misschien hebben ze ook wel gelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien wil de school gewoon niet dat je zonder startkwalificatie van school gaat... Voor je eigen bestwil.
Studentenleven zonder geld, leuk studentenleven jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat scholen nu eenmaal zo zijn.
[..]
Maar niet te snel willen gaan werken. Daar heb je nog alle tijd voor. Ga een leuke opleiding doen en lekker het studentenleven vieren.
Stufi en bijbaantje?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Studentenleven zonder geld, leuk studentenleven ja
Nee hoorquote:
stufi heb ik, maar gaat direct naar zprgverzekeringquote:
Bijbaantje dan maar he.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
stufi heb ik, amar gaat direct naar zprgverzekering
bezig met zoekn maar ben overal te oudquote:
Horeca?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
bezig met zoekn maar ben overal te oud
Wees verstandig en maak je school af en ga lekker verder studeren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
misschien hebben ze ook wel gelijk.
ik zou ook niet weten wat ik nu zou moeten doen, als ik geen opleiding ga volgen
geneeskundequote:Op donderdag 10 juli 2014 11:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wees verstandig en maak je school af en ga lekker verder studeren.Het is dat ik al ben gewend aan een riant salaris en ik geen zin heb om samen met pubers in de collegezaal te zitten, anders was ik wel begonnen aan de studie Geneeskunde (ooit mijn droom geweest...).
wat doe jij voor werk nu?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wees verstandig en maak je school af en ga lekker verder studeren.Het is dat ik al ben gewend aan een riant salaris en ik geen zin heb om samen met pubers in de collegezaal te zitten, anders was ik wel begonnen aan de studie Geneeskunde (ooit mijn droom geweest...).
Echt, je hebt nog tientallen jaren om te werken...
Met dank aan een stelletje pestkoppen op het vwo waardoor ik in de eindexamenklas ben gestopt en ben gaan werken...quote:
Dit dus en dan kun je bij mij riant salaris veranderen in onderbetaald worden en geen studie geneeskunde volgen maar iets anders.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Echt, je hebt nog tientallen jaren om te werken...
Ik ben begonnen op een call center (helpdesk) en heb me bij dat bedrijf keer op keer flink moeten bewijzen (hard werken!) om hogerop te komen...quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
wat doe jij voor werk nu?
en dat zonder opleiding?
Ik ben ook jaren onderbetaald geweest. Gewoon de stoute schoenen aantrekken en solliciteren totdat je werkgever je 20% opslag geeft om niet elders te tekenen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit dus en dan kun je bij mij riant salaris veranderen in onderbetaald worden en geen studie geneeskunde volgen maar iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
liefje schatje honneponnetjequote:
ben je nu nog steeds helpdeks mannentje dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben begonnen op een call center (helpdesk) en heb me bij dat bedrijf keer op keer flink moeten bewijzen (hard werken!) om hogerop te komen...
Yep, zonder opleiding. Mijn hoogst genoten opleiding (afgerond) is de basisschool.Sinds een jaar ook een HBO propedeuse in het bezit, maar goed.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met dank aan een stelletje pestkoppen op het vwo waardoor ik in de eindexamenklas ben gestopt en ben gaan werken...![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben ook jaren onderbetaald geweest. Gewoon de stoute schoenen aantrekken en solliciteren totdat je werkgever je 20% opslag geeft om niet elders te tekenen.
Ja ben ik nu mee bezig om te proberen. Er spelen bij mij nog wat andere factoren mee waardoor het lastig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat uit je spoiler ken ik. Ik heb deze afdeling zowat opgezet en heb meer kennis in huis dan menig collega en die verdienen minimaal 600 euro meer. Te belachelijk voor woorden.
Maar kun je niet verder gaan op basis van je propedeuse?Hey comp!quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Goed geslapen, alpha?quote:
ja maar wel beetje kort en was chaggi vanmorgenquote:
Godzijdank niet. Na anderhalf jaar kreeg ik een kans om wat anders te doen binnen het bedrijf. Een jaar lang ben ik aan het lijntje gehouden (werk op hbo-niveau doen met een helpdesksalaris...). Ik zit alweer aan m'n 4e of 5e functie bij dezelfde werkgever.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:39 schreef zeefje het volgende:
ben je nu nog steeds helpdeks mannentje dan?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Na anderhalf jaar kreeg ik een kans om wat anders te doen binnen het bedrijf. Een jaar lang ben ik aan het lijntje gehouden (werk op hbo-niveau doen met een helpdesksalaris...). Ik zit alweer aan m'n 4e of 5e functie bij dezelfde werkgever.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja maar wel beetje kort en was chaggi vanmorgen
Yep. Puur op basis van mijn ervaring en kennis die ik heb opgedaan (intern en extern). Tegenwoordig zijn er echter veel meer starters mét papieren op de markt dat je er als starter zonder papieren niet aan de bak komt.quote:
Euh mogen we proeven?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:43 schreef zeefje het volgende:
deze koffie
soberso het koffiezetapparaat is subliem
Als je onderbetaald wordt dan neem je gewoon ontslag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit dus en dan kun je bij mij riant salaris veranderen in onderbetaald worden en geen studie geneeskunde volgen maar iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |