En al die mensen die nu doodzenuwachtig zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voetjebal leeft gewoon bij veel meer mensen. Er zijn ook heel veel mensen die normaal niet zo om voetbal geven maar wel wanneer Oranje speelt.
Stel je voor dat 'we' verliezen, webschip.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
En al die mensen die nu doodzenuwachtig zijn.
Dat zou het einde der tijden kunnen betekenen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stel je voor dat 'we' verliezen, webschip.
Welterustenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben er ook weer even maar ga nu slapen
Je hebt vast huilend in je bedje gelegen van het verdriet om het verlies.....quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat zou het einde der tijden kunnen betekenen.
Hoiquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:52 schreef Webschip het volgende:
Er is echt niemand hier. Behalve ik dan.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:32 schreef Karina het volgende:
Ach zondag kijk ik gewoon relaxed de hele middag Fish-O-Mania
Haha, ik dacht dat je een grapje maakte.. Ik vind vissen geen reet aan, ben wel een paar keer bij wat gasten gaan zitten en dat is wel gezellig of zo.. beetje mannenpraat, BBQ erbij, lekker in het zonnetje. Maar om zoiets nu op TV te gaan volgen, nah..quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorig jaar ook gekeken, topshow!
SPT / FISH'O'MANIA #2: 13 juli 2014 - 13:00 uur - RTL7 #2
Het is best grappig om naar te kijken, beetje cultquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat je een grapje maakte.. Ik vind vissen geen reet aan, ben wel een paar keer bij wat gasten gaan zitten en dat is wel gezellig of zo.. beetje mannenpraat, BBQ erbij, lekker in het zonnetje. Maar om zoiets nu op TV te gaan volgen, nah..
Dat is National Geographic Wild ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is best grappig om naar te kijken, beetje cultKijken hoe ze de vissen wegen en meten en zo, als je een beetje gaar bent op zondag is het heerlijk rustgevend.
Gaan ze die ook meten en wegen danquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is National Geographic Wild ookMaar dan met panters en zo.
Nee dat niet, maar het is wel net zo saai en rustgevend denk ikquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaan ze die ook meten en wegen dan![]()
Ik ga zometeen snel wat doen want het wordt hartstikke warm vanmiddag en dan heb ik geen fut meer.
Ik heb ook totaal geen zin, was vanmorgen al vroeg op want ik moest naar de tandarts en gisteren laat erin natuurlijk. Maar ja die afspraak stond al van maanden terug, toen had ik nog geen idee dat er voetballen zou zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het is wel net zo saai en rustgevend denk ik![]()
Ik moet ook genoeg doen vandaag maar ik heb er nog helemaal geen zin in.
Ik denk dat meer mensen vandaag een beetje slechte start hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen zin, was vanmorgen al vroeg op want ik moest naar de tandarts en gisteren laat erin natuurlijk. Maar ja die afspraak stond al van maanden terug, toen had ik nog geen idee dat er voetballen zou zijn
Ik stond op het punt wat te gaan doen maar kon mezelf er nog niet toe zettenquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:58 schreef YokiKater het volgende:
Ja hoor, dit gaat dus echt zo'n kutdag worden.. ben zo brak dat ik net gewoon een vol pakje vloeitjes in mijn koffie gooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2014 10:56:58 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |