quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:49 schreef Rockiejj het volgende:
Kijk je dan 5 uur lang alleen maar naar fietsende mannen? Of kijk je pas vanaf het einde, waarin duidelijk gaat worden wie er gaat winnen? Ik ben wel nieuwsgierig, want ik vind het af en toe best leuk om te kijken, maar ik kijk ook om te kijken naar de omgeving enzo..
Of door HAHA Herbert ruw uit je slaap gehaald wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:07 schreef Limburg82 het volgende:
Tijdens de Tour heb ik altijd de beste middagslaapjes. De stem van Ducrot die je langzaam in slaap wiegt en vervolgens hopen dat je 10km voor het einde weer wakker wordt.
Ditquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:07 schreef Limburg82 het volgende:
Tijdens de Tour heb ik altijd de beste middagslaapjes. De stem van Ducrot die je langzaam in slaap wiegt en vervolgens hopen dat je 10km voor het einde weer wakker wordt.
Dat inderdaad. En soms lees ik op internet ineens dat een Nederlander mee is in een kopgroep en dan gooi ik het even aan op de achtergrond.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:04 schreef gelestipjes het volgende:
Ligt aan het soort etappe. Van die etappes waar meteen wel al duidelijk is dat het een massasprint wordt kijk ik alleen de laatste 15km of zo
Dit dus. Tv aan, laptop aan, is het saai dan vermaak je je ook wel, is het boeiend dan mis je in elk geval niks.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kijk half half. Zit meestal te internetten. En als het spannend word merk je dat wel.
Zo'n dag als gister kijk ik helemaal als ik de kans heb. Epische bergetappes ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:49 schreef Rockiejj het volgende:
Kijk je dan 5 uur lang alleen maar naar fietsende mannen? Of kijk je pas vanaf het einde, waarin duidelijk gaat worden wie er gaat winnen? Ik ben wel nieuwsgierig, want ik vind het af en toe best leuk om te kijken, maar ik kijk ook om te kijken naar de omgeving enzo..
Hier kan ik niks aan toevoegen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:07 schreef Limburg82 het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:07 schreef Limburg82 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |