Het onweer zit ook in Delfzijl, maar daar alleen wat flitsen enzo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:39 schreef themauster het volgende:
Hier geen onweer in het noorden van Groningen,lijkt net zuidelijk langs ons heen te gaan.
In het zuiden van Groningen is het donker met veel regen en wat gerommel. Geen flitsen. Houen zo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:39 schreef themauster het volgende:
Hier geen onweer in het noorden van Groningen,lijkt net zuidelijk langs ons heen te gaan.
Pas ik aan...quote:
Voordat het in de Noordkop komtquote:
Luchtvochtigheid is erg hoog en hier bij Amsterdam veel wind en regen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:29 schreef DemonRage het volgende:
Het lijkt hier enigszins mistig. Wazig weer iig.
Vochtige lucht die binnen trekt, waarbij het dauwpunt stijgt tot de luchttemperatuur?
Ik weet niet maar dat is al de hele dag zo hoor!quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:42 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid is erg hoog en hier bij Amsterdam veel wind en regen.
Die laatste twee wel maar de eerste niet echt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:46 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik weet niet maar dat is al de hele dag zo hoor!
quote:Op donderdag 10 juli 2014 07:49 schreef Drugshond het volgende:
Goed nieuwe kansen nieuwe rondes.
Vanavond tussen 17:00 en 21:00 zijn een aantal parameter goed te noemen (cape, lichte neerslag, temperatuur). Voor het gehele oosterlijke- en middendeel van het land. Plaatje komt vrij goed overeen met die van gisteren.... alleen het kwam toen nauwelijks de grens over.
Wacht nog op het plaatje van Estofex.
Ik vermoed ten zuidoosten van Rotterdamquote:
Hoeveel KM ten zuiden van Rotterdam?quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie ook zon, en het is warm.
In het noorden.
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie ook zon, en het is warm.
In het noorden.
Dat is alleszins een heel plaatselijke 30 gradenquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Toegegeven... het is nog ver weg... maar ik zag het wel
Bron: http://nos.nl/artikel/673(...)drop-door-regen.htmlquote:Extreem
De afgelopen dagen is er een extreme hoeveelheid neerslag gevallen in Midden- en Zuid-Limburg. Bij Heerlen is lokaal een hoeveelheid neerslag gevallen - 120 millimeter - die eens in de 850 jaar voortkomt, In het hele gebied Parkstad is een hoeveelheid regen gevallen die eens in de 500 jaar voorkomt.
Lekker he die 25+.quote:
Alle regen van gisteren is aan het verdampen. Echt smerig benauwdquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:16 schreef Gwywen het volgende:
28 graden en 66% luchtvochtigheid, vrij benauwd dus maar een verademing bij de 87% van gisteravond.
Maar mooie wolken in het oosten hoor! Jammer dat ze daar zitten alleenquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:05 schreef dick_laurent het volgende:
Nou hier in Utrecht vooralsnog zonnig en GI-GA benauwd. Het zweet droop van me af.
Denk niet dat de hulpdiensten komen als er een stelling met wc-papier instortquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:23 schreef ACT-F het volgende:
Er wordt een instorting gemeld bij de Jumbo in Kampen. Zou het dak begeven hebben?
[ afbeelding ]
Men zegt van niet. Misschien een nat pakquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:27 schreef Burner82 het volgende:
Hopen dat er geen gewonden zijn dan....
Dat droogt vanzelf..quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Men zegt van niet. Misschien een nat pak
Discriminazi!quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:33 schreef delano.888 het volgende:
Arnhem staat behoorlijk blank momenteel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door DX11 op 10-07-2014 19:58:08 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Volgens Tv Oost een gesprongen waterleiding boven een systeemplafond, valt mee gelukkig!quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:23 schreef ACT-F het volgende:
Er wordt een instorting gemeld bij de Jumbo in Kampen. Zou het dak begeven hebben?
[ afbeelding ]
EDIT:
Eric Kroon @eric_kroon
Betreft gedeeltelijk naar beneden gekomen plafond. Vooralsnog geen medische hulpverlening #Jumbo #kampen
Lekkere airco danquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens Tv Oost een gesprongen waterleiding boven een systeemplafond, valt mee gelukkig!
Over airco gesproken; zo naar een verjaardagsfuif van een 75+'er. Ik hoop dat de verwarming uitstaat.quote:
Ach, als het maar droog is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Over airco gesproken; zo naar een verjaardagsfuif van een 75+'er. Ik hoop dat de verwarming uitstaat.
Raalte?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Straat begint hier blank te staan. Fack man hoeveel water is er de afgelopen 3 dagen wel niet naar beneden gekomen
Stukkie naar beneden. Arnhemquote:
Voor Limburg kan ik het je wel vertellenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Straat begint hier blank te staan. Fack man hoeveel water is er de afgelopen 3 dagen wel niet naar beneden gekomen
Die wolk in het hele zuiden (midden-limburg) en samentrekt met de wolk die vanuit noord-limburg komt... Hangt boven me.. al 1.5 uur of zoquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hier was gisteren code oranje. De bui stelde dan ook weinig voor. Nu is het heel warm en vooral broeierig, ik zie in het zuiden wel een grote wolk, maar die bui lijkt me ver weg.
Mag niet voor je hopen dat er koolmonoxide vrij gekomen is dan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Ketel is hier half ontploftvraag me af of het met het weer te maken kan hebben (waterdruk danwel onweer inslag stroom piek oid)
K&W / Aardlek blijft telkens uit slaan. Door onweer?
Ik heb wel een beetje hoofdpijn momenteel maar dat zal wel toeval zijn lijkt me? Hoe weet ik dat?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Mag niet voor je hopen dat er koolmonoxide vrij gekomen is dan.
Als je over een uur niks meer zegt... weten wij het welquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje hoofdpijn momenteel maar dat zal wel toeval zijn lijkt me? Hoe weet ik dat?
De enige manier om het te weten is door een koolmonoxidemeter aan te schaffen. Het is namelijk geur en kleurloos.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje hoofdpijn momenteel maar dat zal wel toeval zijn lijkt me? Hoe weet ik dat?
Toen er nog stoppen waren kon je er tenminste nog aluminiumfolie tussen duwenquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Ketel is hier half ontploftvraag me af of het met het weer te maken kan hebben (waterdruk danwel onweer inslag stroom piek oid)
K&W / Aardlek blijft telkens uit slaan. Door onweer?
Mooie wolken hèquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enschede Zuid.. Morituri te salutant
Heb ik, maar zat geen batterij inquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef Infection het volgende:
[..]
De enige manier om het te weten is door een koolmonoxidemeter aan te schaffen. Het is namelijk geur en kleurloos.
Ziet er leuk uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enschede Zuid.. Morituri te salutant
Mooi. Vooral met dit warme weer komt het nog wel eens voor dat er koolmonoxide ontsnapt. Ik heb zelf ook geen meter, maar zat er toevallig afgelopen week nog wel aan te denken om er één aan te schaffen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb ik, maar zat geen batterij innu wel en naast de cv gelegd, vooralsnog geen alarm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |