Ja echt lachwekkend de mooiste etappe van het jaar winnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef the_critic het volgende:
Het is toch gewoon lachwekkend dat je 1 (eigenlijk2) renners helemaal een programma laat maken, om daarmee in de tour, top te zijn voor het klassement... En dat die renner dan, er in zijn 1tje maar moet zien te redden... Mollema kwam gewoon zonder 1 ploegmakker in de buurt over de finish. Dat moet de ploeg Belkin zich gewoon voor schamen. Tuurlijk, heel mooi voor Boom dat ie wint. Wordt zijn contract alleen maar beter van. Maar de sponsoren komen daar heus niet sneller door...
Mooi voor Boom, Lachwekkend slecht van Belkin...
Mijn excusesquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:41 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik zeg dus juist dat de etappe idd belangrijker was dan t klassement
Idd mollema zat constant in een groep dus had niks aan boom. Mollema kan niet opeens harder als hij bij boom in het wiel zit. Alleen laatste stukje zat hij alleen maar reed toen weg bij Contador.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja echt lachwekkend de mooiste etappe van het jaar winnen.
En lachwekkend slecht en om je voor te schamen voor Belkin. En sky. En movistar. En tinkoff. Oh, wacht...
Uiteindelijk moet je er toch zelf overheen en de enige klassementsrenner die dat vandaag kon was Nibali. Boom had helemaal niks voor Mollema kunnen betekenen joh.
porte had een mannetje voor hem, Contador had een mannetje voor hem... Mollema was alleen... gewoon slecht voor een ploeg met klassementsambities. Just my opinonquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja echt lachwekkend de mooiste etappe van het jaar winnen.
En lachwekkend slecht en om je voor te schamen voor Belkin. En sky. En movistar. En tinkoff. Oh, wacht...
Uiteindelijk moet je er toch zelf overheen en de enige klassementsrenner die dat vandaag kon was Nibali. Boom had helemaal niks voor Mollema kunnen betekenen joh.
Ja en die Porte en Contador hebben het een stuk beter gedaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:51 schreef the_critic het volgende:
[..]
porte had een mannetje voor hem, Contador had een mannetje voor hem... Mollema was alleen... gewoon slecht voor een ploeg met klassementsambities. Just my opinon
Froome heeft ook genoten van de sky-treinquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja en die Porte en Contador hebben het een stuk beter gedaan
Joh.. jij rijd zelf wedsrtijden in een team.. je weet hoe dit soort dingen werken.. Als Mollema 10 minuten achterstand gehad had en Boom was 3e geworden had iedereen er schande van gesproken... Nu was Mollema gelukkig zelf sterk en attent genoeg. Fijn dat Boom Wint, en Dat Mollema redelijk bij de rest van de klassementsrijdes blijft...quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja en die Porte en Contador hebben het een stuk beter gedaan
Ik begrijp je punt wel, maar je moet ook beseffen dat een NLer en met name Boon niet vaak in die positie komt. Hij zat in de kopgroep en je zag aan alles wel dat hij zich goed voelde en de beste was van de 1e groep. Het is heel wat om dan tegen zo iemand te zeggen dat hij zich moet laten afzakken. Zou ik in die positie rijden en ze zeiden dat ik mij terug moest laten zakken, smeet ik mijn oortje uit en reed ik vollebak door. One in a lifetime.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:30 schreef the_critic het volgende:
[..]
Joh.. jij rijd zelf wedsrtijden in een team.. je weet hoe dit soort dingen werken.. Als Mollema 10 minuten achterstand gehad had en Boom was 3e geworden had iedereen er schande van gesproken... Nu was Mollema gelukkig zelf sterk en attent genoeg. Fijn dat Boom Wint, en Dat Mollema redelijk bij de rest van de klassementsrijdes blijft...
Maar ik persoonlijk blijf ik erbij dat ik het raar vind dat er niet eens 1 mannetje bij de klassementsman zit. Die had in de groep met mannetje van contador en anderen kunnen werken om het gat op Nibali zo klein mogelijk te houden..
Dit, hij had hier totaal geen ervaring mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef kaasplankje het volgende:
En straf staaltje van Nibali, dat vooral.
Geen chinese nepfiets iig. Maar op een goede fiets had ie gelijk het geel gepakt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:14 schreef Oksel het volgende:
Ohnee, wacht, zo'n sexy Bianchi..
[ afbeelding ]
Valt wel mee, het enige dat je meer nodig hebt is een bleed setje en wat hydraulische oliequote:Op woensdag 9 juli 2014 21:30 schreef Oksel het volgende:
Eens.
Alleen 't afstellen is niet zo eenvoudig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |