them a guy to "talk" to but like all other normal human beings this lovely gal has massive insecurities which might not bring her to the best of her abilities.
Terroristen kunnen ook gewoon high state fashion theedoek om hun gezicht knopen.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Terroristen kunnen ook gewoon high state fashion theedoek om hun gezicht knopen.
Palestina wordt structureel bezet. Lijkt me toch vrij duidelijk wie in dat conflict de foute partij is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:17 schreef JeMoeder het volgende:
Het zijn allemaal hersenloze moordenaars, of het nu Israël of de Palestijnen zijn.
De Hamas pretendeert ook een leger te zijn, die doen het ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:20 schreef voederbietel het volgende:
Sowieso, een leger inzetten tegen een burgerbevolking, zelfs Rusland doet dat soort shit niet.
Israël zou volgens het Verdrag van Genève de Palestijnse bevolking moeten beschermen tegen paramilitaire organisaties zoals Hamas. Misschien kun je zeggen dat ze dat ook proberen, hoewel ik zelf niet zo zie hoe raketten en bombardementen op burgerdoelen bijdragen aan enige vorm van bescherming.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:22 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
De Hamas pretendeert ook een leger te zijn, die doen het ook.
Dikke care, laat ze maar kapot rotten daar - ben het aandachtshoerengedrag van die Joden en nep-Arabieren helemaal zat.
Hamas schiet raketten af op burgerdoelen vanuit de achtertuin van haar eigen burgers.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:20 schreef voederbietel het volgende:
Sowieso, een leger inzetten tegen een burgerbevolking, zelfs Rusland doet dat soort shit niet.
Nogmaals, het boeit me niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Israël zou volgens het Verdrag van Genève de Palestijnse bevolking moeten beschermen tegen paramilitaire organisaties zoals Hamas. Misschien kun je zeggen dat ze dat ook proberen, hoewel ik zelf niet zo zie hoe raketten en bombardementen op burgerdoelen bijdragen aan enige vorm van bescherming.
Ik vind het ook onwijs fout dat een militie zulke dingen doet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hamas schiet raketten af op burgerdoelen vanuit de achtertuin van haar eigen burgers.
Ik ben geen fan van Israël, maar ik vind wel dat ze Hamas met wortel en al uit moeten roeien. Dat daarbij ook weleens een burger dode valt is treurig, maar helaas niet te voorkomen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het ook onwijs fout dat een militie zulke dingen doet.
HAMAS DOET HET OOK!!1quote:
Ook weleensquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Israël, maar ik vind wel dat ze Hamas met wortel en al uit moeten roeien. Dat daarbij ook weleens een burger dode valt is treurig, maar helaas niet te voorkomen.
Het is eigenlijk heel simpel: Niet steeds meer land inpikken en Palestijnen onderdrukken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel: Geen raketten meer op Israël afschieten.
Ze hebben gewoon geen grip op de 'kolonisten' die gefinancierd, bewapend en beschermd worden door de Israëlische regering.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel: Niet steeds meer land inpikken en Palestijnen onderdrukken.
Doe nou eens een keer normaal joh, klapjosti.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:33 schreef deadprez het volgende:
el simpel: Niet steeds meer land inpikken en Palestijnen onderdrukken.
Luisteren naar FOKKER deadprez JA!!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:36 schreef deadprez het volgende:
Gewoon allemaal eens een keer niet zo moeilijk doen daar.
Jij gaat ook snel. Van uitroeien tot niet zo moeilijk doen in 9 minuten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Luisteren naar FOKKER deadprez JA!!!
Als ik jou was zou ik maar in mijn god geloven en je naar de regels van mijn god gedragen, anders hak ik je hoofd er af....quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:37 schreef eend112 het volgende:
Niks tegen geloof, maar wel iets tegen mensen die geloof een der mate rol in hun leven laten lijden waardoor andere mensen er last van hebben
Kap eens allemaal met de UI van Guus jatten, veel te verwarrend dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:37 schreef eend112 het volgende:
Niks tegen geloof, maar wel iets tegen mensen die geloof een der mate rol in hun leven laten lijden waardoor andere mensen er last van hebben
Klopt. Maar dat niet zo moeilijk doen gaat natuurlijk niet gebeuren, dus dan maar uitroeien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij gaat ook snel. Van uitroeien tot niet zo moeilijk doen in 9 minuten.
Zoals je ziet heeft de Israel "Defense" Forces meer slachtoffers gemaakt dan Hamas. Zullen we de IDF dan maar gewoon verbieden?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat niet zo moeilijk doen gaat natuurlijk niet gebeuren, dus dan maar uitroeien.
Lijkt me niet verstandig aangezien de kans dan bestaat dat moslims de joden gaan uitroeien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zoals je ziet heeft de Israel "Defense" Forces meer slachtoffers gemaakt dan Hamas. Zullen we de IDF dan maar gewoon verbieden?
Mensen die geweld gebruiken gewoon neerstompen jaquote:
Precies.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mensen die geweld gebruiken gewoon neerstompen ja
Alle wapens vervangen voor muziekinstrumenten waar reggae mee gemaakt kan worden.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alle wapens inwisselen voor waterpistolen en waterbalonnen.
Ze moeten ons gewoon de macht geven. Binnen een maand wereldvrede.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alle wapens vervangen voor muziekinstrumenten waar reggae mee gemaakt kan worden.
Geld is toch kut.quote:
Ik regeer liever alleen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:45 schreef deadprez het volgende:
Alle wapens vervangen voor muziekinstrumenten waar reggae mee gemaakt kan worden.
Ze moeten ons gewoon de macht geven. Binnen een maand wereldvrede.
Wijze man dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk het kapitalisme afschaffen. Dat is ook wel achterhaald inmiddels.
Welk geld?quote:
Eten is dan weer niet kut.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien bedoelde 'ie je voedselbonnen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat je verdiend hebt met kopjes wassen op het herentoilet.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah de JIDF is gearriveerd zie ik. [ afbeelding ]
hehehehquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geheel in Israëlische stijl.
Kan er wel om lachen eigenlijk. Mortaxx zit met z'n hoofd in de Tinder, Frank breekt z'n gedachten over toch nog een biertje of toch al een cognacje, en die jongen baggert klb vol.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:56 schreef deadprez het volgende:
Oh god, daar is die mongool weer met zijn honderdduizend kuttopics achter elkaar.
Hoe weet je dat het een mongool is?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:56 schreef deadprez het volgende:
Oh god, daar is die mongool weer met zijn honderdduizend kuttopics achter elkaar.
Vind het vooral nogal triest eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen eigenlijk. Mortaxx zit met z'n hoofd in de Tinder, Frank breekt z'n gedachten over toch nog een biertje of toch al een cognacje, en die jongen baggert klb vol.
Hij komt nooit verder dan 21 topics.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een mongool is?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dankzij JIFD sta ik nu als ISIST bij de NSA en HLS op WWW.
Maar wel dat uitkeringsgeld aannemen.quote:
Beter dan je poepertje verhuren zoals jij dat doet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maar wel dat uitkeringsgeld aannemen.
Niet je eigen geld verdienenquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:13 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Beter dan je poepertje verhuren zoals jij dat doet.
Dit dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:26 schreef wenfer2 het volgende:
Nederlanders die heel uitgesproken pro-israel of pro-palastijnen is zonder ook maar een band te hebben met het conflict.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:13 schreef voederbietel het volgende:
Bijstand is een schadeloosstelling voor het feit dat de overheid jouw geen baan kan leveren.
Kun je er toch nog wel een mening over hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:30 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dit dus.
Het is daar een kansloze bende en ik heb niks met de mensen die daar wonen.
Ja maar termen als kankerjoden en kankermoslims zie ik liever niet voorbij komen mijnheer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je er toch nog wel een mening over hebben.
Waar zie jij mij dat posten dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja maar termen als kankerjoden en kankermoslims zie ik liever niet voorbij komen mijnheer.
Kneusje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nog nergens maar ik hou je in de gaten hoor jongeman.
Stoere jongen hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:35 schreef lijpe_mocro13 het volgende:
fuck die kk zionisten gooi een bom op die vieze joden met een hakenkruis erop dat zal ze leren.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:35 schreef lijpe_mocro13 het volgende:
fuck die kk zionisten gooi een bom op die vieze joden met een hakenkruis erop dat zal ze leren.
Ben jij een echte marokkaan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:40 schreef lijpe_mocro13 het volgende:
Kanker Joden hebben niks van tweede wereldoorlog geleerd was Hitler er maar.
Denk het niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:42 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ben jij een echte marokkaan?
Ik heb even de NSB'er uitgehangen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:40 schreef lijpe_mocro13 het volgende:
Also also alsoquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:40 schreef lijpe_mocro13 het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:43 schreef lijpe_mocro13 het volgende:
[..]
rowied te kowed zied eh hmari
Maar o wee als er een tepel gepost wordt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:44 schreef jannewilja het volgende:
Even serieus: Met de hoeveelheid jongeren die op facebook zitten zijn zulke video's te veel voorkomend. 1 marokaan in je vriendenlijst en de kans is 74% dat je in 1 week tijd 1 video gaat zien in je feed waarbij iemand zijn hand afgehakt wordt. Pure "gore" dus. Dit kan schokkend zijn voor jongeren en facebook zou dit moeten verwijderen. Ik heb het een keer aangegeven en ik kreeg als reactie van hun dat het niet hun richtlijnen schendt...
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Palestina?
Er bestaat helemaal geen Palestina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |