SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Zou je kunnen zeggen zeker het Knights gedeelte.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:44 schreef robin007bond het volgende:
Knights of Sidonia lijkt qua titel wel erg veel op:
https://en.wikipedia.org/wiki/Knights_of_Cydonia
Toeval?
Denk het niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:44 schreef robin007bond het volgende:
Knights of Sidonia lijkt qua titel wel erg veel op:
https://en.wikipedia.org/wiki/Knights_of_Cydonia
Toeval?
Planetes.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:57 schreef mschol het volgende:
zo verschrikkelijk veel keus in anime om te gaan kijken.. maar toch niks vinden waarvan ik denk: die wil ik nu wel eens kijken..![]()
Laatste keuze is een prima keuze.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:03 schreef totalvamp het volgende:
Misschien van het weekend een Anime marathon houden met me nichtje![]()
Ik zat te denken aan Ghost in the Shell, maar als iemand leuke tips heeft
GitS is toch wel een belangrijk mijlpunt in de anime geschiedenis
Ik zat eerst te denken aan EVA maar dan moet ik naderhand teveel uitleggen xD
Maar Sjinji.... ik wil hem echt een klap voor zijn kop geven...quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatste keuze is een prima keuze.
K-ON!quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:03 schreef totalvamp het volgende:
Misschien van het weekend een Anime marathon houden met me nichtje![]()
Ik zat te denken aan Ghost in the Shell, maar als iemand leuke tips heeft
GitS is toch wel een belangrijk mijlpunt in de anime geschiedenis
Ik zat eerst te denken aan EVA maar dan moet ik naderhand teveel uitleggen xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
met de echte prijs niet meer in zicht is het niet echt een intressante wedstrijd meer..quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus ... kijken jullie uit naar Nederland-Brasilie?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:31 schreef mschol het volgende:
[..]
met de echte prijs niet meer in zicht is het niet echt een intressante wedstrijd meer..
Hockey , en Honkbal leveren meer prestaties af dan dat voetbal team van NLquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:48 schreef mschol het volgende:
zo, eindelijk..
wanneer gaat nederland gewoon is compleet stoppen met het proberen om de wereld of europees kampioen te worden.. het lukt ze toch nooit, als ze eens echt aan de bak moeten verliezen ze
De belangrijkere vraag is: wanneer groeien de Free's uit hun afwijkende seksuele voorkeuren en omarmen ze perfectie?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is eigenlijk op met die verheerlijking van zes- tot tienjarigen? Zijn allemaal drukke kutkinderen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De belangrijkere vraag is: wanneer groeien de Free's uit hun afwijkende seksuele voorkeuren en omarmen ze perfectie?
[ afbeelding ]
KAMERVRAGENquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:22 schreef mschol het volgende:
de gemeente stoort mijn anime kijken
zo'n schoonmaak karretje rijdt echt al 4-5x heen en weer door de straat
Wacht wacht die ken ik, maar ben even de naam en het plot en de rest kwijt.quote:
In het Engels Good Luck Girl omdat Bimbougami ga! te weeb is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wacht wacht die ken ik, maar ben even de naam en het plot en de rest kwijt.
Volgens mij had die serie best potentie voor een vervolg en vond het toen erg jammer dat ze dat niet gingen maken.
Was dat met die chick die enorm veel mazzel had ofzo? Dat een andere chick met heel veel pech dat geluk terug moest halen?
Ah die ja. Was wel leuk, lekker slapstick.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In het Engels Good Luck Girl omdat Bimbougami ga! te weeb is.
SPOILER: lsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef Qunix het volgende:
RuslandSPOILER: lsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef Qunix het volgende:
Die beenwarmersSPOILER: lsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunt wel merken dat die lui dertig jaar achterlopen.
Als je er een beetje geld hebt en niet in de problemen geraakt met de maffia en de rechtsextremisten en de regering en de oligarchen lijkt het mij anders een prima plaats. Brandstof en wodka vloeien er als water.quote:
Heb nooit geen geldquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je er een beetje geld hebt en niet in de problemen geraakt met de maffia en de rechtsextremisten en de regering en de oligarchen lijkt het mij anders een prima plaats. Brandstof en wodka vloeien er als water.
Zonder geld is Nederland ook een betrekkelijk kutte plaats om te wonen. Rusland in de tijd van de Sovjet-unie daarentegen.quote:
Dat is dan ook zo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zonder geld is Nederland ook een betrekkelijk kutte plaats om te wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Que? Prima uitkeringen, vergeleken met de meeste landen. Allerlei kortingen op belastingen en verzekeringen als je minder dan een bepaald bedrag verdient. Veel clubs waar je allerlei zooi gratis of goedkoop kunt krijgen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zonder geld is Nederland ook een betrekkelijk kutte plaats om te wonen. Rusland in de soviettijd daarentegen.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Das alles ist Deutschland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai, atsui desquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:59 schreef Qunix het volgende:
Met zo'n warme dag is het goed om Free te kijken. Da's nou typisch een zomer-anime!
Net als... [insert anime wat zich afspeelt in de zomer]
atsui desu ne?
Eensquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:21 schreef wdn het volgende:
Tokyo Ghoul 2 gaat op dezelfde voet verder als eps 1
Goedgekeurd door de bond van anime kijkers
quote:
SPOILER: Black Bullet ep10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Ah ok. Ja ik kijk het niet, was het ook niet van plan.SPOILER: Black Bullet ep10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn backlog is echt te groot aan het worden.![]()
die van mij is altijd te groot geweestquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:04 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ah ok. Ja ik kijk het niet, was het ook niet van plan.
Mijn backlog is echt te groot aan het worden.
Dat heb je vast niet van je vriendin gehoordquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij is altijd te groot geweest
Mja, je gaat dus binnen 10 minuten van dit:quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:04 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ah ok. Ja ik kijk het niet, was het ook niet van plan.
Mijn backlog is echt te groot aan het worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naar dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Maar ... maar ... het gaat over een schoolkrant en columnisten. Dat moet toch haast wel vagelijk interessant zijn?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jinsei is buitengewoon kut, lekker aan je voorbij laten gaan.
Valt wel mee, deze arc zal niet zo lang zijn naar verluidt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:14 schreef Qunix het volgende:
Wooow... n en al spoilers natuurlijk in de nieuwe opening.
Het heeft geen onderscheidende kwaliteiten t.o.v. de tientallen andere slice of life schoolseries. Stereotype meidjes met de persoonlijkheden van een stuk bordkarton. Het slimme meisje is slim. Het sportieve meisje is sportief. Het sociale meisje is duidelijk contactgestoord, maar moet voor sociaal doorgaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar ... maar ... het gaat over een schoolkrant en columnisten. Dat moet toch haast wel vagelijk interessant zijn?
ik heb ooit een berichtje voor een schoolkrant moeten schrijven... dat was helaas verplichtquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fun fact: ik heb ooit een schoolkrant opgericht. Dat wilde ik even delen omdat dit de enige discussie in mijn leven is waar dit leuke feitje in de verste verte relevant is.
Ik maak wat mee.
Verplicht? Voor punten ofzo? Of Nederlands?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ooit een berichtje voor een schoolkrant moeten schrijven... dat was helaas verplicht
al sla je me dood, geen flauw idee meer..quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Verplicht? Voor punten ofzo? Of Nederlands?
Oh ja jij bent best wel oud.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
al sla je me dood, geen flauw idee meer..
ugh.. zo voel ik mij al helemaal oudquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh ja jij bent best wel oud.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mja, je gaat dus binnen 10 minuten van dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naar dit:Van een loli harem naar een necro loli harem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zombie loli harem?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:25 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Van een loli harem naar een necro loli harem?
Of zombie loli harem?
S2 had teveel feels... en een &^$#$ klote einde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat is kirino irritant zeg (uit ore no imouto), naja op naar S2 vanavond
Je weet maar nooit, zombies kunnen harems(kore wa zombie desuka?) hebben dus misschien kan een mens een zombie harem hebbenquote:
Psycho Pass Extended?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit niet veel in als je het origineel hebt gezien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:04 schreef VulpX het volgende:
[..]
Psycho Pass Extended?
Is het vet? Of gewoon S1 normaal kijken?
Ok mooi, daar heb ik al een BD rip van klaar staanquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zit niet veel in als je het origineel hebt gezien.
zou zelf het origineel kijken
Kun je ook marathonnenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:09 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ok mooi, daar heb ik al een BD rip van klaar staan
Ik dacht altijd dat `plastic tic tac´ een woordspeling in de geest van asymtomato was, maar komt dat echt in de OP voor.quote:
Wauw, jij hebt ook echt van alles gedaan h.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fun fact: ik heb ooit een schoolkrant opgericht. Dat wilde ik even delen omdat dit de enige discussie in mijn leven is waar dit leuke feitje in de verste verte relevant is.
Ik maak wat mee.
Dat is wat Funnimation ervanmaakt, eens zien wat commie had in het origineel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat `plastic tic tac´ een woordspeling in de geest van asymtomato was, maar komt dat echt in de OP voor.
he, das wel jammer om te horen... maarja toch maar kijkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:28 schreef totalvamp het volgende:
[..]
S2 had teveel feels... en een &^$#$ klote einde.
Alsof de auteur geen beslissing kon nemen...
in anime kan allesquote:[..]
Je weet maar nooit, zombies kunnen harems(kore wa zombie desuka?) hebben dus misschien kan een mens een zombie harem hebben
[speaks japanese]quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hopelijk pakt een subgroep het op, vind die HS echt kut.
Spoonfeedenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
http://fansubdb.com/wiki/Summer_2014
Ik ben een van die klootviolen die nieuwelieden op kl/a/vertje vier alles wat ze nodig hebben met de paplepel in hun brulbekkies lepelt om iedereen te zien janken.
Het is gewoon ook de manier waarop het gedaan is...quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:34 schreef mschol het volgende:
[..]
he, das wel jammer om te horen... maarja toch maar kijken
ik haat eindes die geen einde zijn
http://bakabt.me/browse.php?q=gunbusterquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:36 schreef outcast_within het volgende:
verdorie, gave TT, wil ik gunbuster weer kijken. Weet ik niet waar ik em kan vinden
Ben persoonlijk meer fan van Fullmetal Alchemist Brotherhood.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vroeg recent geleden aan een vriend die een anime-fan is wat zijn persoonlijk top-3 anime's zijn en zijn nummer n is "Fullmetal Alchemist". Ik kijk geen anime's en de enige die ik ooit gekeken heb zijn natuurlijk Pokmon en Dragonball Z/GT. Een paar jaar geleden heb ik ook een andere anime gekeken waar ik de naam niet van weet, maar die zeker solid was.
Ik hou van series kijken en ik wil graag wat nieuws proberen, dus ik ga zeer snel aan Fullmetal Alchemist (de eerste) beginnen. De reviews zijn erg lovend en ik ben erg benieuwd.
Hij raadde mij aan om eerst de eerste en daarna Brotherhood te kijken. Dat is eigenlijk ook wat ik op internet gelezen heb.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ben persoonlijk meer fan van Fullmetal Alchemist Brotherhood.
Ik raad je ook Brotherhood aan en mijn advies is doorgaans feilloos.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij raadde mij aan om eerst de eerste en daarna Brotherhood te kijken. Dat is eigenlijk ook wat ik op internet gelezen heb.
Ja mij maak je niets meer wijs, heb alles al gezien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wauw, jij hebt ook echt van alles gedaan h.![]()
Geen vreemd advies. FMA is een leuke serie, maar dwaalt op een gegeven moment af van het verhaal van de manga omdat de toen nog niet af was. FMA:B is gemaakt toen de manga al af was en volgt dat verhaal, dat verhaal is uiteindelijk veel beter.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij raadde mij aan om eerst de eerste en daarna Brotherhood te kijken. Dat is eigenlijk ook wat ik op internet gelezen heb.
Of als je voor de beste tijd:vermaak verhouding wilt gaan kan je het beste de mijnwerkers-arc van de eerste serie kijken en voor de rest FMA: B.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wanneer was dat voor het laatst?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vroeg recent geleden aan een vriend die een anime-fan is wat zijn persoonlijk top-3 anime's zijn en zijn nummer n is "Fullmetal Alchemist". Ik kijk geen anime's en de enige die ik ooit gekeken heb zijn natuurlijk Pokmonen Dragonball Z/GT . Een paar jaar geleden heb ik ook een andere anime gekeken waar ik de naam niet van weet, maar die zeker solid was.
Ik hou van series kijken en ik wil graag wat nieuws proberen, dus ik ga zeer snel aan Fullmetal Alchemist (de eerste) beginnen. De reviews zijn erg lovend en ik ben erg benieuwd.
Top. Lang leve vakantie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
http://bakabt.me/browse.php?q=gunbuster
Ja lekker, weer een stukje backlog erbij. En bedankt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
http://bakabt.me/browse.php?q=gunbuster
mooi zoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:44 schreef VulpX het volgende:
[..]
*Start was fake, zit nu in de zon bier te drinken*
Welke schat??quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:51 schreef VulpX het volgende:
[..]
Al die moeite voor niets.
Ben je nog boos, schat?
Pics als je hem hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
Het duurde even, maar Asuka is op de post gegaan
Best NGEquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
Het duurde even, maar Asuka is op de post gegaan
Hij staat op m'n wishlist op MFC, en wat lijntjes wanneer de orders beschikbaar komenquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:54 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hij staat op m'n wishlist op MFC, en wat lijntjes wanneer de orders beschikbaar komen
NGE![]()
Asuka![]()
![]()
Bips![]()
![]()
Boku no Pico is geweldig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:12 schreef LompeWorst het volgende:
Terwijl ik normaal een hekel heb aan anime, heb ik in de laatste 2 dagen van zowel Log Horizon als SAO season 1 gezien.
Heeft iemand een aanrader voor iets soortgelijks?
... Nee bedanktquote:
SAO season 2quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:12 schreef LompeWorst het volgende:
Terwijl ik normaal een hekel heb aan anime, heb ik in de laatste 2 dagen van zowel Log Horizon als SAO season 1 gezien.
Heeft iemand een aanrader voor iets soortgelijks?
Hmm, Asuna is hersendood en bemoedert Kirito.quote:
Btooom!, .hackquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:22 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Hmm, Asuna is hersendood en bemoedert Kirito.
Kirito wordt gebruikt, en gun gale interesseert mij niet .
Maar, ga het sowieso kijken.
Andere aanraders?
Outbreak Company?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:22 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Hmm, Asuna is hersendood en bemoedert Kirito.
Kirito wordt gebruikt, en gun gale interesseert mij niet .
Maar, ga het sowieso kijken.
Andere aanraders?
Railgun > indexquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:03 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Outbreak Company?
Sowieso was SAO nogal vaag, heel veel dingen kloppen niet. Al is het wel verfrissend een koppel ook echt romantische dingen te zien doen(niet zoals veel andere anime waar de jongens alergisch zijn voor vrouwen).
Nog een paar aanraders:
Mondaiji tachi ga Isekai ....
Toaru Majutsu no Index
Wat is er anders dan? Ik heb Golden nog niet in NG+ gespeeld, weet dat er alleen wat extra boss encounters inzitten toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verhaal is niet anders in NG+
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:54 schreef VulpX het volgende:
[..]
Wat is er anders dan? Ik heb Golden nog niet in NG+ gespeeld, weet dat er alleen wat extra boss encounters inzitten toch?Zitten wat extra gevechten in en als ik het mij nog goed herinnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verhaal is niet anders in NG+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Cowboy Bebop, Ghost in the Shell (1995), Akira, Patema Inverted, elke Studio Chibli film, Full Metal Alchemist (origineel en Brotherhood), Code Geass.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:11 schreef Kriebelhoest het volgende:
Iemand die een anime van hoogstaand visueel niveau kan aanraden?
Tales heeft altijd goede openingsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Wat hebben sommige JRPG's echt bazen animeopenings
Ik wil mijn moeder nog altijd een goede JRPG laten doen. Ze heeft Seikendensetsu 3 uitgespeeld (verborgen klassiekerquote:
Ben eigenlijk niet zo'n animefan, maar ik zag laatst Tekkon Kinkreet, en die keek zeker goed weg met name door het visuele stijltje. Vandaar de vraagquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:15 schreef VulpX het volgende:
[..]
Cowboy Bebop, Ghost in the Shell (1995), Akira, Patema Inverted, elke Studio Chibli film, Full Metal Alchemist (origineel en Brotherhood), Code Geass.
Zijn er zoveel.
gewoon een crpg doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil mijn moeder nog altijd een goede JRPG laten doen. Ze heeft Seikendensetsu 3 uitgespeeld (verborgen klassieker), maar verder heeft ze nog nooit een moderne gespeeld.
Blijf maar niet te lang in dit topic hangen. Voor je het weet heb je een lijst van hier tot Tokio (huhuh) waar je nog 3 jaar zoet mee bentquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Ben eigenlijk niet zo'n animefan, maar ik zag laatst Tekkon Kinkreet, en die keek zeker goed weg met name door het visuele stijltje. Vandaar de vraag
Volg de regiseurs en animators. De regiseur van Tekkon Kinkreet heeft deze lente het beste werk van het seizoen afgeleverd. Hoewel weinig sris films benaderen wat betreft kwaliteit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:11 schreef Kriebelhoest het volgende:
Iemand die een anime van hoogstaand visueel niveau kan aanraden?
Lightningquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik speel nu overigens FFXIII, nu we het toch over jrpgs hebben. Lightning een qt. Hope kan de pokken krijgen.
Daar zag ik ze toen ook liggen ja. Mooi spul. Volgens mij liggen er ook een paar delen bij de Yendor, maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:51 schreef Yi-Long het volgende:
Zag vanmiddag bij de Donner in Rotterdam die Gundam The Beginning (ofzo) liggen, en zag er erg goed uit, kwa kwaliteit. Mooi papier, mooie kleurpagina's, etc etc. Je zou willen dat iedere manga zo'n behandelijk kreeg. Schitterend.
Ben alleen niet zo'n fan van sci-fi en Gundam ken ik verder ook nauwelijks, behalve dan Gundam Wing destijds eens gezien op TV, dus bij deze bewondering blijft het dan ook, maar voor de liefhebbers zeer zeker de moeite waard.
FF XIII-2 AS editie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik speel nu overigens FFXIII, nu we het toch over jrpgs hebben. Lightning een qt. Hope kan de pokken krijgen.
Absoluutquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Wat hebben sommige JRPG's echt bazen animeopenings
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:51 schreef Yi-Long het volgende:
Zag vanmiddag bij de Donner in Rotterdam die Gundam The Beginning (ofzo) liggen, en zag er erg goed uit, kwa kwaliteit. Mooi papier, mooie kleurpagina's, etc etc. Je zou willen dat iedere manga zo'n behandelijk kreeg. Schitterend.
Ben alleen niet zo'n fan van sci-fi en Gundam ken ik verder ook nauwelijks, behalve dan Gundam Wing destijds eens gezien op TV, dus bij deze bewondering blijft het dan ook, maar voor de liefhebbers zeer zeker de moeite waard.
Mijn eerste deel is onderwegquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar zag ik ze toen ook liggen ja. Mooi spul. Volgens mij liggen er ook een paar delen bij de Yendor, maar ik kan me vergissen.
Ping Pongquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:57 schreef mschol het volgende:
zo verschrikkelijk veel keus in anime om te gaan kijken.. maar toch niks vinden waarvan ik denk: die wil ik nu wel eens kijken..![]()
Gundam is meer mecha dan sci-fi.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:51 schreef Yi-Long het volgende:
Ja, inderdaad. Visuele stijl spreekt mij echt aan... lekker speciaal zoals Aku No Hana...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:16 schreef VulpX het volgende:
[..]
Zeker een aanrader. Even wennen aan de visuele stijl, maar het heeft wel wat
Jazeker. Ik heb de serie toevallig afgelopen zondag en maandag doorgewerkt. Erg leuk!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Visuele stijl spreekt mij echt aan... lekker speciaal zoals Aku No Hana...
Verhaal is ook boeiend om te volgen
En beide zijn awesome.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Gundam is meer mecha dan sci-fi.
Knights of Sidonia is sci-fi waar mecha een bijzaak is.
Jij?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Absoluut
Allemaal zijn ze geweldig maar Symphonica vind ik toch wel de beste. Xillia en Graces F scoren bij mij ook goed
Het is de enige game serie die het oude nivo van FF haalt. En ik kan me indenken dat er personen zijn die Tales boven FF plaatsen
glasslipquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die ecchi-komedie van J.C. Staff met Yuuji en Shana Kouta en Rurumo waar Kyubey interesse in had is ook alweer uit.
Majimoji Rurumo heet 'ie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het idee dat ik dat eerder heb gezien... iemand die kan achterhalen uit welke serie dit komt?
Neequote:
ditquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:25 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat is The Legend of Korra toch een bazenserie![]()
Het enige minpunt is dat sommige dingen te snel worden onthuld, doordat er maar 13/14 afleveringen per seizoen zijn.
eens!!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:25 schreef Leafeon672 het volgende:
Het enige minpunt is dat sommige dingen te snel worden onthuld, doordat er maar 13/14 afleveringen per seizoen zijn.
Doen! Nu!quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:40 schreef mschol het volgende:
De stijl lijkt op UFOtable en gelet op de maker van dat plaatje (HooHiraiBunny) zal het wel Kara no Kyoukai 2: Satsujin Kousatsu (Part 1) zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het idee dat ik dat eerder heb gezien... iemand die kan achterhalen uit welke serie dit komt?Is boek drie al voorbij aflevering zes? Ik wil het eigenlijk in het Spaans kijken vanwege de betere cast.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:25 schreef Leafeon672 het volgende:
Het enige minpunt is dat sommige dingen te snel worden onthuld, doordat er maar 13/14 afleveringen per seizoen zijn.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:40 schreef mschol het volgende:
Wacht die weet ik, Kara no gwatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het idee dat ik dat eerder heb gezien... iemand die kan achterhalen uit welke serie dit komt?
Oh ja deze dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De stijl lijkt op UFOtable en gelet op de maker van dat plaatje (HooHiraiBunny) zal het wel Kara no Kyoukai 2: Satsujin Kousatsu (Part 1) zijn.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De stijl lijkt op UFOtable en gelet op de maker van dat plaatje (HooHiraiBunny) zal het wel Kara no Kyoukai 2: Satsujin Kousatsu (Part 1) zijn.
[..]
Is boek drie al voorbij aflevering zes? Ik wil het eigenlijk in het Spaans kijken vanwege de betere cast.
thnxquote:
jaja baas..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door DeZwabber op 12-07-2014 15:53:49 ]🐙
wasdaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe die serie zich gaat ontwikkelen. De eerste aflevering was awesome
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
hmm mischien tokyo ghoul droppen en wachten op BD
Nee, volgende week pas.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Is boek drie al voorbij aflevering zes? Ik wil het eigenlijk in het Spaans kijken vanwege de betere cast.
Nice.quote:
Welke anime?quote:
Toch wel grappig dat de preutse waarden die we ze als het Westen toentertijd hebben opgedrongen, we zelf al achter ons hebben gelaten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
EN komop man, we leven in fucking 2014 waar je gewoon blote borsten sex etc om 8 uur s'vonds op tv zit ongecensureerd en een tekenfilm wordt gecensorerd.
Voor mij zijn er nog 2 manga's onderweg (Evangelion 3 in 1 vol 1 en Gundam The Origin vol 1), een busje topcoating, een Gundam marker en 3 Gundam action bases. En nu even zoeken waar ik goedkoop Tamiya verf plus kwasten kan vindenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Ik verwacht volgende week pas dingen. Dat is, mits de douane een beetje meewerkt.
En de week er na hopelijk ook.
Volgende week wordt waarschijnlijk m'n Makise Kurisu nendoroid verstuurd, komt hopelijk m'n Asuka binnen, en de week er na gaat m'n Matoi Ryuuko op de post.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:11 schreef VulpX het volgende:
[..]
Voor mij zijn er nog 2 manga's onderweg (Evangelion 3 in 1 vol 1 en Gundam The Origin vol 1), een busje topcoating, een Gundam marker en 3 Gundam action bases. En nu even zoeken waar ik goedkoop Tamiya verf plus kwasten kan vinden
En dan heb je ook nog eens de verkeerde regioquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:21 schreef Leafeon672 het volgende:
WTF, kijk ik even op Amazon hoeveel een Blu-raybox voor Planetes zou kosten:
[ afbeelding ]
![]()
Daar liep ik toentertijd ook al tegen aan. En volgens mij is hij niet / nauwelijks in een westerse release uitgebracht. Dus als je er al een kan vinden, Japanse import, geen subs.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:21 schreef Leafeon672 het volgende:
WTF, kijk ik even op Amazon hoeveel een Blu-raybox voor Planetes zou kosten:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
EN komop man, we leven in fucking 2014 waar je gewoon blote borsten sex etc om 8 uur s'vonds op tv zit ongecensureerd en een tekenfilm wordt gecensorerd.
Dat waren wel christelijke missionarissen uit VS in Japan,die alles hebben verneukt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat de preutse waarden die we ze als het Westen toentertijd hebben opgedrongen, we zelf al achter ons hebben gelaten.
Dat spreekt niets tegen van wat ik zei, je punt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat waren wel christelijke missionarissen uit VS in Japan,die alles hebben verneukt.
Heb ik al gezien, echt een meesterwerk.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb ik al gezien, echt een meesterwerk.
Maar wel 'Lolicon swag' als ondertitel hebben.quote:
Want in bnp komen loli's in voor wil je zeggenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maar wel 'Lolicon swag' als ondertitel hebben.
Had het net verwijderd.quote:
Dat is nog altijd beter dan ruzie over besturingssystemen, processors, pedofilie, homofilie, koffie, thee of andere onderwerpen die weinig met onze Maleisische tekenfilms van doen hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:41 schreef VulpX het volgende:
Gaat er nu weer ruzie gemaakt worden over een manga/anime met minderjarige neukseks?
Ga jij nou maar weer lekker thee drinken, doe ik nog een bakkiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan ruzie over besturingssystemen, processors, pedofilie, homofilie, koffie, thee of andere onderwerpen die weinig met onze Maleisische tekenfilms van doen hebben.
Inderdaad. Urinoirs zijn ergens voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:54 schreef Qunix het volgende:
Zitten op een WC.
Echte mannen poepen staand.
Je hebt de discussie zeker gemist vorige week.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Thee
Je plast zeker ook zittend.
Alleen homo's en zieke hoeren drinken thee.
Yes, vorige week gewoon non-stop sport kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je hebt de discussie zeker gemist vorige week.
quote:
Argentini kit heeft een zwart Adidas-logo waar die zon staat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet loyaal zijn aan het geboorteland van 's lands koningin.
Vermakelijke serie, mijn guilty pleasure.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Moet nog de rest van S1 en S2 kijken
Duur zo lang tot de BD's binnen zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vermakelijke serie, mijn guilty pleasure.
Brazili heeft gewoon heel erg veel geluk gehad in de eerste rondes..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zal Brazili niet eens derde worden op het eigen WK?
Generieke shoujo? Denk het niet. Vind de opzet tot nu toe erg vet, denk dat het een mooie thriller gaat worden. Maar we zien het wel met ep 2.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Shinichirō Watanabe heeft n van twee twintowers opgeblazen. Ik ben zo blij dat hij het aandurft. Nu nog eens een complot door een supranationale organisatie en dan heeft deze serie wat mij betreft een carte blanche. Zelfs als blijkt dat dit zeg maar een generieke shoujo wordt. Niet dat ik me daar te veel aan zou storen gelet op het gegeven dat ik niet bijzonder veel shoujo heb gezien.
Ik vind dat als het elftal dit wint met een doelpuntenverschil van zes of meer dat we tegen Duitsland of Argentini zouden moeten mogen spelen om de tweede plek.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
Brazili heeft gewoon heel erg veel geluk gehad in de eerste rondes..
Twee mysterieuze knappe jongens die zomaar het dagelijks bestaan van een schijnbaar doodgewoon meisje binnen komen wandelen en haar in hun leven betrekken om de een of andere reden is volgens mij de klassieke set up voor een shoujo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:31 schreef VulpX het volgende:
[..]
Generieke shoujo? Denk het niet. Vind de opzet tot nu toe erg vet, denk dat het een mooie thriller gaat worden. Maar we zien het wel met ep 2.
Hebben wij hetzelfde gekeken? Volgens mij ligt de focus meer op de twee kerels en wat hun beweegredenen zijn dan dat het om het meisje draait.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Twee mysterieuze knappe jongens die zomaar het dagelijks bestaan van een schijnbaar doodgewoon meisje binnen komen wandelen en haar in hun leven betrekken om de een of andere reden is volgens mij de klassieke set up voor een shoujo.
Yup, shoujo...quote:In an alternate version of the present, Tokyo has been decimated by a shocking terrorist attack, and the only hint to the identity of the culprit is a bizarre video uploaded to the internet. The police, baffled by this cryptic clue, are powerless to stop the paranoia spreading across the population.
While the world searches for a criminal mastermind to blame for this tragedy, two mysterious childrenchildren who shouldn't even existmasterfully carry out their heinous plan. Cursed to walk through this world with the names Nine and Twelve, the two combine to form "Sphinx," a clandestine entity determine to wake the people from their slumberand pull the trigger on this world.
Schattige jongens die X doen is anders toch overduidelijk shoujo. Of die variabele nu zwemmen of terreur is maakt daarin geen verschil. Dat meisje is in elk geval schaamteloze plaatsvervanger voor het vrouwelijke publiek.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:38 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hebben wij hetzelfde gekeken? Volgens mij ligt de focus meer op de twee kerels en wat hun beweegredenen zijn dan dat het om het meisje draait.
En het meisje is een vervanging voor een vriendin die ze zijn verloren in hun jeugdjaren, dat zie je al in een scene.
Dit is toch eerder een seinen dacht ik.
Zou het er te dik op gelegen hebben als ze Nine en Eleven geheten zouden hebben?quote:[..]
Yup, shoujo...![]()
Brazili heeft een prima ploeg, alleen geen samenwerking.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
Brazili heeft gewoon heel erg veel geluk gehad in de eerste rondes..
Ga je nou beweren dat de doelgroep jonge vrouwen is?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Schattige jongens die X doen is anders toch overduidelijk shoujo. Of die variabele nu zwemmen of terreur is maakt daarin geen verschil. Dat meisje is in elk geval schaamteloze plaatsvervanger voor het vrouwelijke publiek.
Nu je het zegt... Dat zou wel heerlijk controversieel zijnquote:[..]
Zou het er te dik op gelegen hebben als ze Nine en Eleven geheten zouden hebben?
Jonge vrouwen en casuals. Zoals zoals Sakamichi no Apollon.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:08 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat de doelgroep jonge vrouwen zijn?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Death Note is bijna yaoi man, die gozers ballen elkaar nog net niet. Duidelijk shoujou.
Sorry. Het was te overduidelijk met Sakamichi no Apollon he. Dat is natuurlijk geen shoujo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Euhmm... Nee... Gewoon nee... Death Note is zeker ook shoujo?
Stop nou maar met trollen.
Het is wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:30 schreef robin007bond het volgende:
Drukmaken om welk genre een anime is.
Evangelion is voor meisjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:30 schreef robin007bond het volgende:
Drukmaken om welk genre een anime is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |