liefje schatje honneponnetjequote:
ben je nu nog steeds helpdeks mannentje dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben begonnen op een call center (helpdesk) en heb me bij dat bedrijf keer op keer flink moeten bewijzen (hard werken!) om hogerop te komen...
Yep, zonder opleiding. Mijn hoogst genoten opleiding (afgerond) is de basisschool.Sinds een jaar ook een HBO propedeuse in het bezit, maar goed.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met dank aan een stelletje pestkoppen op het vwo waardoor ik in de eindexamenklas ben gestopt en ben gaan werken...![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben ook jaren onderbetaald geweest. Gewoon de stoute schoenen aantrekken en solliciteren totdat je werkgever je 20% opslag geeft om niet elders te tekenen.
Ja ben ik nu mee bezig om te proberen. Er spelen bij mij nog wat andere factoren mee waardoor het lastig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat uit je spoiler ken ik. Ik heb deze afdeling zowat opgezet en heb meer kennis in huis dan menig collega en die verdienen minimaal 600 euro meer. Te belachelijk voor woorden.
Maar kun je niet verder gaan op basis van je propedeuse?Hey comp!quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Goed geslapen, alpha?quote:
ja maar wel beetje kort en was chaggi vanmorgenquote:
Godzijdank niet. Na anderhalf jaar kreeg ik een kans om wat anders te doen binnen het bedrijf. Een jaar lang ben ik aan het lijntje gehouden (werk op hbo-niveau doen met een helpdesksalaris...). Ik zit alweer aan m'n 4e of 5e functie bij dezelfde werkgever.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:39 schreef zeefje het volgende:
ben je nu nog steeds helpdeks mannentje dan?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Na anderhalf jaar kreeg ik een kans om wat anders te doen binnen het bedrijf. Een jaar lang ben ik aan het lijntje gehouden (werk op hbo-niveau doen met een helpdesksalaris...). Ik zit alweer aan m'n 4e of 5e functie bij dezelfde werkgever.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja maar wel beetje kort en was chaggi vanmorgen
Yep. Puur op basis van mijn ervaring en kennis die ik heb opgedaan (intern en extern). Tegenwoordig zijn er echter veel meer starters mét papieren op de markt dat je er als starter zonder papieren niet aan de bak komt.quote:
Euh mogen we proeven?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:43 schreef zeefje het volgende:
deze koffie
soberso het koffiezetapparaat is subliem
Als je onderbetaald wordt dan neem je gewoon ontslag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit dus en dan kun je bij mij riant salaris veranderen in onderbetaald worden en geen studie geneeskunde volgen maar iets anders.
quote:
De werkgevers weten dat je zonder papieren niet makkelijk aan de bak komt, dus ze kunnen je houden voor een lager salaris. Al helemaal als je een contract voor onbepaalde tijd hebt (is best lastig te krijgen tegenwoordig).quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:40 schreef aeque het volgende:
Maar dat uit je spoiler ken ik. Ik heb deze afdeling zowat opgezet en heb meer kennis in huis dan menig collega en die verdienen minimaal 600 euro meer. Te belachelijk voor woorden.
Maar kun je niet verder gaan op basis van je propedeuse?
ze hebben hier ik denk wel 8 soorten koffiequote:
T is wel zo dat een diploma erg belangrijk is voor werk te vinden, het is the key. Ik heb een master in economie en minor in rechten en ik geef toe dat ik het nooit moeilijk heb gehad om werk te vinden. Maar bon, als je werk hebt moet je ook voldoending eruit kunnen halen, en dat is toch wat andersquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Yep. Puur op basis van mijn ervaring en kennis die ik heb opgedaan (intern en extern). Tegenwoordig zijn er echter veel meer starters mét papieren op de markt dat je er als starter zonder papieren niet aan de bak komt.
Wel twee bijna burn-outs verder overigens...
jij bent slimquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:49 schreef complicate het volgende:
[..]
T is wel zo dat een diploma erg belangrijk is voor werk te vinden, het is the key. Ik heb een master in economie en minor in rechten en ik geef toe dat ik het nooit moeilijk heb gehad om werk te vinden. Maar bon, als je werk hebt moet je ook voldoending eruit halen, en dat is toch wat anders
Zonder de juiste papieren (diploma/certificaten) kan je beter geen ontslag nemen...quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je onderbetaald wordt dan neem je gewoon ontslag.Of dien je een klacht in naar de vakbond.
Ik kan goed onthouden , dat wel.quote:
ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan goed onthouden , dat wel.
Doe dan je studie in economie.quote:
Met de juiste papieren kom je zo aan de bak. Ook met de juiste ervaring trouwens - zoals gezegd heb ik de afgelopen jaren al genoeg aanbiedingen gehad, maar niemand kon mij over de streep trekken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:49 schreef complicate het volgende:
[..]
T is wel zo dat een diploma erg belangrijk is voor werk te vinden, het is the key. Ik heb een master in economie en minor in rechten en ik geef toe dat ik het nooit moeilijk heb gehad om werk te vinden. Maar bon, als je werk hebt moet je ook voldoending eruit kunnen halen, en dat is toch wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |