Geld is toch kut.quote:
Ik regeer liever alleen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:45 schreef deadprez het volgende:
Alle wapens vervangen voor muziekinstrumenten waar reggae mee gemaakt kan worden.
Ze moeten ons gewoon de macht geven. Binnen een maand wereldvrede.
Wijze man dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk het kapitalisme afschaffen. Dat is ook wel achterhaald inmiddels.
Welk geld?quote:
Eten is dan weer niet kut.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien bedoelde 'ie je voedselbonnen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat je verdiend hebt met kopjes wassen op het herentoilet.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah de JIDF is gearriveerd zie ik. [ afbeelding ]
hehehehquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geheel in Israėlische stijl.
Kan er wel om lachen eigenlijk. Mortaxx zit met z'n hoofd in de Tinder, Frank breekt z'n gedachten over toch nog een biertje of toch al een cognacje, en die jongen baggert klb vol.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:56 schreef deadprez het volgende:
Oh god, daar is die mongool weer met zijn honderdduizend kuttopics achter elkaar.
Hoe weet je dat het een mongool is?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:56 schreef deadprez het volgende:
Oh god, daar is die mongool weer met zijn honderdduizend kuttopics achter elkaar.
Vind het vooral nogal triest eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen eigenlijk. Mortaxx zit met z'n hoofd in de Tinder, Frank breekt z'n gedachten over toch nog een biertje of toch al een cognacje, en die jongen baggert klb vol.
Hij komt nooit verder dan 21 topics.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een mongool is?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dankzij JIFD sta ik nu als ISIST bij de NSA en HLS op WWW.
Maar wel dat uitkeringsgeld aannemen.quote:
Beter dan je poepertje verhuren zoals jij dat doet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maar wel dat uitkeringsgeld aannemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |