Jinx nu nietquote:
Er gebeurde niks.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:14 schreef Bredemug het volgende:
gevaarlijke plek, hoe dom kunnen ze zijn
quote:
Iets wat in mijn keukenla ligtquote:
Dit was gewoon een goede reddingquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:15 schreef Symphonic het volgende:
goede redding
en een scheids die hier intrapt gvd
koop een tv.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:16 schreef MissionPhailed het volgende:
Volgens mij loopt m'n stream achter
nequote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
Cilessen lijkt echt sprekend om eminem of niet dan?
Ik vind ze wel beheerst spelenquote:
'Als we 7 - 0 voorstaan laat ik je misschien wel een keertje scorenquote:
Klein beetje maar hoorquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:16 schreef MissionPhailed het volgende:
Volgens mij loopt m'n stream achter
twitter:
Idd. Voorbarige conclusie dat ze kut zouden spelen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind ze wel beheerst spelen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
Cilessen lijkt echt sprekend om eminem of niet dan?
oogaidsquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:17 schreef Zaktabak het volgende:
Twelftal kom er maar intwitter:JOR_ID twitterde op woensdag 09-07-2014 om 22:15:40Vrije trap! #twelftal #nedarg [ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:17 schreef Zaktabak het volgende:
Twelftal kom er maar intwitter:JOR_ID twitterde op woensdag 09-07-2014 om 22:15:40Vrije trap! #twelftal #nedarg [ afbeelding ] reageer retweet
Nederland speelt in die oranje shirtjes hequote:Op woensdag 9 juli 2014 22:16 schreef Cubewood. het volgende:
We gaan dit gewoon winnen, dat is nu al duidelijk.
Schorsingen tellen ook in de kwalificatie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Is er eigenlijk een consequentie als je in je allerlaatste wedstrijd iedereen helemaal de tering in trapt en je hele team uiteindelijk rood krijgt? Als je toch al aan het verliezen bent? Oprecht nieuwsgierig.
Bedankt Hansquote:
Ook in een heel ander toernooi?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schorsingen tellen ook in de kwalificatie.
Godverdommequote:
hihahoquote:
Ja iddquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:18 schreef Basxt het volgende:
helaas dat ik op FOK altijd een goal eerder mee krijg dan de stream
zo spelen ze al het hele wk, eerat even laten denken dat ze een kans maken en dan maken we ze gewoon af als ze een beetje hoop hebben gekregen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nederland speelt in die oranje shirtjes he
Vertrouwen yvonne, vertrouwenquote:
Goeiegrap nog niet gezienquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Vrije trap voor Argentinie
jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:18 schreef Poeke het volgende:
Lol. Als je de extra stream kijken via de NOS app (extra beelden) zie je een camera constant gericht op de dug-out met Van Gaal en friends.
dat kloptquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:19 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het of Argetinie veel meer controle heeft voer de wedstrijd.
quote:
nee vertelquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:19 schreef Tem het volgende:
Heeft iemand die grap met die trap al gepost?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Vrije trap voor Argentinie
maar is ook zo.. eerste 20 is voor argentinie..quote:
Nee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:19 schreef Tem het volgende:
Heeft iemand die grap met die trap al gepost?
NIET WEERquote:
Ook weer zo overdreven, vind je niet?quote:
gebruik nosquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/nederland-1
Maar die loopt achter
Wie ben jij.quote:
Zoekend naar mazzelmomentenquote:
Als ze de 1-0 maken, kun je lachen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:21 schreef megamandy het volgende:
Argentinië blijft met best veel spelers op hun eigen helft, ook al hebben ze de bal.
Krijg ook niets daarquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:21 schreef nikao het volgende:
hmm dit keer geen radiocommentaar bij de stream beschikbaar?
begon gisteren alquote:
Doen alle streamsquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/nederland-1
Maar die loopt achter
Alles naar de maan trappen tot het laatste kwartier.quote:
Weinig bijzonders. 2 topic voorbeschouwing door de week en nog paar voor de wedstrijd.quote:
Ik ook niet, maar ze hebben slechter gespeeld dit WKquote:
zoeken naar gelukquote:
Vorige wedstrijd ook al niet..quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:21 schreef nikao het volgende:
een veld kan ook niet lopen.quote:
Uit het toernoei trap zonder dat de scheids het ziet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:21 schreef nikao het volgende:
Ja.quote:
Bij Costa Rica was dat ook. Konden ze eens naar voor gaan, deden ze dat maar met 3 man ofzo en de rest bleef op hun eigen helftquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:21 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Als ze de 1-0 maken, kun je lachen.
Dan staan er 10 man op eigen helft.
zullen we elkaar troosten?quote:
Argentinië ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:22 schreef Lkw het volgende:
[..]
doe niet zo fatalistisch, we zijn net begonnen.
Dat en dat achterlijke commentaar erbij.quote:
In die wedstrijd tegen België maakte ze de 1-0.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij Costa Rica was dat ook. Konden ze eens naar voor gaan, deden ze dat maar met 3 man ofzo en de rest bleef op hun eigen helft
"Sneijder...die in dit toernooi is gegroeid"quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat en dat achterlijke commentaar erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |