ahha, nooit als ecto zo'n ding gehad lol. nee ik weet niet, eerste paar tankbeurten was het echt 1:50 daarna werd het iets minder. Misschien dat ik toen echt durfde te rijden er mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Laat me raden: die 1:50 was toen je nog ecto-wielrenner was.
Is dat zo ja? Weet wel dat ze pas schrijven vanaf 35km/h constructiesnelheid gemeten op de rollenbank. Die van mij doet 45, kostte me 100 piek.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:15 schreef Questular het volgende:
Snorscooters worden ook minder zwaar beboet voor de een of andere achterlijke reden...
Wat een slecht stuk. Die journalist snapt er geen kut vanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:38 schreef Questular het volgende:
http://www.telegraaf.nl/o(...)oeren_scooter__.html
Z'n punt is dat mensen zich niet kunnen vergelijken met Arnold en daardoor minder geďnspireerd raken door m. Eigenlijk hetzelfde waarom we niet jaloers zijn op het koningshuis bijvoorbeeld, onbereikbaar en daardoor oninteressant om naar te streven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zyzz met Arnold vergelijken: dan heb je het echt niet begrepen.
1) techniekquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:12 schreef RaymondK het volgende:
gisteren trouwens een zieke pull en biceps dag gehad. Samen met iemand armen gedaan, en dan ga je toch net ff verder denk lol. met slow negatives en alles.
Godenpump echt waar.
maar ik snap niet hoe mensen elke dag armen kunnen doen hoor. Heb je dan titanium ellebogen of zo?
Compleet vergurkte ellebogen aan het eind![]()
en vandaag nog lol
Volgens mij hang je er dan niks/nauwelijks iets aan als je dagelijks guns traint en geen last krijgt....
wat kun je kwa curlen en ellenbogen dan nog aan techniek veranderen?? Behalve de plek v.h. vasthouden dan.... maar daar speel ik uiteraard al meequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
1) techniek
2) betere pezen
3) koelen met ijs direct na de training of koude douche.
Bewijs dat die grote spieren alleen maar in de weg zitten. Gewoon lange spieren is beter, CR7 kan zijn arm gewoon strekken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik kan niet eens m'n armen normaal volledig strekken
![]()
ik googlde CR7 want geen idee wat dat was en toenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bewijs dat die grote spieren alleen maar in de weg zitten. Gewoon lange spieren is beter, CR7 kan zijn arm gewoon strekken.
Ik heb 100 op Duitsland gezet als toernooiwinnaar tegen 2.25quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Idd over voetbal weer plzz..
DUITSLAND!!!
you or gonna bie a rich man!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb 100 op Duitsland gezet als toernooiwinnaar tegen 2.25
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:10 schreef fathank het volgende:
Das een tandenstoker Ray. Of eet jij kabouter-satétjes?
Ik heb korte quads, doe dus kipping squats. Grotere rom alles.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Trouwens gehoord in de gym "ik heb korte biceps" gast laat arm zien. Zit zeg maar ruimte tussen elleboog en biceps, hoge insertions oid.
Zegt die "ja ik ga nu mijn spieren langer trainen" dus ik zo hoe dan, zegt hij "heel grote bewegingen doen met curlen, dan stretcht het".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |