Dat wordt een Diego Costatje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:18 schreef Pleun2011 het volgende:
bizar dat De Jong in de basis staat.. als dat maar goed gaat
Waarom twijfel je daaraan? Of denk je dat van Gaal zo'n speler zou 'verspillen' met de finale in het vizier?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Was allemaal een geniaal rookgordijn van van Gaal! Zodat Argentinië niet meer wist op wie ze zich moesten instellen. Griepje van van Persie, knie van Vlaar.... allemaal bedacht door louigod!quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Mee eens, het is wel erg vroeg om hem terug te laten keren. Hopelijk wordt hij niet weer na negen minuten gewisseld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:18 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:19 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Hij speelt het volgende WK voor Duitsland ja?
Leukste thuis?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:19 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Hij speelt het volgende WK voor Duitsland ja?
Krul is inderdaad beter, maar never change a winning team.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:20 schreef F.M.D. het volgende:
krul is een betere penaltykiller dan cillissen, maar hij is toch ook een betere keeper? ik zou veel zekerder zijn als krul op goal staat als verdediging.
Ik ken krul niet supergoed, maar krul staat in de basis bij een subtopper als newcastle, dus dat zegt wel watquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:20 schreef F.M.D. het volgende:
krul is een betere penaltykiller dan cillissen, maar hij is toch ook een betere keeper? ik zou veel zekerder zijn als krul op goal staat als verdediging.
Als je op het forum rondkijkt zijn er genoeg negatieve gevoelens over.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:20 schreef Jason22 het volgende:
Hoe positiever iedereen wordt hoe meer ik denk dat we verliezen.:(
inderdaad. louis deed me ook iets te blij tegen jack van gelder.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:20 schreef Jason22 het volgende:
Hoe positiever iedereen wordt hoe meer ik denk dat we verliezen.:(
Is gewoon een mooie reactie op jouw ongefundeerde opmerking. Ik val je hier niet persoonlijk aan maar ik denk niet dat jij de kennis in pacht hebt om hier een uitspraak over te doen.quote:
Zit idd te luisteren alsof het live 9/11 coverage isquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:21 schreef G.R.S. het volgende:
Van Gelder maakt de warming up zelfs spannend
We zullen het zien zoquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:21 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Is gewoon een mooie reactie op jouw ongefundeerde opmerking. Ik val je hier niet persoonlijk aan maar ik denk niet dat jij de kennis in pacht hebt om hier een uitspraak over te doen.
Robbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:22 schreef Rijst het volgende:
Iets zegt me dat rvp en roben elkaar niet mogen
Trainingshirt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
SPEELT NEDERLAND IN WIT MET BLAUW?!?!?!?!! JAAAAAA!
Robben is de ster van het toernooi .. denk dat RvP dat niet fijn vindquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:22 schreef Rijst het volgende:
Iets zegt me dat rvp en roben elkaar niet mogen
Dat is onmogelijk, ongeacht de uitkomst heb jij niet het medische dossier van de Jong in handen dus dat doet niets af aan mijn stelling.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:21 schreef G.R.S. het volgende:
Van Gelder maakt de warming up zelfs spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |