SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
denk dat wij in de eerste 40-45 minuten wel een goal makenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:16 schreef KitKatChunky het volgende:
Nederland wordt ook volledig verkracht door duitsland als ze argentinie al verslaan
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
'We'
National Front is trots op deze TT.
Grapje grapje
Argentinie in maken mag van mij wel, is goed voor argentinie. Maar duitsland heeft de smaak te pakken nuquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat wij in de eerste 40-45 minuten wel een goal maken
Met de Poolse Klose in de gelederen kan een doelpunt in 39ste minuut ook nog goed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat wij in de eerste 40-45 minuten wel een goal maken
quote:
Nederland gaat winnenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Argentinie in maken mag van mij wel, is goed voor argentinie. Maar duitsland heeft de smaak te pakken nu
LANDVERRADER, AUS AUS AUS GEGEN DIE MAUERquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Argentinie in maken mag van mij wel, is goed voor argentinie. Maar duitsland heeft de smaak te pakken nu
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:16 schreef KitKatChunky het volgende:
Nederland wordt ook volledig verkracht door duitsland als ze argentinie al verslaan
alles wat ik zeg over brabant is logischquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk vrij weinig verstand van voetbal.
Zelfs wp zei al iets logisch.
Ahw echt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het was trouwens mijn droom om vandaag een vlaggetje of een hartje op mijn wang te hebben maar helaas werkte de plaatselijke Action niet mee aan dit plan.
Ik spui gewoon vrij mijn dromen in het rond. Weer een WK verloren, ik vind het gewoon te grappig hoe butthurt iedereen dan isquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk vrij weinig verstand van voetbal.
Zelfs wp zei al iets logisch.
nu ik weet dat je hiertoe bereid bent vraag ik je vriendelijk een plakplaatje op te sturen voor de finale zondagquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw echt?Als ik het eerder had geweten dan had ik een plakplaatje per post naar je toegestuurd
"Kijk mij eens rebels alternatief denken"quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik spui gewoon vrij mijn dromen in het rond. Weer een WK verloren, ik vind het gewoon te grappig hoe butthurt iedereen dan is
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
LANDVERRADER, AUS AUS AUS GEGEN DIE MAUER
Dat is je goed recht, alleen verwacht niet vrienden te maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik spui gewoon vrij mijn dromen in het rond. Weer een WK verloren, ik vind het gewoon te grappig hoe butthurt iedereen dan is
Precies de reacties waar ik op hoopquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Kijk mij eens rebels alternatief denken"
[..]
Je bent wel heel makkelijk tevreden dan aangezien dit overduidelijk een grap was.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Precies de reacties waar ik op hoop
Te makkelijk dit
sarcasme werkt niet op het internetquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent wel heel makkelijk tevreden dan aangezien dit overduidelijk een grap was.
Hap hap hap.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Precies de reacties waar ik op hoop
Te makkelijk dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |