Ik heb deze nog nooit gebruikt, ik zal een andere doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:22 schreef timmmmm het volgende:
Hoe lang heb je dat ding al joh? Is die nieuw ofzo? Het valt me nu in ieder geval pas op, maar ik heb lange tijd mobiel gezeten
Beter zou ik niet meteen zeggen, maar hij brandt beduidend minder in mijn oogjes.quote:
Wat 365 dagen per jaar gewoon een (recalcitrante/tegendraadse/trollerige/whatever) mening is die op FOK! geuit kan worden, is tijdens iets als het uitladen van de slachtoffers van Nederland's equivalent van 9/11 (qua % bevolking) gewoon ongewenst. Al ben je nog zo kritisch op wat dan ook, hou dat even voor je tot de lijken goed en wel op weg zijn. Denk ik dan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik even mijn mening mag geven. Ik snap best dat er veel users bij zo'n ceremonie in het nieuwstopic komen posten om hun mening te geven. Waar ik ook volkomen snap dat er 9 op de 10 mensen erg aan zijn gedaan door het gebeuren. Het ene hoopje, het ene afwijkende hoopje heeft naar mijn inziens ook gewoon recht op een mening. Alleen kunnen die aangedane mensen dat als 'onrespectvol' opvatten terwijl zij ook maar hun mening geven. Daardoor komt er alleen maar paniek in het topic en worden mensen afgeschilderd als respectloze honden. Overigens heb ik net als jullie ook gewoon genoeg posts gezien die niet door de beugel konden.
Tot zover mijn ei.
Gelukkig zijn de mensen op de frontpage ook zo respectvol jegens slachtoffers van andere slachtpartijen. Oh wacht..quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:11 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat 365 dagen per jaar gewoon een (recalcitrante/tegendraadse/trollerige/whatever) mening is die op FOK! geuit kan worden, is tijdens iets als het uitladen van de slachtoffers van Nederland's equivalent van 9/11 (qua % bevolking) gewoon ongewenst. Al ben je nog zo kritisch op wat dan ook, hou dat even voor je tot de lijken goed en wel op weg zijn. Denk ik dan.
Als je mij of andere FP-crew er op mocht betrappen moet je dat meteen melden. En gaan anderen over de schreef, meld het dan vooral in Feedback.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de mensen op de frontpage ook zo respectvol jegens slachtoffers van andere slachtpartijen. Oh wacht..![]()
Dat helpt geen reet - en dat weet je zelf ook. Maar goed, dat is een ander onderwerp - wil slechts even de enorme dikke plaat voor je kop aantonen -. Aan de ene kant is het nu goed dat je ervaart hoe het voelt als het jezelf wel raakt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Als je mij er op mocht betrappen moet je dat meteen melden. En gaan anderen over de schreef, meld het dan vooral in Feedback.
Oké mama.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:19 schreef sp3c het volgende:
ga nou niet weer hier over de frontpage zitten zeiken man
Oh jawel hoor. Er is achter de schermen gewoon een protocol. Afhankelijk van wat men zegt zijn er altijd allerlei represailles mogelijk - verwijderen, aanspreken, noten en bannen (en dan ook nog van 1 dag tot maandenlang). Net als op het forum overigens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat helpt geen reet - en dat weet je zelf ook. Maar goed, dat is een ander onderwerp - wil slechts even de enorme dikke plaat voor je kop aantonen -. Aan de ene kant is het nu goed dat je ervaart hoe het voelt als het jezelf wel raakt.
En wat moet ik hier nu mee?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik even mijn mening mag geven. Ik snap best dat er veel users bij zo'n ceremonie in het nieuwstopic komen posten om hun mening te geven. Waar ik ook volkomen snap dat er 9 op de 10 mensen erg aan zijn gedaan door het gebeuren. Het ene hoopje, het ene afwijkende hoopje heeft naar mijn inziens ook gewoon recht op een mening. Alleen kunnen die aangedane mensen dat als 'onrespectvol' opvatten terwijl zij ook maar hun mening geven. Daardoor komt er alleen maar paniek in het topic en worden mensen afgeschilderd als respectloze honden. Overigens heb ik net als jullie ook gewoon genoeg posts gezien die niet door de beugel konden.
Tot zover mijn ei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |