inb4 JIDF.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dankzij JIFD sta ik nu als ISIST bij de NSA en HLS op WWW.
quote:Isist
A girl who is EXTREMELY fashionable, great with makeup, has a bunch of guys waiting to do what ever she asks. This girl has many friends and she always manages to make them look great and find them a guy to "talk" to but like all other normal human beings this lovely gal has massive insecurities which might not bring her to the best of her abilities.
Terroristen kunnen ook gewoon high state fashion theedoek om hun gezicht knopen.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Terroristen kunnen ook gewoon high state fashion theedoek om hun gezicht knopen.
Palestina wordt structureel bezet. Lijkt me toch vrij duidelijk wie in dat conflict de foute partij is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:17 schreef JeMoeder het volgende:
Het zijn allemaal hersenloze moordenaars, of het nu Israël of de Palestijnen zijn.
De Hamas pretendeert ook een leger te zijn, die doen het ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:20 schreef voederbietel het volgende:
Sowieso, een leger inzetten tegen een burgerbevolking, zelfs Rusland doet dat soort shit niet.
Israël zou volgens het Verdrag van Genève de Palestijnse bevolking moeten beschermen tegen paramilitaire organisaties zoals Hamas. Misschien kun je zeggen dat ze dat ook proberen, hoewel ik zelf niet zo zie hoe raketten en bombardementen op burgerdoelen bijdragen aan enige vorm van bescherming.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:22 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
De Hamas pretendeert ook een leger te zijn, die doen het ook.
Dikke care, laat ze maar kapot rotten daar - ben het aandachtshoerengedrag van die Joden en nep-Arabieren helemaal zat.
Hamas schiet raketten af op burgerdoelen vanuit de achtertuin van haar eigen burgers.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:20 schreef voederbietel het volgende:
Sowieso, een leger inzetten tegen een burgerbevolking, zelfs Rusland doet dat soort shit niet.
Nogmaals, het boeit me niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Israël zou volgens het Verdrag van Genève de Palestijnse bevolking moeten beschermen tegen paramilitaire organisaties zoals Hamas. Misschien kun je zeggen dat ze dat ook proberen, hoewel ik zelf niet zo zie hoe raketten en bombardementen op burgerdoelen bijdragen aan enige vorm van bescherming.
Ik vind het ook onwijs fout dat een militie zulke dingen doet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hamas schiet raketten af op burgerdoelen vanuit de achtertuin van haar eigen burgers.
Ik ben geen fan van Israël, maar ik vind wel dat ze Hamas met wortel en al uit moeten roeien. Dat daarbij ook weleens een burger dode valt is treurig, maar helaas niet te voorkomen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het ook onwijs fout dat een militie zulke dingen doet.
HAMAS DOET HET OOK!!1quote:
Ook weleensquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Israël, maar ik vind wel dat ze Hamas met wortel en al uit moeten roeien. Dat daarbij ook weleens een burger dode valt is treurig, maar helaas niet te voorkomen.
Het is eigenlijk heel simpel: Niet steeds meer land inpikken en Palestijnen onderdrukken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel: Geen raketten meer op Israël afschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |