Ha dank jequote:Op maandag 14 juli 2014 21:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Beide al gelezen. Moet mijn complimenten maken hoor, je kan dit echt heel goed
Moet volgend jaar NSJ echt meepikken. Lijkt me tof.
Top 25 hooguit, en dan is het grootste deel Nederhop.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Nederland eindig ik gewoon met Doe Maar en Andre Hazes
Pharoah Sandersquote:Op maandag 14 juli 2014 21:43 schreef Norrage het volgende:
Voor de geinteresseerden nog mijn 2 NSJ verslagen. Dat jullie er inspiratie uit mogen opdoen om je eens meer in jazz te verdiepenEn wat was Darkside goed zeg....
http://pat-sounds.blogspo(...)jazz-2014-07-11.html
http://pat-sounds.blogspo(...)jazz-2014-07-13.html
Wel een baas hoor die Pharoah. Ook zoals hij even een dansje ging doenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Top 25 hooguit, en dan is het grootste deel Nederhop.
[..]
Pharoah Sanders
Toch vet dat je zo'n legende nog live kan zien.
Hij heeft een positief karma, daarom is die nog zo fit.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel een baas hoor die Pharoah. Ook zoals hij even een dansje ging doenTerwijl ie 84 is ofzo.
Echt fit was ie niet, hij deed er toch zeker 10 minuten over om naar het midden van het podium te komenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hij heeft een positief karma, daarom is die nog zo fit.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt fit was ie niet, hij deed er toch zeker 10 minuten over om naar het midden van het podium te komen
Mainstream is het nieuwe hipster en jij bent een van de voorlopersquote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef kciR het volgende:
[..]
Niet te vaak zeggen, straks ga ik het nog geloven ook
Luisterde mijn moeder zelfsquote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef Moody het volgende:
Niets mis met mainstream. The Beatles waren ook mainstream.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef kciR het volgende:
[..]
Niet te vaak zeggen, straks ga ik het nog geloven ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde zeggen niks, maar wilde vooral mijn waardering laten merken. Maar nu ik erover nadenk heb ik geen idee wat ik moet luisteren, dus als je wil mag je me een album aanraden, ga ik die direct luisteren.quote:
Ga je høken? Ik ben er nog nooit geweest, terwijl ik om de hoek geboren ben.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef Gehenna het volgende:
Hoppa, dagkaarten voor de Zwarte Cross in de pocket
Klinkt vet ja, haal ik wel binnen.quote:
Als je het online vindt, mag je het aan mij ook geven. Ik ben ook op zoektochtquote:Op maandag 14 juli 2014 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klinkt vet ja, haal ik wel binnen.
Weet overigens al wat ik ga luisteren. Clube de Esquina van Milton Nascimento en Lò Borges, wil ik al tijden opnieuw luisteren.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ga je høken? Ik ben er nog nooit geweest, terwijl ik om de hoek geboren ben.
Vroeger was het echt alleen høken en motor-cross, maar de laatste jaren is het echt een volwaardig en leuk festival. Paar jaar terug was ik niet weg te slaan bij de metal-weide en de theater-weide. Leuke optredens gezien toen, van Monster Magnet tot The Black Crowes en Blondie, en van Roosbeef die liedjes zingt van Willem Wilmink tot voordragen van Herman Brusselmans uit eigen werkquote:Op maandag 14 juli 2014 22:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog naar toe. Dik half uur rijden. Al heb ik het niet zo op beukende Achterhoekers. Zwarte Cross is relaxt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |