Bewijs dat die grote spieren alleen maar in de weg zitten. Gewoon lange spieren is beter, CR7 kan zijn arm gewoon strekken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik kan niet eens m'n armen normaal volledig strekken
![]()
ik googlde CR7 want geen idee wat dat was en toenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bewijs dat die grote spieren alleen maar in de weg zitten. Gewoon lange spieren is beter, CR7 kan zijn arm gewoon strekken.
Ik heb 100 op Duitsland gezet als toernooiwinnaar tegen 2.25quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Idd over voetbal weer plzz..
DUITSLAND!!!
you or gonna bie a rich man!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb 100 op Duitsland gezet als toernooiwinnaar tegen 2.25
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:10 schreef fathank het volgende:
Das een tandenstoker Ray. Of eet jij kabouter-satétjes?
Ik heb korte quads, doe dus kipping squats. Grotere rom alles.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Trouwens gehoord in de gym "ik heb korte biceps" gast laat arm zien. Zit zeg maar ruimte tussen elleboog en biceps, hoge insertions oid.
Zegt die "ja ik ga nu mijn spieren langer trainen" dus ik zo hoe dan, zegt hij "heel grote bewegingen doen met curlen, dan stretcht het".
FOK is een bos van treurwilgen..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:05 schreef Beach het volgende:
R&P / Wat is er toch met de Nederlandse vrouw anno 2014?
nieuwe Elliot Rodgers in de maak?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zit op blz. 267/393 van Carlos Xuma: secrets of the alpha man.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Hij heeft wel een punt. Nederlandse vrouwen willen allemaal die mooie, rijke man met een spannend leven terwijl ze zelf fulltime bij de kruitvat achter de kassa zitten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:05 schreef Beach het volgende:
R&P / Wat is er toch met de Nederlandse vrouw anno 2014?
nieuwe Elliot Rodgers in de maak?
Wat heb je er tot nog toe van opgestoken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat ik een leven moeten zoeken. Ik moet me gedragen als de persoon die ik wil zijn, iemand met veel zelfvertrouwen en weet wat 'ie wil. Zelfvertrouwen is een state-of-mind, je hebt of je hebt het niet. Als je het niet hebt wordt het aangeraden om dit te emuleren, fake it till you make it. Kleine stapjes om zelfvertrouwen te boosten kosten teveel tijd voor te weinig gains. Aangeraden wordt om grotere sprongen te wagen, ongetwijfeld zal je terugvallen maar deze higher confidence zal op den duur je eigen persona worden. M.b.t. meisjes minder reactief op hun zijn, neem ze mee in je eigen wereld en durven verbale tikken te geven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat heb je er tot nog toe van opgestoken?
Goede tips wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat ik een leven moeten zoeken. Ik moet me gedragen als de persoon die ik wil zijn, iemand met veel zelfvertrouwen en weet wat 'ie wil. Zelfvertrouwen is een state-of-mind, je hebt of je hebt het niet. Als je het niet hebt wordt het aangeraden om dit te emuleren, fake it till you make it. Kleine stapjes om zelfvertrouwen te boosten kosten teveel tijd voor te weinig gains. Aangeraden wordt om grotere sprongen te wagen, ongetwijfeld zal je terugvallen maar deze higher confidence zal op den duur je eigen persona worden. M.b.t. meisjes minder reactief op hun zijn, neem ze mee in je eigen wereld en durven verbale tikken te geven.
Ja kut.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goede track, G. Hoe zit met produceren?
kkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat ik een leven moeten zoeken. Ik moet me gedragen als de persoon die ik wil zijn, iemand met veel zelfvertrouwen en weet wat 'ie wil. Zelfvertrouwen is een state-of-mind, je hebt of je hebt het niet. Als je het niet hebt wordt het aangeraden om dit te emuleren, fake it till you make it. Kleine stapjes om zelfvertrouwen te boosten kosten teveel tijd voor te weinig gains. Aangeraden wordt om grotere sprongen te wagen, ongetwijfeld zal je terugvallen maar deze higher confidence zal op den duur je eigen persona worden. M.b.t. meisjes minder reactief op hun zijn, neem ze mee in je eigen wereld en durven verbale tikken te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |