Robben stopte ook gelijk met lopenquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
rustig jongens, ik zou ook moe worden als scheids zijnde van dat constante gefladder en gejank van Robben.
Niet dat het negatief bedoeld is, maar ik snap wel dat hij er ook van denkt: ''krijg de pleuris, ik blijf lekker doorrrennen''
Omdat werk morgen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom zitten jullie trouwens niet allemaal in de kroeg te zuipen?
Geen alcohol onder de 18quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat lijkt net de helft van een flauwe mopquote:
alcholquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen alcohol onder de 18.
Geen alchol onder de 16 bekt beter
Vriendenclub is bijna volledig verhinderd, en kijken in de kroeg vind ik waardeloos.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Je hebt dus geen vrienden, mmkaayquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minderjarig zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat zeggen zequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
DOE EENS RUSTIG MENSEN
CUNEYT CAKIR IS OOK MAAR EEN MENS
Zijn voornaam lijkt op cunt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
DOE EENS RUSTIG MENSEN
want?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vriendenclub is bijna volledig verhinderd, en kijken in de kroeg vind ik waardeloos.
Moet morgen vroeg op pik, belangrijke schooltoetsquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je hebt dus geen vrienden, mmkaay
quote:
cunt kakquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Zijn voornaam lijkt op cunt.
Hilarisch.
EN DIRK KUIJT OOK.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
DOE EENS RUSTIG MENSEN
De ene smoes na de anderquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet morgen vroeg op pik, belangrijke schooltoets
beide shitquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef MakkieR het volgende:
Wat zou erger zijn..in de finale vernederd worden of met de troostfinale het WK winnend afsluiten?
Waar zit jij dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Tjah , brons kun je winnen, maar met zilver verlies je goud hé ...quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef MakkieR het volgende:
Wat zou erger zijn..in de finale vernederd worden of met de troostfinale het WK winnend afsluiten?
Mocht het zo zijn, dan is het alsnog een tactische blunder van Van Gaal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het worden penalty's en dan gaan we eruit.
#stinhobet
Kuyt zo op doel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:15 schreef LS24 het volgende:
Hallo, mijn naam is Louis en had ik nou stuntelaar maar niet erin gezet, want ik had Krul eigenlijk nodig gehad.
Anders herkent niemand mequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op joh, met je neppe naam
inmiddels heb je al een leven gevonden.
Een toernooi winnend afsluiten geeft ook wel weer een lekker gevoel:)quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah , brons kun je winnen, maar met zilver verlies je goud hé ...
Wat nou man, wij hebben goede penalnemers en zij romeroquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Binnen een kwartier niet klaar = einde
Die scheids is prut iddquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:15 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zei toch dat die scheids omgekocht is, dat is overduidelijk.
Wat verwacht je dan ook van zuid amerika
De stront put en luilekkerland van mafioso van amerika.
Lul nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef Maver24 het volgende:
Zelfs Belgie heeft meer kansen gehad tegen Argentinie
En toch staan ze er nu niet...quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef Maver24 het volgende:
We hebben al 3 wissels verbruikt, let eens opquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Benieuwd of Krul er zo weer in komt om de penalties te regelen.
Niet, dit keer zijn we onze troef kwijt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zou het een voordeel zijn dat we al 1x eerder penalties hadden, of juist niet?
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
De bal is rond, het gras is groen, het kan vriezen of het kan dooien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef Groby het volgende:
scheids is typje kevin blom, overal voor fluiten en er nog trots op zijn ook
Geen voordeel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
Want? Onzin..quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
2 keer penalties winnen lijkt mij onmogelijk.
Oh kutquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We hebben al 3 wissels verbruikt, let eens op
Wat zou dat uitmaken?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
kan niet meer ouwequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Portugal Nederland met al die kaarten raakte de kroeg zo fucking opgefokt dat de politie hem ontruimde voor het einde van de wedstrijd, ik hoef geen Gordon of zoiets in de pauze, en in het stadion gaat het gejoel en geschreeuw mooi op met het spel, in een kroeg zijn er m.i. veel te veel mensen die geen goede kijk op het spel hebben.quote:
Ja, en argientinie heeft ook geen goede penalty nemers.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ja? Hoeveel?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef Maver24 het volgende:
We hebben er 4.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We hebben al 3 wissels verbruikt, let eens op
NEEquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Omdat?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
2 keer penalties winnen lijkt mij onmogelijk.
Nu, neem van mij aan, stel dat Nederland de "troostfinale" speelt, dan gaan daar op scheidsrechterlijk vlak héél héél rare dingen gebeuren die ervoor moeten zorgen dat vooral de Brazilianen het toernooi nog met een lekker gevoel kunnen afsluiten ...quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Een toernooi winnend afsluiten geeft ook wel weer een lekker gevoel:)
dan zou ik Snijder pakkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Heb je dan ook psychologisch voordeel. Als je bij pingels ineens Kuyt op doel zet?
laat je maar snel screenen in het ziekenhuis dan want er zit iets niet pluis in je botten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:17 schreef Onnoman het volgende:
ik voel het aan mijn botten dat we tegen brazil gaan voetballen
Das 12 jaar terug manquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Portugal Nederland met al die kaarten raakte de kroeg zo fucking opgefokt dat de politie hem ontruimde voor het einde van de wedstrijd, ik hoef geen Gordon of zoiets in de pauze, en in het stadion gaat het gejoel en geschreeuw mooi op met het spel, in een kroeg zijn er m.i. veel te veel mensen die geen goede kijk op het spel hebben.
En ik heb ook storingsdienst, dus moet toch nuchter blijven
Waarom?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je al eerder penalties hebt genomen ben je in het nadeel
Wat een gewaagde tekstenquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:18 schreef Van_Poppel het volgende:
In principe kunnen beiden ploegen nog winnen.
Neuh teveel moeite, hierna zie je me toch een half jaar niet meerquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon in je sig zetten
''Vroeger bekend als fok!abortus-user zoekeenleven''
Als je geen RVP hebt ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je al eerder penalties hebt genomen ben je in het nadeel
En dan ga je in dit topic zitten?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Portugal Nederland met al die kaarten raakte de kroeg zo fucking opgefokt dat de politie hem ontruimde voor het einde van de wedstrijd, ik hoef geen Gordon of zoiets in de pauze, en in het stadion gaat het gejoel en geschreeuw mooi op met het spel, in een kroeg zijn er m.i. veel te veel mensen die geen goede kijk op het spel hebben.
En ik heb ook storingsdienst, dus moet toch nuchter blijven
alvast succes in het verdere leven hansquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Neuh teveel moeite, hierna zie je me toch een half jaar niet meer
Ja maar we spelen in Brazilië. Niet op Principe.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:18 schreef Van_Poppel het volgende:
In principe kunnen beide ploegen nog winnen.
nopequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ze kunnen niet meer wisselen toch?
Klopt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ze kunnen niet meer wisselen toch?
Calma calmaquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een gewaagde teksten. De bal schijnt overigens rond te zijn.
Michiel heet ik, en jij ook pikquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alvast succes in het verdere leven hans
Oké joostquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Michiel heet ik, en jij ook pik
haha ik ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Kuyt de winnende maakt, dan neem ik een week een Kuyt-UI.
Forza Dirkquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Kuyt de winnende maakt, dan neem ik een week een Kuyt-UI.
Ik neem niks van je aan, want je komt over als een typische hedendaagse doemdenkerquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nu, neem van mij aan, stel dat Nederland de "troostfinale" speelt, dan gaan daar op scheidsrechterlijk vlak héél héél rare dingen gebeuren die ervoor moeten zorgen dat vooral de Brazilianen het toernooi nog met een lekker gevoel kunnen afsluiten ...
quote:
quote:
Cillessen 0 gestoptquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:20 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Weet jij de statistieken van Krul?
20 penaltys, 2 gestopt
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zie je wel dat zo'n sig niet werkt
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:20 schreef gosschalks het volgende:
Dit wordt allemaal veel te spannend gvd
Neem nog een koekje.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:20 schreef Zorro het volgende:
Eens komt de eerste strafschop die Cillessen stopt. Laat dat vandaag zijn
Tenminste, dat zal toch wel?
quote:
anders werd je toch wel wakkergetoeterd door toeterturkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:22 schreef opperkleurder het volgende:
Als Nederland hier niet zou spelen zou ik al lang en breed in bed liggen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:22 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik dacht even verschrikt 'waarom schieten ze de verkeerde kant op![]()
' Maar er was net natuurlijk rust
![]()
![]()
Hoezo ik ben niet helemaal wakker meer
*Penalty'squote:
Daar ben ik vrij zeker van.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:22 schreef Onnoman het volgende:
vrij .. daar gaan we nog wel plezier aan beleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |