quote:Op maandag 14 juli 2014 21:39 schreef sp3c het volgende:
als je je daar een grote vent van voelt dan moet je dat vooral doen, ik heb geen flauw idee wat het betekend
dat sluit ik niet uitquote:Op maandag 14 juli 2014 21:42 schreef SadPanda het volgende:
anders heb ik zo een ban aan me broek of een note dus ik vroeg het maar even
matige neus voor een Amsterdammerquote:
De regel dat de regels niet in steen zijn gebeiteld, is wel in steen gebeiteld.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:47 schreef sp3c het volgende:
de regels op fok! zijn niet in stenen tafelen gebeiteld
Ja hoor van mij wel.eerlijk gezegd heb ik daar ook nog nooit van gehoord. Maar ik ben niet zo into the world of het Yiddische woorden se. Ik ben in Nederland geboren van Tunesische Tadzjiekse en Uzbeekse afkomst.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ok, dan mag ik dus ook smous zeggen.
Ik vond dit zo'n goeie grap dat ik hem gewoon weer ga quoten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:32 schreef Specularium het volgende:
Kees Kachel deed dat toch, pallies sorteren?
Geen probleem.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:16 schreef Dance99Vv het volgende:
Uh , ik wou specularium even bedanken voor het toevoegen van foto en artikel bij de OP van NWS / Tientallen dode meeuwen op Schevenings strand
Bedankt Specularium
Mijn aanwezigheid hier bewijst het tegendeel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:23 schreef Tem het volgende:
Leuk zo'n kloon. Daar trappen we natuurlijk niet in.
Voorschurft de Zonnekoningquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid hier bewijst het tegendeel.
Maar toegegeven, dat is pre-Tem/Specularium, toen mods nog idioten waren.
Klonen zijn best geestg soms. Alleen een beetje laf dat sommige users kloons gebruiken om dingen te posten waar ze met hun 'echte' account de ballen niet voor hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:27 schreef sp3c het volgende:
ik geef nog steeds niet om klonen
#youonlylive1milliontimesontehinterwebz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |