Dat wordt een Diego Costatje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:18 schreef Pleun2011 het volgende:
bizar dat De Jong in de basis staat.. als dat maar goed gaat
Waarom twijfel je daaraan? Of denk je dat van Gaal zo'n speler zou 'verspillen' met de finale in het vizier?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Was allemaal een geniaal rookgordijn van van Gaal! Zodat Argentinië niet meer wist op wie ze zich moesten instellen. Griepje van van Persie, knie van Vlaar.... allemaal bedacht door louigod!quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Mee eens, het is wel erg vroeg om hem terug te laten keren. Hopelijk wordt hij niet weer na negen minuten gewisseld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:18 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:19 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Hij speelt het volgende WK voor Duitsland ja?
Leukste thuis?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:19 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Hij speelt het volgende WK voor Duitsland ja?
Krul is inderdaad beter, maar never change a winning team.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:20 schreef F.M.D. het volgende:
krul is een betere penaltykiller dan cillissen, maar hij is toch ook een betere keeper? ik zou veel zekerder zijn als krul op goal staat als verdediging.
Ik ken krul niet supergoed, maar krul staat in de basis bij een subtopper als newcastle, dus dat zegt wel watquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:20 schreef F.M.D. het volgende:
krul is een betere penaltykiller dan cillissen, maar hij is toch ook een betere keeper? ik zou veel zekerder zijn als krul op goal staat als verdediging.
Als je op het forum rondkijkt zijn er genoeg negatieve gevoelens over.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:20 schreef Jason22 het volgende:
Hoe positiever iedereen wordt hoe meer ik denk dat we verliezen.:(
inderdaad. louis deed me ook iets te blij tegen jack van gelder.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:20 schreef Jason22 het volgende:
Is gewoon een mooie reactie op jouw ongefundeerde opmerking. Ik val je hier niet persoonlijk aan maar ik denk niet dat jij de kennis in pacht hebt om hier een uitspraak over te doen.quote:
Zit idd te luisteren alsof het live 9/11 coverage isquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:21 schreef G.R.S. het volgende:
Van Gelder maakt de warming up zelfs spannend
We zullen het zien zoquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:21 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Is gewoon een mooie reactie op jouw ongefundeerde opmerking. Ik val je hier niet persoonlijk aan maar ik denk niet dat jij de kennis in pacht hebt om hier een uitspraak over te doen.
Robbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:22 schreef Rijst het volgende:
Iets zegt me dat rvp en roben elkaar niet mogen
Trainingshirt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
SPEELT NEDERLAND IN WIT MET BLAUW?!?!?!?!! JAAAAAA!
Robben is de ster van het toernooi .. denk dat RvP dat niet fijn vindquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:22 schreef Rijst het volgende:
Iets zegt me dat rvp en roben elkaar niet mogen
Dat is onmogelijk, ongeacht de uitkomst heb jij niet het medische dossier van de Jong in handen dus dat doet niets af aan mijn stelling.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:21 schreef G.R.S. het volgende:
Ik twijfel eraan omdat medisch gezien je normaal langer nodig hebt om zo'n blessure te laten genezen. Maar goed, we zullen zienquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:19 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Waarom twijfel je daaraan? Of denk je dat van Gaal zo'n speler zou 'verspillen' met de finale in het vizier?
Heerlijk toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:21 schreef G.R.S. het volgende:
Je moet dit WK niet zozeer in uit en thuis tenue denken, maar meer in lichte en donkere tenues. Beide teams mogen niet in of licht of beide in donker tenue spelen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:22 schreef TLC het volgende:
Waarom gaat Oranje niet helemaal in het Oranje spelen ? ze spelen toch 'thuis' ?
Ik had al nooit verwacht dat we überhaupt een halve finale zouden spelen, dus ik kijk gewoon met een positief gevoel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:20 schreef Jason22 het volgende:
Neymar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
Weet Messi eigenljik dat die goeie vriend van hem is overleden?
Anders moet iemand maar even belletje doen.
Het kan gewoon niet dat iemand met zo'n blessure nu fit genoeg is om een halve finale op een WK te spelen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:22 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, ongeacht de uitkomst heb jij niet het medische dossier van de Jong in handen dus dat doet niets af aan mijn stelling.
6-2quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Sneijder, Robben en van Persie gaan alle drie shinen vandaag.
Ja, bij Duitsland-Brazilië stond het stadion ook achter Brazilie. Dat kwam ook heel goed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Stadion staat achter ons #komtgoeddit
Zeg maar 2-0 Nederland.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:25 schreef Amarantha het volgende:
Moet nog een voorspelling doen, ik heb alleen geen idee!
Klopt idd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je moet dit WK niet zozeer in uit en thuis tenue denken, maar meer in lichte en donkere tenues. Beide teams mogen niet in zowel licht als beide in donker tenue spelen.
Zo zat het dacht ik
quote:
Omdat je bij een training heel anders speeltquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Nigel heeft gewoon meegetraind met de rest, zie niet in waarom het nu ineens fout zou gaan?
Ook prima.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neig dan eerder naar 2-1 eerlijk gezegd
Hmm ja dat snap ik maar ik denk dat het wel goed komt (hoop ik maar)quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je bij een training heel anders speelt
Brazilie was zonder het thuisvoordeel niet eens in de HF gekomen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:25 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ja, bij Duitsland-Brazilië stond het stadion ook achter Brazilie. Dat kwam ook heel goed.
Weet ik, maar 10 jaar geleden was het zo'n doetje. Is wel grappig om te zien hoe dat verandert.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Even ter compensatie.
Nogmaals, jij hebt het medisch dossier ook niet. Wellicht dachten ze aan een scheur bleek het mee te vallen, hebben ze het stil gehouden of wat dan ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het kan gewoon niet dat iemand met zo'n blessure nu fit genoeg is om een halve finale op een WK te spelen.
Ik hoop het ook.. niet dat wen et als Spanje met Costa na 7min moeten wisselenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja dat snap ik maar ik denk dat het wel goed komt (hoop ik maar)
Tegenover 4j aar geleden is hij geweldigquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef Nober het volgende:
Bert van Marwijk vindt Van Persie goed spelen.
Het is ook een marokkaan in een nederlands jasjequote:Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef roos94 het volgende:
Van persie praat trouwens echt een beetje als een allochtoonse straatschoffie
Inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef roos94 het volgende:
Van persie praat trouwens echt een beetje als een allochtoonse straatschoffie
Deden ze voor vandaag wel altijd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:27 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Wat geen balletje hooghouden tussen robben en van persie?
Behalve tegen Spanje was het weer slecht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegenover 4j aar geleden is hij geweldig
Hoop maar dat het niet komt door irritatie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deden ze voor vandaag wel altijd.
Klopt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef alors het volgende:
Het klopt wel wat Bert zegt, alleen als hij niet afmaakt telt dat voor de meeste mensen niet.
Hij miste echt alles tegen Costa Rica, dan faal je gewoon als spits.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef alors het volgende:
Het klopt wel wat Bert zegt, alleen als hij niet afmaakt telt dat voor de meeste mensen niet.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Even ter compensatie.
Dat is niet verbazingwekkend toch? Hij liet RvP altijd staan in '10 en '12 ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef Nober het volgende:
Bert van Marwijk vindt Van Persie goed spelen.
Stel je niet aan, het is maar een spelletje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik kan ook niet wachten.. dag duurt lang
En ik heb normaal niet eens wat met voetbal maar dit WK neem ik wel erg serieusquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik kan ook niet wachten.. dag duurt lang
We waren niet overtuigend maar dat vond ik eigenlijk voor geen enkel team, bagger vind ik juist niet als je bedenkt dat onze verdediging in de eredivisie speelt. Ik ben sowieso trots op wat ze hebben gedaan echter wil ik nu eigenlijk wel de bekerquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt.
Als we tegen Costa Rica eruit gingen hadden we geluk en met anti/countervoetbal een paar potjes gewonnen maar waren we nog bagger..
^ditquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ik heb normaal niet eens wat met voetbal maar dit WK neem ik wel erg serieus
Echt niet, hij staat constant buitenspel. Alleen als hij uiteindelijk wel scoort vergeten we dat snel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:29 schreef ajacied4lf het volgende:
van Persie heeft prima wedstrijden gespeeld, tegen Costa Rica was hij wel baggerslecht.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegenover 4j aar geleden is hij geweldig
Niet iedereen woont in een tokkiewijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:31 schreef Bredemug het volgende:
Voor de mensen die een auto hebben, parkeer het op een plek waar je er constant zicht op kan hebben want mocht Nederland verliezen kan je zomaar de volgende dag er krasjes op vinden.
Tegen Costa Rica vooral, voorgaande wedstrijden was op zich prima.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
Echt niet, hij staat constant buitenspel. Alleen als hij uiteindelijk wel scoort vergeten we dat snel.
Alleen doet hij wel actief mee zelfs als hij slecht speelt. Huntelaar is onzichtbaar als hij niet zijn wedstrijd heeft
rellen waar je auto in brand word gestokenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:31 schreef Bredemug het volgende:
Voor de mensen die een auto hebben, parkeer het op een plek waar je er constant zicht op kan hebben want mocht Nederland verliezen kan je zomaar de volgende dag er krasjes op vinden.
Ronaldwaterreus.gifquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop op penalty's, kan ik weer samen douchen met Alors.
Mochten ze bij mij doen dan sla ik ze net zo lang tot ze niet meer bewegen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:31 schreef Bredemug het volgende:
Tof he? Veel mooier dan al die eenheidsworsten, jammer dat zulke stadions/tribunes steeds meer uitsterven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:32 schreef megamandy het volgende:
Wat zien die tribunes achter het doel er gaaf uit
Gebeurt in elk wijk, voetbal blijkt mensen psycho te maken. Zelfs die aardige buurman die normaal altijd aardig was. Just sayin'quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in een tokkiewijk.
Straks overleef ik het nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop op penalty's, kan ik weer samen douchen met Alors.
Misschien komt het ook wel door het feit dat ik ook ouder ben nu en het wat serieuzer neemquote:
Laten we het anders over voetbal hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:32 schreef Onnoman het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/bt/api/res/1.2/4Ue25btBEUv7dJQRtSjWSA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD02MDI7cT03NTt3PTQyOA--/http://l.yimg.com/os/publ(...)nson4.JPG]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Mochten ze bij mij doen dan sla ik ze net zo lang tot ze niet meer bewegen.
Vind dat zo laf
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:33 schreef KoningStoma het volgende:
Wat zit van Persie toch steeds aan zijn naad te krabben?
Nee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:32 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Gebeurt in elk wijk, voetbal blijkt mensen psycho te maken. Zelfs die aardige buurman die normaal altijd aardig was. Just sayin'
Ja, omdat je alleen de tribune zelf ziet en geen constructie. Heel vet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tof he? Veel mooier dan al die eenheidsworsten, jammer dat zulke stadions/tribunes steeds meer uitsterven.
De anale vernedering is bij hem al begonnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:33 schreef KoningStoma het volgende:
quote:
wordt je er geyl door?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:33 schreef KoningStoma het volgende:
Bepaalde mensen zijn er gevoeliger voor. Ik heb die drang tot vandalisme niet als ik blijf of teleurgesteld ben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:32 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Gebeurt in elk wijk, voetbal blijkt mensen psycho te maken. Zelfs die aardige buurman die normaal altijd aardig was. Just sayin'
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Straks overleef ik het nietde penalty's bedoel ik dan he.
okquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laten we het anders over voetbal hebben.
Ik ook, ik ga maar even dingen opruimen ofzoquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Haha, ik word nu al een beetje gespannen/zenuwachtig![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Haha, ik word nu al een beetje gespannen/zenuwachtig![]()
Messi is ook als een kind zo blij om Stefan de Vrij eindelijk te treffen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wel mooi voor die eredivisie spelers om oog in oog met messi te staan
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wel mooi voor die eredivisie spelers om oog in oog met messi te staan
Hhah wat een rebel ben jij. Ga maar lekker met Kekster spelen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:35 schreef einzeinz het volgende:
Laat ze maar lekker op hun doos krijgen
Ik heb het natuurlijk over Nederland!
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Hhah wat een rebel ben jij. Ga maar lekker met Kekster spelen.
Wil jij serieus een vierde WK finale verliezen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof dat gaat gebeurenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Wil jij serieus een vierde WK finale verliezen?
We leven in een vrij land.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:37 schreef BorusBulldog het volgende:
Overigens, mensen die hier komen posten met hun Nederland-haat
Fuck het realisme inderdaad, 10-0 voor Nederland!quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:37 schreef BorusBulldog het volgende:
Dirkgod.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
messi is niet de beste voetballer van de wereld, dat is ..... dirk kuyt.
Kan messi als linksback/rechtsbank functioneren? ja? nee?
NEE!
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef walhallus het volgende:
Duidelijk toch dat Duitsland de winnaar word van het wk
Genoeg om dit topic te mijden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef Zaktabak het volgende:
Hoeveel vertraging heeft de online-stream op npo.nl vergeleken met digitalw tv?
Onverdiend wel, ik vind Algerije beter.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef walhallus het volgende:
Duidelijk toch dat Duitsland de winnaar word van het wk
Stream loopt altijd achter.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Coldplay?? Waar luisteren/kijken jullie naar? Of loopt de stream weer 3 min achter??
Ik zeg ook niet dat ze op moeten rotten, ik geef mijn mening over hun instelling, we leven immers in een vrij land.quote:
Jullie waren ook denigrerend tegenover Belgiëquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, Messi op doelquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
NEE!
Is prima hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:37 schreef BorusBulldog het volgende:
daar gaat het niet om,winnen is het belangrijkstequote:Op woensdag 9 juli 2014 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onverdiend wel, ik vind Algerije beter.
Belgiëquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:39 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Jullie waren ook denigrerend tegenover België
Heel veel Belgen hebben een voorkeur voor Argentinie
Nu al excuses zoekenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:37 schreef Syntix het volgende:
Als we vanavond niet winnen of niet de finale winnen, dan komt het doordat Veltman niet in de basis stond.
Ik was voor belgie toen ze tegen arg speelden...quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:40 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Is prima hoor.
Nederlanders hebben ook België de grond in geboord. Lijkt me dan een logische reactie dat er Nederlandhaat komt
Dirk wie?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
NEE!
Ja, ik lees meestal maar hier, en kijk de "herhaling" op de streamquote:
Goede vergelijking daar dit Fok!.be is.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:40 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Is prima hoor.
Nederlanders hebben ook België de grond in geboord. Lijkt me dan een logische reactie dat er Nederlandhaat komt
Omdat hij een 100x grotere eindbaas is dan een youri 'wie?' mulderquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom is Ronald de Boer eigenlijk ingevlogen?
Verhoeven is de beste rechtsbank ter wereld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
NEE!
Bijzonder, na door ze geklopt te zijn...quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:39 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Jullie waren ook denigrerend tegenover België
Heel veel Belgen hebben een voorkeur voor Argentinie
Oke ik moest lachenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verhoeven is de beste rechtsbank ter wereld.
Nederlandquote:
je denkt dat nl verliest?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef alors het volgende:
Ik vind iedereen veel te positief, brrr eng.
quote:
Ja, ben ik zelf ook al de hele dag. Dat kan dus alleen maar tegenvallen...quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef alors het volgende:
Ik vind iedereen veel te positief, brrr eng.
Ok belgquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nederland
Zorgen jullie maar dat het niet erger wordt dan 1-0 verlies. Dan lacht België wel een pak meer
Ik weet het niet, anders zou ik ze graag verzoeken om die oudere filmpjes, die langer waren, nog even online te zetten. Elke scheet van Oranje staat online, behalve die filmpjesquote:
Je bedoeltquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik hoop:
1. Nederland
2. Duitsland
3. Brazilië
4. Argentinië
Voor het land dat nooit wint zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
Sowieso ben je een homo als je niet argentijn/duitser bent en niet voor Nederland root nu, die andere 2 hebben al 2x een wk gewonnen
Kom, kom.. Hoeveel jaar zijn de RD niet eens uitgekomen op een WK?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nederland
Zorgen jullie maar dat het niet erger wordt dan 1-0 verlies. Dan lacht België wel een pak meer
Zit je wel diep he?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:44 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Je bedoelt
1. Duitsland
2. Argentinië
3. Brazilië
4. Nederland
Nee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:44 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Je bedoelt
1. Duitsland
2. Argentinië
3. Brazilië
4. Nederland
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als dat zo was had België geen supporters.
Ik weet bij 6 mensen in mijn omgeving dat ze na zonden zeiden van.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bijzonder, na door ze geklopt te zijn...![]()
Zijn er overigens geen fora in BE waar je kunt posten?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:46 schreef TLC het volgende:
De Duitsers zijn nog steeds zuur over die keeperswisselmet hun 'dreckig'
er staat toch nergens dat het niet mag
Moffenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:46 schreef TLC het volgende:
De Duitsers zijn nog steeds zuur over die keeperswisselmet hun 'dreckig'
er staat toch nergens dat het niet mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |