quote:
cunt kakquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Zijn voornaam lijkt op cunt.
Hilarisch.
EN DIRK KUIJT OOK.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
DOE EENS RUSTIG MENSEN
CUNEYT CAKIR IS OOK MAAR EEN MENS
De ene smoes na de anderquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet morgen vroeg op pik, belangrijke schooltoets
beide shitquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef MakkieR het volgende:
Wat zou erger zijn..in de finale vernederd worden of met de troostfinale het WK winnend afsluiten?
Waar zit jij dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom zitten jullie trouwens niet allemaal in de kroeg te zuipen?
Tjah , brons kun je winnen, maar met zilver verlies je goud hé ...quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef MakkieR het volgende:
Wat zou erger zijn..in de finale vernederd worden of met de troostfinale het WK winnend afsluiten?
Mocht het zo zijn, dan is het alsnog een tactische blunder van Van Gaal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het worden penalty's en dan gaan we eruit.
#stinhobet
Kuyt zo op doel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:15 schreef LS24 het volgende:
Hallo, mijn naam is Louis en had ik nou stuntelaar maar niet erin gezet, want ik had Krul eigenlijk nodig gehad.
Anders herkent niemand mequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op joh, met je neppe naam
inmiddels heb je al een leven gevonden.
Een toernooi winnend afsluiten geeft ook wel weer een lekker gevoel:)quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah , brons kun je winnen, maar met zilver verlies je goud hé ...
Wat nou man, wij hebben goede penalnemers en zij romeroquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Binnen een kwartier niet klaar = einde
Die scheids is prut iddquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:15 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zei toch dat die scheids omgekocht is, dat is overduidelijk.
Wat verwacht je dan ook van zuid amerika
De stront put en luilekkerland van mafioso van amerika.
Lul nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef Maver24 het volgende:
Zelfs Belgie heeft meer kansen gehad tegen Argentinie
En toch staan ze er nu niet...quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef Maver24 het volgende:
Zelfs Belgie heeft meer kansen gehad tegen Argentinie
We hebben al 3 wissels verbruikt, let eens opquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Benieuwd of Krul er zo weer in komt om de penalties te regelen.
Niet, dit keer zijn we onze troef kwijt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zou het een voordeel zijn dat we al 1x eerder penalties hadden, of juist niet?
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
De bal is rond, het gras is groen, het kan vriezen of het kan dooien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef Groby het volgende:
scheids is typje kevin blom, overal voor fluiten en er nog trots op zijn ook
Geen voordeel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
Want? Onzin..quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
2 keer penalties winnen lijkt mij onmogelijk.
Oh kutquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We hebben al 3 wissels verbruikt, let eens op
Wat zou dat uitmaken?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
kan niet meer ouwequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Benieuwd of Krul er zo weer in komt om de penalties te regelen.
Portugal Nederland met al die kaarten raakte de kroeg zo fucking opgefokt dat de politie hem ontruimde voor het einde van de wedstrijd, ik hoef geen Gordon of zoiets in de pauze, en in het stadion gaat het gejoel en geschreeuw mooi op met het spel, in een kroeg zijn er m.i. veel te veel mensen die geen goede kijk op het spel hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |