Hehe moest ff denken maar ik snap hem.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:06 schreef DO2 het volgende:
Ach, er komt hier zoveel voorbij, Kerft. Je ziet door de bomen het bos niet meer.
Get it?.
Wablief? Welk album heb je het over?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:32 schreef Kerftminister het volgende:
Jezus wat een matige plaat dat Blue Album, kan Pinkerton zeker waarderen, maar dit?
Eens. De blauwe is wat mij betreft het beste album van Weezer.quote:
selftitled van Weezer.quote:
Kun je nagaan, zelfs ik ken Weezer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef Norrage het volgende:
Ik doe een Tchockje, en zeg dat ik nog nooit in mijn leven naar Weezer heb geluisterd
Deze ken je toch wel? Of is dat ook voor jouw tijd?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef Norrage het volgende:
Ik doe een Tchockje, en zeg dat ik nog nooit in mijn leven naar Weezer heb geluisterd
Dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:15 schreef DO2 het volgende:
Buddy Holly is natuurlijk een fantastisch nummer.
Maar dat jij het he-le-maal niks vindt, moet je lekker he-le-maal zelf weten, Kerft.
Dat doe ik ook zeker.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:15 schreef DO2 het volgende:
Buddy Holly is natuurlijk een fantastisch nummer.
Maar dat jij het he-le-maal niks vindt, moet je lekker he-le-maal zelf weten, Kerft.
Weezer is al een tijdje een karikatuur van zichzelf. Dus dat zal vast niet veel worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit.
Er komt overigens een nieuwe Weezer uit blijkbaar, dat wist ik niet. Release 30 september.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |