Ze hebben gewoon geen grip op de 'kolonisten' die gefinancierd, bewapend en beschermd worden door de Israėlische regering.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel: Niet steeds meer land inpikken en Palestijnen onderdrukken.
Doe nou eens een keer normaal joh, klapjosti.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:33 schreef deadprez het volgende:
el simpel: Niet steeds meer land inpikken en Palestijnen onderdrukken.
Luisteren naar FOKKER deadprez JA!!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:36 schreef deadprez het volgende:
Gewoon allemaal eens een keer niet zo moeilijk doen daar.
Jij gaat ook snel. Van uitroeien tot niet zo moeilijk doen in 9 minuten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Luisteren naar FOKKER deadprez JA!!!
Als ik jou was zou ik maar in mijn god geloven en je naar de regels van mijn god gedragen, anders hak ik je hoofd er af....quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:37 schreef eend112 het volgende:
Niks tegen geloof, maar wel iets tegen mensen die geloof een der mate rol in hun leven laten lijden waardoor andere mensen er last van hebben
Kap eens allemaal met de UI van Guus jatten, veel te verwarrend dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:37 schreef eend112 het volgende:
Niks tegen geloof, maar wel iets tegen mensen die geloof een der mate rol in hun leven laten lijden waardoor andere mensen er last van hebben
Klopt. Maar dat niet zo moeilijk doen gaat natuurlijk niet gebeuren, dus dan maar uitroeien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij gaat ook snel. Van uitroeien tot niet zo moeilijk doen in 9 minuten.
Zoals je ziet heeft de Israel "Defense" Forces meer slachtoffers gemaakt dan Hamas. Zullen we de IDF dan maar gewoon verbieden?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat niet zo moeilijk doen gaat natuurlijk niet gebeuren, dus dan maar uitroeien.
Lijkt me niet verstandig aangezien de kans dan bestaat dat moslims de joden gaan uitroeien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zoals je ziet heeft de Israel "Defense" Forces meer slachtoffers gemaakt dan Hamas. Zullen we de IDF dan maar gewoon verbieden?
Mensen die geweld gebruiken gewoon neerstompen jaquote:
Precies.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mensen die geweld gebruiken gewoon neerstompen ja
Alle wapens vervangen voor muziekinstrumenten waar reggae mee gemaakt kan worden.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alle wapens inwisselen voor waterpistolen en waterbalonnen.
Ze moeten ons gewoon de macht geven. Binnen een maand wereldvrede.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alle wapens vervangen voor muziekinstrumenten waar reggae mee gemaakt kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |